|
המצעד! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | סמעק עדיין לא ירדו כל הטראקים של המצעד הראשון כבר שני?
אתה מעביד אותי סביב השעון לא לעניין כל העסק הזה! |
WELCOME TO THE CLUB !! |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברים
זהו...
המצעד של השבוע הזה מוכן ומזומן
ככה נתונים יבשים
נתתי שתי רמזים השבוע שלא התממשו לבסוף...
האחד לגבי כניסה של הרמיקס החדש של וייט רום... לא מספיק טוב הקטע הזה בנתיים לאוזניים שלי ונשמע אותו עוד במהלך השבוע ונראה אם יש לו סיכוי להכנס שבוע הבא
הרמז השני היה על כניסה למקום הראשונה של קטע חדש..
אז הוא נכנס רק למקום השני...
ועכשיו לנתונים
3 כניסות יחסית לא גבוהות חוץ מאחת
נפרדנו השבוע מ
girl nobody - cages(lemon 8 remix) - שהיה אחד משתי הקטעים הותיקים ביותר
factoria - twisting free - כנ"ל הקטע השני בעל הוותק במצעד
dido - sand in my shoes (above & beyond remix) - יש אצלי תחושה חזקה של מיצוי הקטע מצידי...אולי קצת מוקדם ממה שחשבתי..
מה עוד
כמו כל מצעד שנערך ברדיו מקומי אני יביא לכם תנתונים שאף אחד לא סופר אבל בכל זאת
2 עליות
8 ירידות
2 דריכות במקום
וכמובן 3 כניסות
אז זהו
לא נמתח אתכם יותר
זה הזמן:
לפרסום המצעד החדש! |
|
|
| KosmiK-G8 |
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Quivver - These Are The Days [1]
2. Kaveh Azizi - Elegant Universe (Ozgur Can's Break It Free Mix) [New Entry]
3. Gabriel & Dresden - Arcadia (Swing To Funk Remix) [2]
4. Interstate - I Found U [5]
5. Reflekt - I Need To Be Loved (Thrillseekers Remix) [3]
6. Enmass (a.k.a. dj rampage) - Cq [4]
7. Adam White - Ballerina [7]
8. Jan Gustafsson - True Fiction [6]
9. Echotek - The Other Zone (Moshic Remix) [New Entry]
10. Orbital - Belfast (Leama & Moor Remix) [7]
11. Sean Walsh - Time Lapse [11]
12. P.O.S. - Gravity [9]
13. Alucard Vs Yana Kay - Eyes Of A Perfect Stranger [New Entry]
14. Estuera - Tales From The South [12]
15. Art Of Trance - Mongoose (Tek-Tonik Remix) [14] |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by markfeldman
המלצה שלי:
AVA MEA - IN THE END |
מחזק!!!
קטע שאני מכור עליו כבר שלושה שבועות |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by sh33p
מחזק!!!
קטע שאני מכור עליו כבר שלושה שבועות |
לצערי לא יצא לי עדיין לשמוע אותו
אבל לא נורא
מחר אני חוזר לבסיס חמוש עם דיסקמן ודיסקים
כשדיסק אחד שאני הולך לצרוב ולקחת לבסיס יכלול את כל הגלובלים האחרונים..לפחות את הסטים של מרקוס משם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לצערי לא יצא לי עדיין לשמוע אותו
אבל לא נורא
מחר אני חוזר לבסיס חמוש עם דיסקמן ודיסקים
כשדיסק אחד שאני הולך לצרוב ולקחת לבסיס יכלול את כל הגלובלים האחרונים..לפחות את הסטים של מרקוס משם |
אז אתה הולך להיתקל בקטע הזה כמה וכמה פעמים... |
|
|
| princess cc |
איך Quivver - These Are The Days
נשאר במקום ה-1 שבועיים ברציפות???????????
הוא לא כזה טוב!
ואת-Enmass (a.k.a. dj rampage)
העלתי יותר גבוה השבוע... הוא ממש טוב!!!!!!!!
כנ"ל לגבי
Adam White - Ballerina
שאצלך נשאר תקוע במקום
...
ו-Reflekt - I Need To Be Loved
חופשי היה צריך להשאר לפחות עוד שבוע ב-3 הוא פשוט מדהים!
אגב אצלי הוא עלה למקום 1
טוב נשמע ת'כניסות החדשות ש'ך נראה מה הם שווים...
בכל מקרה אני במקומך הייתי שוקלת שוב לגבי המקום הראשון
:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אחרי שבוע אחד הקשים שהיו לי בבסיס..
קצת כואב לי לראות שאף אחד לא ממש הגיב למצעד
אבל חפיף..התרגלתי
יום אחד אנשים יעמדו בתור לשמוע תמצעד שלי:) יש לי חזון
בכל מקרה הטירוף הזה של מצעד כל שבוע ייגמר בסוף השבוע הזה כאשר ביום שבת יהיה מצעד חדש
והמצעד הבא יהיה כנראה..רק בעוד שלושה שבועות שזה המון זמן ועל זה אני כבר יספר בטרד אחר בהמשך השבוע או סוף שבוע הבא שקשור לצבא...
בכל מקרה..
שמעתי יותר נכון חרשתי על הסטים של מרקוס מהגלובלים...
וגם תקטע המדובר כאן רבות
va nea - in the end
יצא לי לשמוע..
אז..? מה יהיה איתו?
עוד יומיים תדעו ;)
ונסיכה..
קוויבר קטע מרגש...
הווקאל הקצת האיטי
קשה להסביר פשוט...
בכל מקרה... אני מאמין שיהיה מקום ראשון חדש אבל קשה להבטיח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
AVA MEA ! |
נו מה אתה נהיה קטנוני
לא יצאו לי טוב האותיות באנגלית....:eek: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | נו מה אתה נהיה קטנוני
לא יצאו לי טוב האותיות באנגלית.... |
אח שלי, זה פורום של מקצוענים...
אין מקום לטעויות מהסוג הזה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברים
עם כן אני עובד כעת על העדכון למצעד
למרות שזה לא מעניין פה אף אחד
קיצר
מה צפוי..
כניסות בהשפעת הגלובלים האחרונים בעיקר...כנראה
מקום ראשון חדש? אולי
ובכלל יהיה מעניין
יש אנשים שמשקיעים על זה כמה שעות
אני שוב יודע שלמרות זאת אף אחד לא ישקיע אפילו חצי דקה כדי להגיב
ובכל זאת אני עושה את זה...
למה?
סתם כי זה עושה לי טוב |
|
|
|
|