return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
mikeclark
Nog effe dit: 25 DJ's, waarvan enkele top Trance DJ's, aan het werk zien voor slechts 10 Euro en dat noemt Hitman "".... wie is er nu een trance fan ?
Lig er helemaal niet wakker van, de zaal is volboekt, met meer dan 70 bedrijven: recordlablels, dj gear etc...en de kaartenverkoop loopt als een trein !!
Have a nice day.. en voor diegene die komen...je zal een onvergetelijke dag beleven.

Mike
Chicane
Als de kaartverkoop zo goed loopt waarom promoot je het hier dan al voor de 2e keer? Registeren en meteen je eigen zooi promoten heet spam.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by mikeclark
Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser


Stumper... Hij heeft wel gelijk.
mikeclark
Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival...
In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by mikeclark
Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival...
In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !!


Ieder zijn eigen opvatting... Maar hier wordt het gezien als spam. Punt uit.
mikeclark
Een forum dient juist om te communiceren en om nieuws aan te kondigen.
Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt.
Daarom is het géén Spam
TranceFool
Gaap.......slotje graag.
Dit is al de 2e keer dat onze mike zn eigen spullekes loopt te promoten.
mikeclark
Sorry jongen maar ik verkoop zeker géén spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar
TranceFool
quote:
Originally posted by mikeclark
Sorry jongen maar ik verkoop zeker géén spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar

:o :o :o


Wat is er mis met amateurs dan??

Met zo'n toon kan je het hier wel helemaal schudden, hebben wij absoluut geen behoefte aan :rolleyes:
mikeclark
Ik heb voor iedereen respect , amateur of profi

Ding Chavez
quote:
Originally posted by mikeclark
Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt.
Daarom is het géén Spam


En om de paar minuten in dit item posten, is dat wél Spam?
MaGiK54
Sukkelaar !??!?!?!!? wtf is dat voor een woord.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement