|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Ries'79 |
vr 8 oktober CAPITAL
feat. Dj's Paul van Dijk, Remy, Roland Klinkenberg, Stef Vrolijk
Wel iets wat mijn intresse wekt, zeker te denken aan capital berlin 1 in de eau |
|
|
| Tim81 |
| Klinkt zeker interessant! Ook de vrijdag vind ik altijd erg positief... Wie, wat, waar en hoe laat? |
|
|
| jp |
1 oktober laatste Vandit Night @ Casino (ps: wie gaat er mee?)
8 oktober Capital
Leuk weekje :eyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| waarom laatste, wil pvd niet meer meewerken aan de cokeverslaving van de rest van z'n staf en gaat ie daarom naar rentenieren in the middle of nowhere? :p :stongue: (yay!):toothless |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Tim81
Klinkt zeker interessant! Ook de vrijdag vind ik altijd erg positief... Wie, wat, waar en hoe laat? |
Als het maar niet in de Statenhal in Den Haag wordt gehouden... wat een kutlokatie was dat zeg!! |
|
|
| jp |
| Casino gaat sluiten dus moeten ze naar een andere locatie. Casino is een oude Oostberlijnse sporthal die plaats moet maken voor nieuwbouw. |
|
|
| dj_spare |
| dat ziet er lekker uit... wil klinkenberg altijd al een keer zien draaien... ik adoreer zijn producties, misschien zijn draaikunsten ook wel :D |
|
|
| Ries'79 |
| In de mooiste tent van nederland: Paard |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ries'79
In de mooiste tent van nederland: Paard |
Cool, dan ben ik er ook wel bij :)
Niet voor PvD, maar wel voor de rest. Paard is mijn stamkroeg geworden ;) 11 september ook weer, en hoop ook nog die maand op een Everybody. |
|
|
| Tim81 |
| Wooohoooo, daar ga ik zeker bij zijn! Ook nog eens inhaalronde in de zaalvoetbalcompetitie, dus hoef niet bang te zijn voor een verre uitwedstrijd! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Ries'79
In de mooiste tent van nederland: Paard |
Dat is toch de Eau?:D |
|
|
| jp |
| De mooiste tent van Nederland is van Circus Renz |
|
|
|
|