|
המצעד! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
פיייייייי היום ראיתי אחד משו לפנים!
אחד וחצי ג'יגה פצצות!
1670 ש"ח...
חושבים שסוסו יסכים לקנות לי אחד כזה ליומולדת?:) |
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!! |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!! |
או הכי טוב של
iriver
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!! |
תאמת...
20 גיגה עם עיצוב פצצה מספיק לי....
אבל אם אני יקנה אני רוצה משהו על רמה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
13. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
|
פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק
Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)
זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by sh33p
או הכי טוב של
iriver
|
ברור... אבל לא מוכרים אותו בארץ למיטב ידיעתי...
| quote: | Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)
זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך |
מה שנכון נכון!!!
אני שומע אותו משהו כמו 20 פעם ביום....
פשוט לא יכול להפסיק להנות ממנו!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק
Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)
זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך |
מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר |
מסכים עם אילן.
הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם
FOREVER / CONNECTED |
|
|
| Glenn-Holmes |
רבאק היום אני אמור לעדכן תמצעד ולא יודע אם יהיה לי זמן
חבר שלי גורר אותי למשחק של ביתר
אין לי מושג למה...
מתי אמרתי כן לדבר הזה?!?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מסכים עם אילן.
הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם
FOREVER / CONNECTED |
את
connected
לא אהבתי מי יודע מה
אבל כן
forever
אחד החזקים של 2004 הייתי אומר
(התחיל כבר ב 2003)
לדעתי הווקאל עזר שם......
ד"א
בקשר לנגני אמפי3
איזה יש בארץ עם הכי אפשרויות? |
|
|
| Glenn-Holmes |
ווואווו עדכון אחרון לפני שלושה שבועות
שנייה לפני שהמצעד שלי מת אני עובד עליו כבר שעתיים כדי לעדכן אותו
כרגיל כנראה שאני יסיים הכל רק מחר....
בכל מקרה 3 שבועות זה אומר שינויים מסיביים
אבל עושה רושם שיחסית ל3 שבועות לא יהיו יותר מדי כניסות מפני שלא יצא לי לשמוע יותר מדי מוזיקה חדשה לאחרונה לצערי
נראה מה יצא...
מקווה לסיים היום
ואם לא אז מחר:) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מסכים עם אילן.
הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם
FOREVER / CONNECTED |
אם כבר אז
DAY ONE !!!!
הרבה הרבה יותר טוב מכל ההפקות שלו.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אם כבר אז
DAY ONE !!!!
הרבה הרבה יותר טוב מכל ההפקות שלו.. |
ואללה טראק חביב, לא משהו מיוחד. |
|
|
|
|