return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
המצעד! (pg. 17)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
פיייייייי היום ראיתי אחד משו לפנים!
אחד וחצי ג'יגה פצצות!
1670 ש"ח...
חושבים שסוסו יסכים לקנות לי אחד כזה ליומולדת?:)

עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!
sh33p
quote:
Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!

או הכי טוב של
iriver

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!

תאמת...
20 גיגה עם עיצוב פצצה מספיק לי....

אבל אם אני יקנה אני רוצה משהו על רמה
yaman
quote:
Originally posted by Shahar

13. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)







פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב

דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק

Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך
taltul
quote:
Originally posted by sh33p
או הכי טוב של
iriver


ברור... אבל לא מוכרים אותו בארץ למיטב ידיעתי...

quote:
Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך

מה שנכון נכון!!!

אני שומע אותו משהו כמו 20 פעם ביום....

פשוט לא יכול להפסיק להנות ממנו!!!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב

דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק

Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך


מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר
markfeldman
quote:
מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר


מסכים עם אילן.

הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם

FOREVER / CONNECTED
Glenn-Holmes
רבאק היום אני אמור לעדכן תמצעד ולא יודע אם יהיה לי זמן
חבר שלי גורר אותי למשחק של ביתר
אין לי מושג למה...
מתי אמרתי כן לדבר הזה?!?!
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
מסכים עם אילן.

הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם

FOREVER / CONNECTED


את
connected
לא אהבתי מי יודע מה
אבל כן
forever
אחד החזקים של 2004 הייתי אומר
(התחיל כבר ב 2003)
לדעתי הווקאל עזר שם......

ד"א
בקשר לנגני אמפי3
איזה יש בארץ עם הכי אפשרויות?
Glenn-Holmes
ווואווו עדכון אחרון לפני שלושה שבועות
שנייה לפני שהמצעד שלי מת אני עובד עליו כבר שעתיים כדי לעדכן אותו
כרגיל כנראה שאני יסיים הכל רק מחר....

בכל מקרה 3 שבועות זה אומר שינויים מסיביים
אבל עושה רושם שיחסית ל3 שבועות לא יהיו יותר מדי כניסות מפני שלא יצא לי לשמוע יותר מדי מוזיקה חדשה לאחרונה לצערי
נראה מה יצא...

מקווה לסיים היום
ואם לא אז מחר:)

Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
מסכים עם אילן.

הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם

FOREVER / CONNECTED


אם כבר אז
DAY ONE !!!!

הרבה הרבה יותר טוב מכל ההפקות שלו..
markfeldman
quote:
אם כבר אז
DAY ONE !!!!

הרבה הרבה יותר טוב מכל ההפקות שלו..


ואללה טראק חביב, לא משהו מיוחד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Privacy Statement