|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Optimus
Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn?:( |
Scannen? Gewoon de digitale camera gepakt en de foto geedit :D |
|
|
| Chicane |
| Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Chicane
Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer |
Inderdaad, viel mij ook op :) |
|
|
| jp |
| Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen ;) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by jp
Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen ;) |
"meneer de verslaggever, maak daar maar 3 keer van. Ik win dit jaar toch wel weer..."
Ik hoor het 'm al zeggen:haha: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Hitman
"meneer de verslaggever, maak daar maar 3 keer van. Ik win dit jaar toch wel weer..."
Ik hoor het 'm al zeggen:haha: |
"of doe maar 4, dat klinkt ook wel aardig, toch Monique??" :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer |
Ha, dat had ik niet eens opgemerkt.
Maar had het artikel ook gelezen, toch best stoer als je denkt aan al die mensen die kijken.
Beetje voorbarig gereageerd zonder na te denken de vorige keer :D |
|
|
| franzelare |
| ach leuk voor hem jammer voro het publiek! :thepirate |
|
|
| jp |
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...
Hun wraak zal zoet smaken :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...
Hun wraak zal zoet smaken :D |
Oké noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!
Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Oké noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!
Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien ;) |
LoL, dan hoop ik dat Jean toch ECHT niet meer draait :D |
|
|
| Miss Proximus |
| deze thread verdient een zegel :D hij is erg leuk geworden!! |
|
|
|
|