return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
dj_spare
hahah NIET SLUITEN MENSEN... dit topic is veeel te gaaf :D
Chicane
quote:
Originally posted by Passiva
Volgens mij snapt Chicane de grap.. Omdat hij meelult ofzo? :conf:


Woef? :conf: Was na 3 posts van hem toch al duidelijk?
jp
Ding Chavez
rofl, die naam ook verkeerd geschreven in het voorbeeld :haha: :haha:

en henkie, jezelf belachelijk maken kan ook onder je eigen naam hoor. Succes hier.
New Wave
quote:
Originally posted by mikeclark
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!


Owh, dus de grap was dat jij niet de echte mike clark was...dat heeft iedereen al aan het begin kunnen lezen.? Iedereen ging er volgens mij al van uit dat jij niet de echte was. maargoed......al wa shet al duidelijk....vond ik dit nou niet echt een grap om te lachen. Je zet jezelf alleen maar voor lul.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Chicane
hij heeft wel veel views en reacties als newbie :D We hebben hier te maken met een nieuwe Henkie Henk/Siesta :D


mocht ie echt de clark zijn dan zal het hem wel om het vetgedruktje stukkie gaan :clown: . Goeie grap :rolleyes: .
TranceZoner
Hey ik ben altijd degene die hier de niet-lollige grapjes maakt! :toothless


(en eigenlijk snap ik de grap nog steeds niet:clown: )
Partyhardy!
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
mocht ie echt de clark zijn dan zal het hem wel om het vetgedruktje stukkie gaan :clown: . Goeie grap :rolleyes: .


scherp
SnuggLe
LoL, waarom heb ik geen internet als er leuke threads zijn? :)
Deze nomineer ik nu al voor de leukste van het jaar en MikeClark (whoever that may be) al voor de meest kansloze user van dit forum :D

Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums.

Maareh..dit hele gespam en kansloze geouwehoer van je is in ieder geval een goede reden om nu helemaal NIET naar dit gedoetje te gaan, en ik zal het ook iedereen gaan afraden :D

Oh, is het geen belg deze MikeClarke? Want met dat MIKE gedoe krijg ik een deja-vu naar een andere thread waar mensen ineens op hun pikkie waren getrapt.

Maar Mike, ga maar lekker naar huis omdat 'het' school afgelopen is en schuif maar lekker aan bij je mammie! Dan spreken we u morgen weer :D
robin
lache man. hahaha kom niet meer bij... :rolleyes: misschien is fok.nl/forum meer wat voor jou

Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mike, waarom benadruk je zo hard dat er '1 iemand is die het wel doorheeft'. 1x zeggen is genoeg, 10x zoiets roepen waardoor je reactie uit probeert te lokken is te obvious, daarom doet niemand het, duh! Je moet nog veel leren op forums.


Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien en toen hoorde ik een van die vrouwen ook al deze term gebruiken in een normale Nederlandse zin. We 'veramerikaniseren' in ons kikkerlandje! Straks kennen we alleen nog maar de Engelse term voor bepaalde uitdrukkingen :rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tim81
Ik heb gister 5 minuten van 'The Bachelor' gezien en toen hoorde ik een van die vrouwen ook al deze term gebruiken in een normale Nederlandse zin. We 'veramerikaniseren' in ons kikkerlandje! Straks kennen we alleen nog maar de Engelse term voor bepaalde uitdrukkingen :rolleyes:


In deze draad moet je juist de draad-starter afzeiken niet andere TA'ers ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement