|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
adagio nu nee toch niet
flight 643 toch nu |
|
|
| jp |
TA up TA down TA up TA down
Dat heb je met 800 man online :D
01 Tiësto - Heroes
02 Tiësto - Dallas 4PM (Tiësto 2004 Mix)
03 Tiësto - Slice
04 Tiësto - Traffic
05 Tiësto - ID
06 Tiësto - Albinoni
07 Tiësto - Lethal Industry
08 Tiësto - Theme From Norefjell (Tiësto 2004 Mix)
09 Tiësto & Junkie XL - Obsession
10 Tiësto - Love Comes Again (Non Vocal Mix)
gejat ;) |
|
|
| mindcrash |
01. Tiësto - Heroes
02. Tiësto – Dallas 4PM (Tiësto 2004 Mix)
03. Tiësto - Slice
04. Tiësto – Traffic
05. ID
06. Tiësto - Alibinoni
07. ID
08. Tiësto – lethal industry
09. Tiësto – Theme From Norefjell (Tiësto 2004 Mix)
10. Tiesto vs. Junkie XL - Obsession
11. Tiësto – Love comes again (instrumental version)
12. Tiësto vs. Josh Gabrilel ft. Kirsty Hawkshaw – Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13. Tiësto – Nyana
14. Tiësto - flight 643 |
|
|
| DJ_Siesta |
hoop dat er een CD van komt ofzo! zonder dat gelul
-edit, in my memory (airwave mix) w00000t |
|
|
| MaGiK54 |
| During 643: Most users ever online was 868 on Today at 21:55. |
|
|
| TranceFool |
| Ik moet toch wel zeggen dat ik het erg machtig vind hoor. Zoveel mensen, zoveel kijkers en onze Tijs draait gewoon lekker zn plaatjes :D. Flight 643 knalde goed door het stadion, blijft vet :D |
|
|
| mindcrash |
01. Tiësto - Heroes
02. Tiësto – Dallas 4PM (Tiësto 2004 Mix)
03. Tiësto - Slice
04. Tiësto – Traffic
05. ID
06. Tiësto - Alibinoni
07. ID
08. Tiësto – lethal industry
09. Tiësto – Theme From Norefjell (Tiësto 2004 Mix)
10. Tiesto vs. Junkie XL - Obsession
11. Tiësto – Love comes again (instrumental version)
12. Tiësto vs. Josh Gabrilel ft. Kirsty Hawkshaw – Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13. Tiësto – Nyana
14. Tiësto – Flight 643
15. Tiësto – In My Memory (Airwave or V-one Remix)
16. Tiësto - Forever Today |
|
|
| MaGiK54 |
| Dit is echt uber geeeeeeeeeeil. Tijske heeft weer wat puntjes op de respectmeter terug verdiend. |
|
|
| DJ_Siesta |
| asaaaaaaaah forever today! zou dit dan DÉ grote doorbraak zijn bij hele wereld??? die tijs toch!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Gerrit is weer back als Siesta :D |
|
|
| Jesse |
| en nu dan Adagio....echt jammer dat het geluid zo zwak is. |
|
|
|
|