| markfeldman |
| quote: | יהיה שווה לחכות אני מקוה...
אני חושב שיש לי מקום ראשון חדש (מממ רמז קל.. זאת הולכת להיות כניסה חדשה היישר למקום הראשון)
והפעם אני לא זורק רמזים על הטראק בואו נגיד רק שאני לא מאמין שמישהו פה ינחש מה זה
חברים הטראק הראשון שהזלתי בוא דמעות
עזבו טראק שאומרים שבא לבכות....
אני לא יודע למה אבל פשוט עמדו לי דמעות בעיניים
אין שם ווקאל
אבל דמעות היו... חוויה מיוחדת אולי אני מוזר ואולי לא...
קיצר חכו לסוף שבוע (אם יש פה עוד מישהו חוץ מהנסיכה ומארק שזה בכלל מזיז לו...) וכמובן שמחר א סטייט אוף טראנס משיכול גם להוסיף מועמדים... |
המלצה שלי:
AVA MEA - IN THE END |
|
|