return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
המצעד! (pg. 13)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
האמת שממש רציתי להכניס את
Factoria - No Escape (2004 Remake)
למצעד ופשוט שכחתי להכניס.....
כנראה ייכנס שבוע הבא
ושוב זה בעיה לעשות מצעד של 5 טראקים!!!


אז תעשה של 10-15
מוטקה,
What's the problem?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
ועל זה נאמר, "איך יודעים שאתה טראנס אדיקט אמיתי ?"


"ועל זה נאמר, "איך יודעים שאתה חורג מהנושא של הטרד

סתם סתם אחי :)
צודק מבין אותך..
KosmiK-G8
וואלה מארק:)

שאול לגבי פאקטוריה באמת קטע מצוין
אבל אין על פאקטוריה יש קטע אחד שעבורי הוא ללא ספק אחד מהקטעים של השנה
מבלי לחשוב יותר מדי הוא ב-15 הגדולים של השנה שלי בוודאות
(אני יודע שאני כנראה לבד בזה..אני לא מחפש הסכמה כי כנראה שלא תהיה...)

factoria - twisting free
קטע מדהים שעדיין לא השתחרר ויהיה לו גם גרסה של
ryan g (טובה בחזרה על הגרסה של פקטוריה בתחילת שנה לאמוטיקון? ;) )

קיצר הקטע המקורי פשוט עוצר נשימה מרגש בטירוף מלודי אין מילים אני אומר לך אין..

ואורן נסיים איתך

Nova - Funky Moon
נדמה לי בי סייד של הקטע שהיה רשום אצלי בחתימה

קטע שנשמע כמו שילוב בין אל וי ל...רונלד קלינקנברג
אשכרה מה הקשר..
אל וי יצר קטע טק שנע בין האוס לטראנס
וכנראה שהקטע יגדל עלי כי הוא מזכיר לי מאוד את מאנדיי גרוב הנפלא שאני עדיין נהנה לשמוע
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8


ואורן נסיים איתך

Nova - Funky Moon
נדמה לי בי סייד של הקטע שהיה רשום אצלי בחתימה

קטע שנשמע כמו שילוב בין אל וי ל...רונלד קלינקנברג
אשכרה מה הקשר..
אל וי יצר קטע טק שנע בין האוס לטראנס
וכנראה שהקטע יגדל עלי כי הוא מזכיר לי מאוד את מאנדיי גרוב הנפלא שאני עדיין נהנה לשמוע


כן זה הסגנון של נובה...

אם עדיין לא שמעת את
Nova - Existence
Nova - Terma - הורג!!!

אז תרווווווווץ להוריד...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
כן זה הסגנון של נובה...

אם עדיין לא שמעת את
Nova - Existence
Nova - Terma - הורג!!!

אז תרווווווווץ להוריד...


ממתי זה?
Shahar
לא שמעתי על נובה הזה בחיים.....
איזה סגנון הקטע?
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ממתי זה?


2000...
לא מפריע לך אני מקווה..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי על נובה הזה בחיים.....
איזה סגנון הקטע?


כמו שאבחנתי בהתחלה ואורן אישר
טק ששט בין האוס לטראנס
יותר לכיוון הטראנס תודות לצלילים הייחודיים של אל וי הבאס העמוק והבי פי אם המעט מהיר מדי להאוס
- לא שמעתי את כל הקטעים...

בכל מקרה... כאמור איירוייב עומד גם מאחורי ההרכב הזה

ושנה שעברה דווקא היה קטע
nova - all this love
אני זוכר בעיקר תגרסה של גרט' אמרי שהיתה אפליפטית לאללה...המקורי כנראה היה יותר טקי - זה כבר ני לא זוכר
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כמו שאבחנתי בהתחלה ואורן אישר
טק ששט בין האוס לטראנס
יותר לכיוון הטראנס תודות לצלילים הייחודיים של אל וי הבאס העמוק והבי פי אם המעט מהיר מדי להאוס
- לא שמעתי את כל הקטעים...

בכל מקרה... כאמור איירוייב עומד גם מאחורי ההרכב הזה

ושנה שעברה דווקא היה קטע
nova - all this love
אני זוכר בעיקר תגרסה של גרט' אמרי שהיתה אפליפטית לאללה...המקורי כנראה היה יותר טקי - זה כבר ני לא זוכר


כן... בוא נגיד זה פרוגרסיב טראנס אבל יותר נוטה לכיוון ההאוס והוא מורכב מצלילים אפלים... ויש גם נגיעות של טק...
סגנון מיוחד..

למה שאלתי אותך עם זה קטע חדש של אירוויב? כי הנובה שהזכרת...
all this love
זה קטע מסחרי ומושתן לפי מה שאני זוכר...
אז זה הביא לבלבול..
וזה לא אירוויב..
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואלה מארק:)

שאול לגבי פאקטוריה באמת קטע מצוין
אבל אין על פאקטוריה יש קטע אחד שעבורי הוא ללא ספק אחד מהקטעים של השנה
מבלי לחשוב יותר מדי הוא ב-15 הגדולים של השנה שלי בוודאות
(אני יודע שאני כנראה לבד בזה..אני לא מחפש הסכמה כי כנראה שלא תהיה...)

factoria - twisting free
קטע מדהים שעדיין לא השתחרר ויהיה לו גם גרסה של
ryan g (טובה בחזרה על הגרסה של פקטוריה בתחילת שנה לאמוטיקון? ;) )

קיצר הקטע המקורי פשוט עוצר נשימה מרגש בטירוף מלודי אין מילים אני אומר לך אין..


לא שמעתי את הקטע...בתכלס כל עוד לא שמעתי קטע באסוט או באיזה סט אני לא אוהב לרדוף אחרי קטעים שלא השתחררו ...
נבדוק את הקטע שלך
ובקשר ל
ryan g
יוצר תותח אין מה להגיד...
ד"א איזה אליסס יש לפאקטוריה?!


quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כמו שאבחנתי בהתחלה ואורן אישר
טק ששט בין האוס לטראנס
יותר לכיוון הטראנס תודות לצלילים הייחודיים של אל וי הבאס העמוק והבי פי אם המעט מהיר מדי להאוס
- לא שמעתי את כל הקטעים...

בכל מקרה... כאמור איירוייב עומד גם מאחורי ההרכב הזה

ושנה שעברה דווקא היה קטע
nova - all this love
אני זוכר בעיקר תגרסה של גרט' אמרי שהיתה אפליפטית לאללה...המקורי כנראה היה יותר טקי - זה כבר ני לא זוכר


האמן אני לא תמיד אוהב תסגנון של איירוויב...
היצירה שהכי אהבתי שלו הייתה הרמיקס ל
in my memory
רמיקס טוב טיפה שטייסטו ניגן הרבה...

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי את הקטע...בתכלס כל עוד לא שמעתי קטע באסוט או באיזה סט אני לא אוהב לרדוף אחרי קטעים שלא השתחררו ...
נבדוק את הקטע שלך
ובקשר ל
ryan g
יוצר תותח אין מה להגיד...
ד"א איזה אליסס יש לפאקטוריה?!




האמן אני לא תמיד אוהב תסגנון של איירוויב...
היצירה שהכי אהבתי שלו הייתה הרמיקס ל
in my memory
רמיקס טוב טיפה שטייסטו ניגן הרבה...


נדמה לי שנכון לעכשיו רק פאקטוריה....

ואורן
אני חושב שנובה זה איירוייב
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
נדמה לי שנכון לעכשיו רק פאקטוריה....

ואורן
אני חושב שנובה זה איירוייב


הייתי בטוח שפאקטוריה ואוקטגן (רי:לוקייט) קשורים....לא יודע למה
אולי בגלל שהם פרצו ביחד
למרות שפאקטוריה יותר אפליפטינגי, רי:לוקייט יותר כבד בסגנון
אבל ב
no escape
הם שוב דיי דומים

לא יודע..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement