|
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mikeclark |
Welk item wordt hier om de enkele minuten geplaatst ??
Ik heb slechts één topic geplaatst en dit enkele uren gelden,
Dus met SPAM heeft dit niets te maken !!!!! |
|
|
| Chicane |
| je maakt wel vrienden als nieuwkomer hier :) |
|
|
| Dj Lex |
Wat een lachertje weer... Heeft me dag weer goed gemaakt.
PS: Vooral blijven volhouden dat het geen SPAM is! Chapeaux! |
|
|
| mikeclark |
| sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by mikeclark
sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen... |
Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie! |
|
|
| mikeclark |
| Wees blij vanaf oktober ben ik terug in de studio bij Tijs dus dan ben je van mijn gezaag vanaf..hahahaha |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie! |
:D :D
Een slotje en een ban graag voor deze kneus die zichzelf heel wat vindt :toothless |
|
|
| mikeclark |
alle vrienden van Tijs en Armin zijn dus elitair..hahahaha.het wordt hier met de minuut leuker..
Och ja ben ook nog goed bevriend met Rob Papen...maar die zal je waarschijnlijk |
|
|
| mikeclark |
| slotje hier...ander IP adres en je bent zo terug op het forum... |
|
|
| mikeclark |
| Trancefool..je hebt inderdad je naam niet gestolen |
|
|
| Chicane |
| Tijs roept of je komt eten, Armin heeft gekookt... |
|
|
|
|