|
המצעד! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | טוב חברים
עם כן אני עובד כעת על העדכון למצעד
למרות שזה לא מעניין פה אף אחד
קיצר
מה צפוי..
כניסות בהשפעת הגלובלים האחרונים בעיקר...כנראה
מקום ראשון חדש? אולי
ובכלל יהיה מעניין
יש אנשים שמשקיעים על זה כמה שעות
אני שוב יודע שלמרות זאת אף אחד לא ישקיע אפילו חצי דקה כדי להגיב
ובכל זאת אני עושה את זה...
למה?
סתם כי זה עושה לי טוב |
למה אחי ?
אם אתה אוהב את זה, אז תמשיך !
לי איכפת !
שים זין על כולם !
בסוף עוד יבואו אליך על ארבע ! |
|
|
| KrazyDJs |
אתה מעצבן טילים אילן..
כל פוסט שני פה "למרות שזה לא מעניין פה אף אחד"
ועדיין לת'רד הזה יש 8 עמודים..
ולא לכולם יש מה להגיד..ושיש מה להגיד על המצעד אומרים..
אז בכיף, אני שמח לראות שאתה משקיע ואתה מקבל ממני ח"ח גם אם אני לא אומר את זה ;)
בקיצור תפסיק לחשוב שכולם אנטי נגד הרעיון...
פשוט תמשיך עם זה אם כמו שאמרת זה עושה לך טוב על הלב..
ותראה שאתה כן מקבל \ תקבל תגובות.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אני אכן ימשיך עם זה
ומצטער אם זה היה נשמע כאילו אני מתלונן...
קיצר
היום מצעד חדש
כבר עבדתי עליו
אבל חברים הוציאו אותי מהבית
ואולי עוד מעט שוב יוציאו...
בעעעע |
|
|
| princess cc |
| גם אותי זה מעניין!:whip: |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברים לצערי אני לא מספיק לסיים תמצעד
יותר מדי מועמדים להכנס....רררררר...
ממש קשה לנפות מועמדים השבוע...
קיצר אני יושב על זה עוד חצי שעה מקסימום
אבל נראה לי אני עדיין לא יספיק
ומחר יש עבודה
קיצר מחר בערב מקסימום לכל המאוחר יהיה כאן המצעד הרשמי שלי הנכון והעדכני לשבוע הזה...
כמו שאמרתי מצעד שיהיה מושפע מהגלובל די גיי ברודקאסט מהסטים של מרקוס...
הרבה קטעים טובים היו שם בחודש האחרון
רמז קטן לגבי המצעד שאני כבר יכול לתת
קטע שנוגן ונחרש המון בגלובלים האחרונים והיה אצלי עד שבוע שעבר מאוד גבוה במצעד פשוט עושה רושם ששמעתי אותו מעט יותר מדי..
הוא הולך ליפול איזה 6-7 שלבים השבוע....
ומה עוד אני יכול להגיד..?
אהה כן..
מאחר והשלבים של המצעד זה שקודם אני מדרג את כל 15 הקטעים של המצעד הקודם מחדש...
שומע אחד אחד ומחליט מה ממש אני אוהב עדיין מה פחות ומה כבר מתחיל לדעוך אצלי...
אז תשלב הזה סיימתי ככה שיש לי מצעד של כל הקטעים משבוע שעבר בסדר שונה משבוע שעבר מן הסתם...
רק מחכה להחליט כבר לגבי הכניסות...
אז ככה כבר ידוע ש...יש מקום ראשון חדש...
מהכניסות החדשות אני לא חושב שאני יכניס קטע ישר למקום הראשון..
הקטע שעכשיו ראשון באמת ראוי למקום הזה אצלי..
אני פשוט אוהב אותו כעת יותר מכל דבר אחר
וזהו....
צפו לעדכון
[EDIT]
טוב אז ככה...
כצפוי לא סיימתי
אבל אני קרוב
באגף הכניסות המצב הוא כזה
3 קטעים שאני כבר יודע שייכנסו
ותהיה עוד כניסה או שתיים מבין עוד 6 קטעים שקשה לי להחליט מי באמת אני אוהב יותר..
אז נשאיר את זה למחר..
נתונים יבשים
שלושת הקטעים שייכנסו הם כולם פרוגרסיב טראנס
ומתוך 6 שגם 1 או 2 מתוכם יכנסו יש 5 פרוג טראנס
ואחד...הארד טראנס..מעניין -לא יודע אם הוא יכנס...אבל נראה |
|
|
| Eitan E |
טלטול קבל ח"ח על המצעד אתה הראשון שהתחלתי להוריד ממנו כי ראיתי אצלך טראק שאני כבר שבועיים חורש עליו עוד מהסט של גבריאל ודרזדן
Kalafut & Fygle - Lullaby
לפי הבחירה רואים שאתה מקשיב יותר מידי ל
asot
:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
איתן..
צפה להפתעות במצעד שאני מפרסם היום...
:)
עוד מעט חבוב
עוד מעט |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
איתן..
צפה להפתעות במצעד שאני מפרסם היום...
:)
עוד מעט חבוב
עוד מעט |
יאללה בוא נראה אם תיקח את הקופה ותתן לי טראק לחרוש עליו לש\בועיים הקרובים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Eitan E
יאללה בוא נראה אם תיקח את הקופה ותתן לי טראק לחרוש עליו לש\בועיים הקרובים |
יהיו 4 או 5 כניסות
אני עדיין לא סגור..
אני שומע תמועמדים הסופיים להכנס עכשיו
יחליט סוף סוף אחרי יומיים מה יכנס
ומאמין שתוך חצי שעה יש פה פוסט עם המצעד
[EDIT]
טוב חברים
זהו זה
בדם יזע ודמעות עשיתי זאת...
ככה מעט נתונים יבשים
במצעד השבוע יש: 5 כניסות
עליה אחת בלבד
7 ירידות (חלק מהן ממש מטורפות של 8 שלבים אפילו...)
ו-2 דריכות במקום...ממממ האם
quivver - these are the days
עשה זאת שוב?!?!
אולי...
בכל מקרה...
עוד נתון
האפליפטינג טראנס בירידה חדה במצעד
ואחת מהכניסות וזה מעניין היא הארד טראנסית...מרתק
בואו ניתן תכבוד ל-5 טראקים שהיו איתנו שבוע שעבר ואינם עוד
Alucard Vs Yana Kay - Eyes Of A Perfect Stranger - נכנס שבוע שעבר למקום ה-13 ויותר מזה הוא לא שרד...לא תפס אותי יותר מדי
Art Of Trance - Mongoose (Tek-Tonik Remix) - שהה בשתי המצעדים האחרונים...פשוט יש טובים יותר לטעמי אבל עדיין קטע טוב
p.o.s. - gravity - גם כן שהה בשתי המצעדים האחרונים אפליפטינג טראנס טוב מאוד... אבל ...לא מספיק כנראה
Estuera - Tales From The South - אחרי שלושה מצעדים זמן להגיד ביי ביי לקטע עם מלודיה נהדרת שיש תחושה חזקה שיכל לזכות לגרסאות מסיביות יותר מהמקורית...
Echotek - The Other Zone (Moshic Remix) - נציגנו הישראלי יצר טראק איכותי ויפה שאני אוהב אבל לא מרגש אותי כמו שאר הקטעים שאני שומע לאחרונה...
וזהו...
אני הולך לאכול משהו שניה
מין משהו כמו ה"סיגריה שאחרי" ככה זה אני מרגיש שגמרתי
חחח...
קיצר
חוזר עוד כמה דקות
והמצעד פה!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Interstate - I Found You [4]
2. Kaveh Azizi - Elegant Universe (Ozgur Can's Break It Free Mix) [2]
3. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [New Entry]
4. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [New Entry]
5. Quivver - These Are The Days [1]
6. Synergy - Hello Strings [New Entry]
7. Adam White - Ballerina [7]
8. Reflekt - I Need To Be Loved (Thrillseekers Remix) [8]
9. Earth Inc. - Realize [New Entry]
10. Enmass (a.k.a. dj rampage) - Cq [6]
11. Gabriel & Dresden - Arcadia [3]
12. sean walsh - time lapse [11]
13. Ava Mea - In The End [New Entry]
14. Jan Gustafsson - True Fiction [8]
15. Orbital - Belfast (Leama & Moor Remix) [10] |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | 1. Interstate - I Found You [4] |
NOW THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT - QUALITY !!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
NOW THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT - QUALITY !!!! |
אמנם הוא לא מקום ראשון אצלי אבל כן הוא בנזונה!! |
|
|
|
|