|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Valhalla |
| Leuk voor tiesto, zal er wel een leuk zakcentje aan verdienen. |
|
|
| SnuggLe |
Lekker belangrijk.
Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread.......
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar |
|
|
| jp |
| De T van NLTA staat nu eenmaal voor Tiesto :D |
|
|
| Darkone55 |
| Hmm.. opzich leuk, maar als hij eigen (speciaal) gecomponeerde stukken gaat draaien, moet ik het nog zien. Ik ben bang dat deze nummers weer net zulke (*)^(&%#&$%#-sh*t zullen worden als zijn hele CD Just Be. Nu ik die cd vaak heb gehoord komt ie echt mijn neus uit, wat een schijt-cd zeg. In My Memory ben ik daarentegen nog steeds niet zat.. :) Dus ik hoop maar op wat kwaliteit ala Magik Journey. Als dat zo is, dan ga ik naar TiC 2!! :D (anders niet) :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk.
Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread.......
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar |
scheet 1: TIC2
scheet 2: Olympische spelen
Kan eerlijk gezegd geen andere scheten vinden....
edit: oja nog 1 over die tvuitzending, boeiend ik blijf bij mn mening dat ik alles in 1 thread onzin vindt :p
Daarbij lijkt het me ook erg taktisch om alles in 1 thread te stoppen, not :rolleyes: |
|
|
| Glaniskanis |
Jezus Snuggle wat een gezeik
Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt.
Daarbij komt dat wat Trancefool al zegt... 3 threads nou nou wat een forumvervuiling
Komt nog een punt dat je nergens meer een thread over kan maken zonder dat er gezeikt wordt
Alle feesten in 1 jaar kan dat ook niet in 1 thread... en dan alle reviews ook in een weer aparte... kun je het hele jaar in 1 oogopslag zien
Lekker handig! :conf: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jezus Snuggle wat een gezeik
Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt.
|
Dat was eerlijk gezegd ook het eerste dat ik dacht. Toch wel een teken dat de dancescene wereldwijd steeds meer geintegreerd raakt. |
|
|
| Donna |
Nouh k vind t wel stoer idd en why geen threadje?
Anders zou je op heel t forum slechts een paar threads overhouden,progressive-trance-techno-chillout?:p
K vind meerdere threads leuker lezen 2 be honest ennnn echt vet voor tiesto,hoop dat ie er wat moois van bakt:) |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk.
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar |
 |
|
|
| Djeebie |
Echt gaaf dit! Tiësto kan me eigenlijk totaal niet meer boeien, maar dit is toch wel heel erg cool.
Goed voor de dance in het algemeen en Nederland en Tiësto in het bijzonder. We mogen best trots op hem zijn :) |
|
|
| eXos |
Het enige wat ze hier doen is kutopmerkingen plaatsen & een beetje zieken. Vinden ze blijkbaar nog steeds kinderlijk leuk op volwassen leeftijd!
Sorry hoor, maar ga dan lekker op www.onzinforum.nl lopen kloten, daar is dat forum voor! |
|
|
| magrec |
| Volgens mij zullen we er alleen niet veel van horen. De presentatoren moeten altijd er doorheen lullen met wetenswaardigheden. |
|
|
|
|