return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 
Line Up DJ Expo 2004 !!! (pg. 16)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Eigenlijk moet je gewoon eng irritant gaan flyere bij die Tiesto-mixsetdinges. Als Mike iets aan het vertellen is aan zijn klanten, fijn met flyers gaan wapperen tijdens het gesprek :clown:
eieregooie
Hehehe... blijf maar komen met de goede ideetjes :D
dj_spare
inderdaad... we pakken um ei! :p
SnuggLe


Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe


Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal :D




Wat een ongelofelijke eikel is dit zeg en vooral die dollartekens. In eerste instantie dacht ik dat dit nep was, maar het is toch een echte foto :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
SnuggLe
http://www.niels-online.nl/gallery/djexpo04

Daar de rest, van iemand van clubcharts.
HBtje


PVan Dijck ???????

huh :conf:
Magicbas
Hey grappig die foto's, ik zat er ook bij, maar heb niet opgelet of iemand foto's aan het maken was...anders had ik wel ff geblért ofzo :happy2:

Vond de beurs verder wel geinig, met veel hebbedingetjes, maar niet echt speciaal ofzo.
En bij het lootjes trekken al die gesigneerde Tiesto spulletjes was ook een btje jammer.

Wel een leuke dag gehad, vooral door de roadtrip, die na 15 min. rijden al begon met een kapotte auto :P
Fkwebeman
die verloting was cool.. :)

met name omdat er wel 3 a 4x opnieuw geloot moest worden voor alles en omdat wij er vandoor gingen met de Sherman Filter Bank en Sonar 4 :D :D :D

workshops waren niet zo bijzonder omdat het meer verkoop praatjes waren.
jp


Met dank aan Magik54

eieregooie
Jah, t was idd wel lachen, wij hadden geen autopech, maar wek dikke file, daardoor ook onze workshop gemist maja... Dat was dan weer niet zo erg :)

Veel leuke speeltjes en lekker overal met je tengels aan zitten... Al met al wel vermakelijk... Niks gewonnen, maar wel nog een plaat gescoord die ik al enige tijd wilde hebben :)
dj_spare
mike clark z'n ferrari petje is volgekalkt met de woorden TA, Trance en Addict, zijn virus ligt in 18 stukken verspreid over de hele Uni en zijn linkeroog zit nog half dicht ;)

effe zonder gekkigheid. Ik heb me daar zwaar vermaakt. Met de nieuwe numarks mogen draaien (erg vet) en een nieuw systeem genaamd digiscratch. Ook nog een nuttige workshop over de Albino gehad (Sound Design met Rob Papen, ging van alles uit leggen over wafe formes, oscillators, LFO's etc.)

nog aardig wat goodies gescoord :) was wel leuk daar ja :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 
Privacy Statement