return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tim81
Olympisch optreden van Dj Tiësto vandaag !
Tiësto zal te zien zijn via de TV met zijn optreden bij de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene. Ongeveer 4 miljard mensen kunnen hem zien wereldwijd. Zijn liveset zal ongeveer 90 minuten duren. Tijd: 19:50 Ned2

De muziek zal bestaan uit nieuwe tracks van Tiësto die hij special heeft samengesteld voor de Olympische Spelen. Onder andere 'In My Memory' en zijn 'Just Be' album. Tiësto schrijft met zijn optreden geschiedenis, hij is dan ook de eerste DJ die bij een Olympische Spelen zal optreden.

Bron
jp
Ik denk dat er een hoop atleten uit hun dak zullen gaan want de meeste zijn toch ook wel pillenslikkers :toothless
moogwai
Ben er nu toch wel erg nieuwsgierig naar :)

quote:
Originally posted by jp
Ik denk dat er een hoop atleten uit hun dak zullen gaan want de meeste zijn toch ook wel pillenslikkers :toothless


haha, idd :haha:
M_Peror
Tiesto is nog niet eens begonnen, maar die trommels vind ik al gaaf :D
jp
Tering wat een vette vlammenwerpers :eyes:

Ik wil die op Mysteryland! :crazy:
DJ Gerrit
wat een flauwekul allemaal, wanner begint onze tijs nu??:(
jp
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
wat een flauwekul allemaal, wanner begint onze tijs nu??:(


Cultuurbarbaar ;)
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by jp
Cultuurbarbaar ;)


who cares about a horse met een hoofd erop ?:D
Daveje
kan die jack van gelder ff ze poorem houden... je hoort tijs niet eens..:whip:
jp
Tip: Op ZDF klinkt het veel beter met meer dynamiek

raoel
Die tech sound die je nu hoort klinkt wel aardig, net als dat eerste overigens ;)

Het geluid mag wel wat harder!
Frankisback
traffic nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement