|
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Ik niet meer. Zo'n type verdient mijn toegangsgeld niet. Als ie echt zo goed op kan schieten met Tiesto heeft ie het waarschijnlijk ook niet nodig. |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ga ook zeker niet meer! Oa door dit gedoe, maar ik twijfelde sowieso al. Plus als BasD neit meer gaat, ga ik niet in mijn eentje :) |
|
|
| MaGiK54 |
Even Mike een mailtje met de petitie verzonden.
Mike,
We missen je op het Nederlandse Tranceaddict gedeelte. Wij zijn daarom een petitie voor je terugkomst gestart. Vijf mensen missen je, dus wil je alsjeblieft voor deze vijf mensen terugkomen en bij ons gaan posten, want na die dagen posten bij ons heb ons leven verrijkt met je ongrensde humor en die missen we.
Dus namens de NLTA die inmiddels fan zijn van Mike Clark kom terug.
Groeten,
MaGiK54 een NLTA die je mist |
|
|
| MaGiK54 |
| Mailtje terug ontvangen van Mike: "Sorry maar ik weet niet over wat jij het hebt !!" |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Even Mike een mailtje met de petitie verzonden.
Mike,
We missen je op het Nederlandse Tranceaddict gedeelte. Wij zijn daarom een petitie voor je terugkomst gestart. Vijf mensen missen je, dus wil je alsjeblieft voor deze vijf mensen terugkomen en bij ons gaan posten, want na die dagen posten bij ons heb ons leven verrijkt met je ongrensde humor en die missen we.
Dus namens de NLTA die inmiddels fan zijn van Mike Clark kom terug.
Groeten,
MaGiK54 een NLTA die je mist |
UHm, die Mike die hier gepost had....was niet de echte...dat was al vrij duidelijk vanaf het begin......Snap ook niet dat je dan de echte gaat mailen met. |
|
|
| jp |
Wil de echte Mike Clark nu opstaan?
 |
|
|
| Magicbas |
Hmm, jammer dat ik dit draadje nu pas ontdek, maar ik had me al ingeschreven om te gaan. Al was het maar voor Mike Dierickx...
Btje jammer van dit amateuristische gedoe van de thread starter, maar toch lijkt het me wel een leuk uitje voor op een dooie zondag.
Wie gaan er nog meer, en waar heb je je voor ingeschreven? |
|
|
| dj_spare |
| ik ga ook, heb me ingeschreven voor de Virus en nog zo'n dingske :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik gaat ook, samen met Wokkels en Dr Oetker... en we hebben alleen ingeschreven voor Sounddesign |
|
|
| eieregooie |
| Zo, nog eventjes slapen en dan gaan we hier maar weer es kijken :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Doe je de groeten aan Mike :wtf: |
|
|
| eieregooie |
| Hahahaha... Als ik die zie begraaf ik 'm onder flyers :D Koekje van eigen deeg :p |
|
|
|
|