|
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mikeclark |
| ik kook zelf...hahahahaha |
|
|
| Chicane |
| ik zal het doorgeven, jammer.. Armin kan best lekker koken, vooral kaasfondue :D |
|
|
| mikeclark |
| zal dan toch eens naar Leiden komen om bij hem te komen eten...bedankt voor de tip |
|
|
| jp |
| Zijn daar dan ook Arminsletjes? :wtf: |
|
|
| mikeclark |
| only his nice girlfriend |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo weer eens een golden oldy posten: LAAT JE RIMMEN MIKE |
|
|
| jp |
 |
|
|
| basvh |
| ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen! :tongue3 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen! :tongue3 |
Lol :haha: |
|
|
| dj_spare |
| ... gebeurt er een keer wat... ben ik werken... ik vermaak me prima met het lezen van deze thread! :D |
|
|
| robin |
| ik hoop van harte dat de rest van de 'vrienden'kring van tiesto en armin minder kansloos is. :o |
|
|
|
|