return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 14)
View this Thread in Original format
Eagle`
leek me eerder een landgenoot van mij dan van jullie, sukkelaar is eerder iets wat ze hier zeggen :o
emre
Is jaloersheid dan ook Belgisch? Fantastisch woord ... hoog genoteerd samen met sukkelaar :D

Laat alle (iig zoveel mogelijk) NLTA's trouwens ff die petitie tekenen --> we need Mike Clark :p

* edit* amateureke en spullekes .. klinkt idd vrij Belgisch
MaGiK54
Als Mike een Belg is, verklaard dat wel een hoop :toothless
jp
Ik wacht de knokploeg met spanning af...

----------------------------------------------------------------------
quote:
Spamvrij.nl is ontstaan uit ergernis. Ergernis over de almaar toenemende hoeveelheid ongevraagde bulk e-mail (spam) die wordt rondgestuurd. Ergernis over Nederlandse bedrijven die zich hieraan schuldig maken. Ergernis ook over opt-out. En tenslotte: ergernis over providers die spam niet of onvoldoende tegengaan.

Spamvrij.nl probeert spam van Nederlandse oorsprong te bestrijden. Bij voorkeur met uw hulp.

Spamvrij.nl inventariseert welke Nederlandse bedrijven spam (doen) versturen om hun product aan u te slijten. Dat zijn er nog steeds te veel. De documentatie op deze pagina's weerspreekt het mantra waarop zulke bedrijven gewoonlijk terugvallen: "Wij gaan zeer zorgvuldig om met e-mail marketing." De bedrijven die hier staan genoemd, hebben die zorgvuldigheid bewijsbaar niet in acht genomen. Sommigen hebben overigens beterschap beloofd.


En raad eens wat we op deze site vinden...

http://www.spamvrij.nl/lijsten/bedr...?idbedrijf=1194

----------------------------------------------------------------------
Van de DJExpo/Muziekbeurzen.com site:

quote:
Dankzij onze sterke waarden (een transparante procedure, volledige en duidelijke contracten, authenticiteit, eerlijkheid, veel inzet) zetten wij het beursgebeuren van de muziekindustrie in een nieuw daglicht en brengen het op een hoger plan.


http://forum.clubcharts.nl/topic.php/30703

http://www.djresource.nl/index.php?page=Forum&topic=487

http://www.hotdiscomix.de/guestbook/index.php

http://www.arcor.de/tp/home/gaesteb...pagename=479827

http://www.partyhall.nl/nl/html/alg...FH232E706RA36VW

http://forum.cubase.net/forum/Forum13/HTML/007226.html

http://www.agent-one.de/gaestebuch_einzel.asp?id=556

http://www.housemusic.de/guestbook/start.php3

http://www.party-koeln.de/component...book/Itemid,31/

http://www.clubbers-sunshine.de/gb/

http://www.djguide.nl/gastenboek.p

http://forum.techhouse.nl/index.php...st=0&#entry3766

enz enz enz

----------------------------------------------------------------------

Nog wat citaatjes over de praktijken van DJExpo2004:

quote:
Account van OP is geblokkeerd. OP houdt zich niet aan de regels en heeft de E-mail adressen van forumleden gebruikt om ongevraagd E-mail te versturen. Da's niet alleen tegen de regels van ons forum, het is zelfs tegen de regels van de wet.


quote:
De vele spam in mijn mailbox en op ongeveer elk forum en elke dance-gerelateerde site begint me inmiddels aardig de strot uit te komen. Het is inmiddels al bijna een reden om juist NIET te gaan...


quote:
These guys have sent me spam about this event from the [email protected] adress... what's up with that?

I've visited their site, and it's not only very amateuristic, they don't even know the difference between a DJ and a producer


----------------------------------------------------------------------

:rolleyes:
MaGiK54
Van http://www.djexpo.nl/wie_nl.php:

Contactpersoon voor België en Luxemburg

MIKE CLARK

Telefoon +31 (0)164-674 760
Fax n.v.t.
Email Mike Clark [email protected]


Dus toch een Belg, we kennen hem ook ongevraagd gaan bellen met zijn alle, kijken offie dat leuk vindt :clown:
jp
Dat is net zo strafbaar als het versturen van spam. Tot zulk niveau verlagen wij ons natuurlijk niet. Gewoon dat hele expo gebeuren aan de kant schuiven is de meest vanzelfsprekende methode om dit aan de kaak te stellen. Ga eens naar de bioscoop van die centen, verras je zusje/broertje of vriend(in) eens...
Eagle`
zou me idd niet verwonderen als het een belg was, sukkelaar is nou niet echt een hollands woord dacht ik zo. Enige weirde eraan is telefoonnr: +31 is toch nederland, niet ? +32 is belgië
SnuggLe
Wat een gekut he, het is ECHT een dikke spammert.
Emailadressen van fora's gebruiken om mensen mails te sturen.....

......zou zo'n vent hier niet gewoon een ban verdienen?
MaGiK54
Je kan hem een ban geven, maar alsie in de toekomst wilt spemmen registreert hij zich onder een andere user met een veranderde ip'tje en dan kannie weer spemmen.
Matthijs
quote:
Originally posted by Eagle`
Enige weirde eraan is telefoonnr: +31 is toch nederland, niet ? +32 is belgië


Ja klopt, misschien is het gewoon z'n zakelijke telefoonnummer, dat hij iets van een kantoor in Nederland heeft??

jp
Wat zou Tijs hier allemaal wel niet van denken...
MrMarcellos
ik ga ...zeker met zon leuke lijst van dj's
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement