|
המצעד! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Interstate - I Found You [1]
2. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [4]
3. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3]
4. Nick Thompson - Spice Fire [New Entry]
5. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [New Entry]
6. Kaveh Azizi - Elegant Universe (Ozgur Can's Break It Free Mix) [2]
7. Synergy - Hello Strings [6]
8. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [New Entry]
9. Ava Mea - In The End [13]
10. Voyager - Someone Else [New Entry]
11. Quivver - These Are The Days [5]
12. Adam White - Ballerina [7]
13. Earth Inc. - Realize [9]
14. Bigtop - Sub [New Entry]
15. Gabriel & Dresden - Arcadia [11] |
|
|
| markfeldman |
אח שלי גיבור, חיידק הפרוגרסיב השתלט עליך וטוב שכך !!!
יחי המלך ! איזה מלך ?
מרקוס שולץ כמובן !!!
כניסה נפלאה של אוזגור !!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי גיבור, חיידק הפרוגרסיב השתלט עליך וטוב שכך !!!
יחי המלך ! איזה מלך ?
מרקוס שולץ כמובן !!!
כניסה נפלאה של אוזגור !!! |
מסכים בהחלט עם האמירה...
אילן אח שלנו מה נסגר - אני רואה שנתפסת חזק ועוד רגע אתה מכריז על היותך פרוג-אדיקט מושבע כמוני ועוד כמה חבר'ה מפה :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
מסכים בהחלט עם האמירה...
אילן אח שלנו מה נסגר - אני רואה שנתפסת חזק ועוד רגע אתה מכריז על היותך פרוג-אדיקט מושבע כמוני ועוד כמה חבר'ה מפה :) |
אני לא צריך להכריז על שום דבר
יש לי מצעד שמדבר בשם עצמו
:)
ודרך אגב סטיבי לא ראיתי שענית לי בקשר לשאלה...
מה זה הקטע הזה של אנדי מור שראיתי ששמעת?! |
|
|
| KrazyDJs |
לא נראה לי שיש לי אפילו אחד מהקטעים שבמצעד..
אבל ברגע שיהיה לי טיפה של זמן להתחיל להוריד מוזיקה אני אוריד חלק מהמצעד... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא נראה לי שיש לי אפילו אחד מהקטעים שבמצעד..
אבל ברגע שיהיה לי טיפה של זמן להתחיל להוריד מוזיקה אני אוריד חלק מהמצעד... |
גם אני לא מכיר יותר מידי רק איזה 3 שירים...
Interstate - I Found You
שהיה בחימום של טייסטו
Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time
שזה מרקוס חדש ועוד עם ווקאל הייתי חייב לבדוק מה זה
Adam White - Ballerina
שיש לי את לפני כמה זמן
חביב ביותר |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ronsh
גם אני לא מכיר יותר מידי רק איזה 3 שירים...
Interstate - I Found You
שהיה בחימום של טייסטו
Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time
שזה מרקוס חדש ועוד עם ווקאל הייתי חייב לבדוק מה זה
Adam White - Ballerina
שיש לי את לפני כמה זמן
חביב ביותר |
אני הורדתי את כל המצעד הראשון, היום הורדתי ת'שאר,
אז יש לי כמה במלאי אבל את
Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time
לא מצאתי:sadgreen: |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב טיפים לכל משמחפש ולא מוצא
בהתחלה התלוננו עלי שכל המצעד שלי זה א סטייט אוף טראנס...
אז עכשיו כמעט כל המצעד הוא גלובל די גי ברואדקאסט
הסטים השבועיים של מרקוס שולץ... |
|
|
| Shahar |
טוב הרבה זמן לא עדכנתי את המצעד שלי
הפעם מצעד שכולו טראקים שלא היו במצעד הקודם...
1. Haak - Frenzy (MK-S Remix) - אמנם לא שוחרר בשבוע האחרון אבל כמו שכולם יודעים סוחף ועצבני
2. Empire State - Niagara (John Askew Remix) חזק, קצת טוב, פשוט נותן בראש...סטייל סופר8
3. Avanto - The Flute (Original Mix \ Airbase Remix) - האורגינל מזכיר את "דה טים" של ג'ורגן ורייס, מלודיה בת זונה והרמיקס של איירבייס רק מוסיף!
4. Will Holand - Magicka - קטע מלודי טוב כמו שכבר הזכירו...נכנס למקום יפה
5. Second Sun - The Spell (Original Mix) - הטראק הכי איטי במצעד...רגוע יחסית לקודמים אבל הפריצה הבת זונה לקראת הסוף נותנת בראש והביאה אותו למקום הזה...
אני מתלבט אם לעשות בכלל מצעד של 10 טראקים וככה לא יעלמו סתם טראקים כמו שפתאום נעלמו כל ה 5 טראקים שהיו במצעד הקודם שלי... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב טיפים לכל משמחפש ולא מוצא
בהתחלה התלוננו עלי שכל המצעד שלי זה א סטייט אוף טראנס...
אז עכשיו כמעט כל המצעד הוא גלובל די גי ברואדקאסט
הסטים השבועיים של מרקוס שולץ... |
וואי עזרת לי מאוד! מה הייתי עושה בלעדיך?
מה אני אמורה לעשות עם זה בדיוק פור גוד סייק? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב הרבה זמן לא עדכנתי את המצעד שלי
הפעם מצעד שכולו טראקים שלא היו במצעד הקודם...
1. Haak - Frenzy (MK-S Remix) - אמנם לא שוחרר בשבוע האחרון אבל כמו שכולם יודעים סוחף ועצבני
[color=red]2. Empire State - Niagara (John Askew Remix) חזק, קצת טוב, פשוט נותן בראש...סטייל סופר8
3. Avanto - The Flute (Original Mix \ Airbase Remix) - האורגינל מזכיר את "דה טים" של ג'ורגן ורייס, מלודיה בת זונה והרמיקס של איירבייס רק מוסיף!
4. Will Holand - Magicka - קטע מלודי טוב כמו שכבר הזכירו...נכנס למקום יפה
5. Second Sun - The Spell (Original Mix) - הטראק הכי איטי במצעד...רגוע יחסית לקודמים אבל הפריצה הבת זונה לקראת הסוף נותנת בראש והביאה אותו למקום הזה...
אני מתלבט אם לעשות בכלל מצעד של 10 טראקים וככה לא יעלמו סתם טראקים כמו שפתאום נעלמו כל ה 5 טראקים שהיו במצעד הקודם שלי... |
אני שמח שהדבקתי עוד אנשים בחיידק שלי
:)
כמו ששמת לב אבל שחר
המצעד שלי הוא לפי משיוצא...
אני שם קטעים לפני שהם יצאו
וכמו שאולי תראו עוד בעתיד השבוע זה לא היה בולט אני יכול גם לשים קטעים אחרי שהם יצאו בהנחה שהם מהתקופה האחרונה...
מקום ראשון שלך...אחלה קטע למרות שנראה לי שמיציתי אותו והוא לא עשה לי את משהוא עשה לך כנראה...
רק הערה נוספת...
avanto קטע מאכזב לטעמי והגרסה של איירבייס מוכיחה שהוא צריך ללכת לישון ולקום בקיץ 2005 לא לפני זה ואולי אפילו אחרי זה...
המקורית מבין 4 הגרסאות היא הכי טובה..משום מה עדיין לא תפס אותי הקטע הזה...אני בהחלט ייתן לו עוד הזדמנויות
משהו מעניין
אם תצמדו למצעד שלי
המצעד הבא עשוי להכיל הפתעה מרעישה...
מ-ר-ע-י-ש-ה
בואו נגיד שלא משנה לאן הקטע המפתיע ייכנס
אם אני מכניס אותי אני צריך לקנות 20 כובעים ולהתחיל להוריד אותם בזה אחר זה בפני אנשים פה..
כן גם בפניך מארק אבל אל תנסו לנחש כי אני לא מוסיף עוד פרטים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
וואי עזרת לי מאוד! מה הייתי עושה בלעדיך?
מה אני אמורה לעשות עם זה בדיוק פור גוד סייק? |
ממממ להוריד סטים של מרקוס?! :rolleyes:
חחח...
מצטער אם המצעד שלי מעודכן מדי...:(
בטח לטלטול יש ריפים לקטעים האלה... |
|
|
|
|