return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by mikeclark
sndh jij bent de pedalen volledig kwijt..als je de volledige topic leest dan zal je begrijpen dat het hier om één grote grap gaat...en nog altijd hebben jullie het niet§ door...op één uitzondering nagelaten....

Echt waar jij maakt mijn dag echt helemaal goed.

Ik ga een happie eten, ben je er straks ook nog. Anders verveel ik mij toch :rolleyes:
Passiva
Volgens mij snapt Chicane de grap.. Omdat hij meelult ofzo? :conf:
mikeclark
Yes Indeed....er is slechts één persoon die na een al snel door had dat ik niet ben die zegt dat hij is....en ik lekker iedereen op stang heb kunnen jagen...mag er al eens gelachen worden..of nemen jullie nu alles zo serieus......
mikeclark
Volge,nde week misschien eens met Cor of Sander inloggen....eens kijken of er weer pipo's zijn die erin trappen....LOL
Passiva
quote:
Yes Indeed....er is slechts één persoon die na een al snel door had dat ik niet ben die zegt dat hij is....en ik lekker iedereen op stang heb kunnen jagen...mag er al eens gelachen worden..of nemen jullie nu alles zo serieus......

Uiteraard mag er gelachen worden. En dat doen wij op deze manier! Omdat jij je voordoet als iemand anders, ook al is dat voor de grap.
sndh
aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt? :rolleyes:

misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool?
Passiva
quote:
Originally posted by sndh
aah nee ben jij echt niet mike clarke? wooow echt? :rolleyes:

misschien ben ik wel ferry corsten! wie vindt mij nu cool?

IK IK!!! :eyes:

zou ik misschien even je balletjes mogen krabbelen? :toothless
magrec
Lol als je echt denkt dat jij mij (en anderen) op stang hebt kunnen jagen dan zul je mij toch wat beter moeten leren kennen. Lees mijn replies nu goed alleen mijn 1e was nog serieus daarna ga ik alleen maar mee en heb ik net zoveel plezier :)

De dag dat ik op stang werd gejaagd op dit forum ligt alweer lang achtermij.
mikeclark
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!
mikeclark
Lachen is gezond....scare tactics ....

magrec
quote:
jongens ik heet henk westerlink; en mijn adres is [email protected]
maar heb toch erg goed gelachen..boobietrap....!!!!

Mail sent :rolleyes:
Matthijs
Of je nou Henk of Mike heet, een vermakelijk topic was het zeker! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement