|
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| leek me eerder een landgenoot van mij dan van jullie, sukkelaar is eerder iets wat ze hier zeggen :o |
|
|
| emre |
Is jaloersheid dan ook Belgisch? Fantastisch woord ... hoog genoteerd samen met sukkelaar :D
Laat alle (iig zoveel mogelijk) NLTA's trouwens ff die petitie tekenen --> we need Mike Clark :p
* edit* amateureke en spullekes .. klinkt idd vrij Belgisch |
|
|
| MaGiK54 |
| Als Mike een Belg is, verklaard dat wel een hoop :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
Van http://www.djexpo.nl/wie_nl.php:
Contactpersoon voor België en Luxemburg
MIKE CLARK
Telefoon +31 (0)164-674 760
Fax n.v.t.
Email Mike Clark [email protected]
Dus toch een Belg, we kennen hem ook ongevraagd gaan bellen met zijn alle, kijken offie dat leuk vindt :clown: |
|
|
| jp |
| Dat is net zo strafbaar als het versturen van spam. Tot zulk niveau verlagen wij ons natuurlijk niet. Gewoon dat hele expo gebeuren aan de kant schuiven is de meest vanzelfsprekende methode om dit aan de kaak te stellen. Ga eens naar de bioscoop van die centen, verras je zusje/broertje of vriend(in) eens... |
|
|
| Eagle` |
| zou me idd niet verwonderen als het een belg was, sukkelaar is nou niet echt een hollands woord dacht ik zo. Enige weirde eraan is telefoonnr: +31 is toch nederland, niet ? +32 is belgië |
|
|
| SnuggLe |
Wat een gekut he, het is ECHT een dikke spammert.
Emailadressen van fora's gebruiken om mensen mails te sturen.....
......zou zo'n vent hier niet gewoon een ban verdienen? |
|
|
| MaGiK54 |
| Je kan hem een ban geven, maar alsie in de toekomst wilt spemmen registreert hij zich onder een andere user met een veranderde ip'tje en dan kannie weer spemmen. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Enige weirde eraan is telefoonnr: +31 is toch nederland, niet ? +32 is belgië |
Ja klopt, misschien is het gewoon z'n zakelijke telefoonnummer, dat hij iets van een kantoor in Nederland heeft?? |
|
|
| jp |
| Wat zou Tijs hier allemaal wel niet van denken... |
|
|
| MrMarcellos |
| ik ga ...zeker met zon leuke lijst van dj's |
|
|
|
|