return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
המצעד! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
טוב מארק התחיל להסביר את זה
תכלס זה כן השוואה בין עוצמות הרגש שכל טראק נותן לי בטווח זמן קצוב
עכשיו זה נשמע כמו ביולוגיה אמנם
ולכן מצעד שכזה דורש ממני 3 שעות של שמיעה
3 שעות!!!
זה בנוסף לכך שבמהלך השבוע אני כבר מלקט ורושם לעצמי את הטראקים שאני יודע שיש סיכוי שאני יכניס למצעד
זה לא פשוט...
אבל זה כיף..
ואתה צודק בגדול במה שאתה אומר
חוץ מדבר אחד
סיגנאם גרסה פרוגרסיבית לסקונד וייב?
אחי הגרסה היא לא פרוגית
בי פי אם מעט נמוך אבל המלודיה העוצמתית עדיין שם ובכלל מיותר מאוד הרימייק הזה
...
בוא נגיד שלא נראה אותו מאיים בכלל להתקרב למצעד שלי


אתה שוכח את המשמעות של המלה... פרוגרסיבית זה מתקדמת יענו... והגרסא הזאת מתקדמת מאוד לאט כיאה לטראק פרוגרסיבי... לא פרוגרסיב... פרוגרסיבי... אני לא מדבר על סגנונות (אני לא מנסה להבין מזמן את כל ההגדרותך המפגרות האלה...)... ככה אני רואה את הטראק הזה, טראק שאני שם בשביל הבילד אפ הענק שלו... אני מקווה שאתה מבין אותי... כי אני מבין אותי :)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KosmiK-G8


אני מופתע שאני פשוט בודד בעולם באהבתי לטראק הנפלא של קוויבר
אני מחפש אנשים נוספים שנשבו בקסמי הקטע הנפלא והשקט הזה...


אחי גם אני ממש אוהב אותו!קטע פרוגרסיב מדהים
אפילו הווקאל הגברי שיש בהתחלה הוא יפה
markfeldman
quote:
אחי גם אני ממש אוהב אותו!קטע פרוגרסיב מדהים
אפילו הווקאל הגברי שיש בהתחלה הוא יפה


בהחלט, זה קטע שמתמכרים אליו לאט לאט...
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
בהחלט, זה קטע שמתמכרים אליו לאט לאט...


קטע טוב לאללה אבל לא צריך להסחף...
הוא קצת רדום לטעמי..
markfeldman
quote:
קטע טוב לאללה אבל לא צריך להסחף...
הוא קצת רדום לטעמי..


אין ספק, על גבול הצ'יל אאוט, טוב להתחלת סט או לסתם אווירה רומנטית...
princess cc
הדירוג שלי מוכן, טוב חלקית האמת כי חלק מהטראקים לא הצלחתי למצוא וחלק עדיין לא ירדו ובכל זאת דרגתי מה שכן יצא לי לשמוע...
נתחיל בזה שאילן יש לך טעם מעולה במוסיקה! אהבתי את כולם! טוב חוץ מאחד...
אניווי זו הבחירה שלי... סורי אם הביקורת שלי לא ממש ברורה לכם אבל אנ'לא מבינה טוב בסגנונות ואני כותבת במושגים של איך זה נשמע לי באוזן

יאללה אז ככה:
1. Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond 'UV' Remix
[טראק מעלף, בכלל אוהבת את דיידו אז אני די משוחדת כאן]
2. Reflekt - I Need To Be Loved (Thrillseekers Remix) [ מעולה, קצב טוב ווקאל מדהים]
3. Jan Gustafsson - True Fiction[איזה קצב! אוהבת לאללה!]
4. . Adam White – Ballerina[אותו כנ"ל איזה קצבבבבבבבב אהבתי]
5. . Art Of Trance - Mongoose (Tek-Tonik Remix)[ ...and again ... מרגישים אותו ! משהו טוב! ממש אהבתי!]
6. Enmass (a.k.a. dj rampage) – Cq[הייתה לי התלבטות קשה אם להעלות אותו קצת יותר גבוה אבל... ההכרעה נפלה, הקודמים יותר טובים(-:]
7. . sean walsh - time lapse [טראק מעולה יש לו עליות טובות! אחלה קצב]
8. Gabriel & Dresden - Arcadia (Swing To Funk Remix[טראק טוב, יש קצת עליות סבבה ממממ אבל צריך להעיר אותו קצת, אולי יותר קצב]
9. Orbital - Belfast (Leama & Moor Remix) [אההההה ס'דר לא משהו, איטי מידי, לא אהבתי במיוחד]
10. Quivver - These Are The Days. [אותו כנ"ל, טוב, אהבתי אבל רדום מידי, חסר לו קצב]

טראקים שלא נכנסו לדירוג שלי:
. Factoria - Twisting free[לא מצאתי אותו )-:)]
. P.O.S. – gravity[גם לא מצאתי]
. Estuera - Tales From The South[עדיין בתהליכי הורדה, אולי אני אגיב עליו בהמשך]
Girl Nobody - Cages (Lemon8 remix)[עדיין לא ירד, כבר יומיים גוד דאמט!!!!]
. Interstate - I Found U[גם לא ירד...]


אילן עבודה טובה!
markfeldman
quote:
הדירוג שלי מוכן, טוב חלקית האמת כי חלק מהטראקים לא הצלחתי למצוא וחלק עדיין לא ירדו ובכל זאת דרגתי מה שכן יצא לי לשמוע...
נתחיל בזה שאילן יש לך טעם מעולה במוסיקה! אהבתי את כולם! טוב חוץ מאחד...
אניווי זו הבחירה שלי... סורי אם הביקורת שלי לא ממש ברורה לכם אבל אנ'לא מבינה טוב בסגנונות ואני כותבת במושגים של איך זה נשמע לי באוזן

יאללה אז ככה:
1. Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond 'UV' Remix
[טראק מעלף, בכלל אוהבת את דיידו אז אני די משוחדת כאן]
2. Reflekt - I Need To Be Loved (Thrillseekers Remix) [ מעולה, קצב טוב ווקאל מדהים]
3. Jan Gustafsson - True Fiction[איזה קצב! אוהבת לאללה!]
4. . Adam White – Ballerina[אותו כנ"ל איזה קצבבבבבבבב אהבתי]
5. . Art Of Trance - Mongoose (Tek-Tonik Remix)[ ...and again ... מרגישים אותו ! משהו טוב! ממש אהבתי!]
6. Enmass (a.k.a. dj rampage) – Cq[הייתה לי התלבטות קשה אם להעלות אותו קצת יותר גבוה אבל... ההכרעה נפלה, הקודמים יותר טובים(-:]
7. . sean walsh - time lapse [טראק מעולה יש לו עליות טובות! אחלה קצב]
8. Gabriel & Dresden - Arcadia (Swing To Funk Remix[טראק טוב, יש קצת עליות סבבה ממממ אבל צריך להעיר אותו קצת, אולי יותר קצב]
9. Orbital - Belfast (Leama & Moor Remix) [אההההה ס'דר לא משהו, איטי מידי, לא אהבתי במיוחד]
10. Quivver - These Are The Days. [אותו כנ"ל, טוב, אהבתי אבל רדום מידי, חסר לו קצב]

טראקים שלא נכנסו לדירוג שלי:
. Factoria - Twisting free[לא מצאתי אותו )-]
. P.O.S. – gravity[גם לא מצאתי]
. Estuera - Tales From The South[עדיין בתהליכי הורדה, אולי אני אגיב עליו בהמשך]
Girl Nobody - Cages (Lemon8 remix)[עדיין לא ירד, כבר יומיים גוד דאמט!!!!]
. Interstate - I Found U[גם לא ירד...]


אילן עבודה טובה!


סחתיין סיסי, בכל אופן לא כ"כ פרטני אבל ניחא.

בקשר ל"גירל נובודי" - יש למה לצפות !

הווקאל של 2004 !
KosmiK-G8
ווואווו
נסיכה אני פותח תטרד הזה ומוצא תפוסט הזה שלך
אני מופתע ומוחמא...
:)
אני שמח שאת מצליחה לאהוב חלק גדול מהקטעים שאני גם מאוד אוהב...

לכל חברי הפורום זאת הודעה רשמית

השבוע חד פעמית אני עושה גם מצעד

בדרך כלל הגלל השבוע בבסיס אני עושה מצעד אחת לשבועיים...

שבת אחרונה עשיתי
אבל מאחר ושמעתי השבוע המון קטעים
אני חושב שאני מוכן לאיזה 3-4 כניסות חדשות למצעד שיש לי כיוונים מסוימים (מאוד מעניינים אגב) לגבי איזה קטעים ייכנסו
נכון לעכשיו יש לי רשימה של איזה 10 קטעים שאני צריך לשמוע שוב את כולם אהבתי מאוד... ונראה מי מספיק כבש אותי ומספיק מרגש אותי ברמה שהוא יכול להכנס למצעד

ולא פחות חשוב
נראה מי לא יחזיק ויתעופף מהמצעד..
סביר להניח שכמה מהמקומות האחרונים...
אבל.. את זה נראה בשישי שבת כשאני יקדיש שוב את הכמה שעות למצעד

אני יתן רק רמז קטן לקטע שעושה רושם של הולך להכנס למצעד..
אחד מהאמנים שאחראי לקטע הזה...מתארח השבוע אצל אלי...
זהו לא אמרתי כלום..ואני אומר רק כי אני מאמין שאהבתי אותו מספיק כדי שהוא יהיה בטופ 15 שלי
markfeldman
quote:
אני יתן רק רמז קטן לקטע שעושה רושם של הולך להכנס למצעד..
אחד מהאמנים שאחראי לקטע הזה...מתארח השבוע אצל אלי...
זהו לא אמרתי כלום..ואני אומר רק כי אני מאמין שאהבתי אותו מספיק כדי שהוא יהיה בטופ 15 שלי


AIRWAVE - SAVE ME - WHITEROOM REMIX ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
AIRWAVE - SAVE ME - WHITEROOM REMIX ?


אני ינהג כמו די ג'יי בריטי שמרן שכרגע עלו עליו

i can't confirm it yet i can't deny it.. just watch out for it..:)

princess cc
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני ינהג כמו די ג'יי בריטי שמרן שכרגע עלו עליו

i can't confirm it yet i can't deny it.. just watch out for it..:)


LOL
אהבתי!
יש כמה שהייתי ממליצה לך להכניס...
קיצר השבוע קיבלתי השראה ממך, התנהגתי כמו ילדה טובה והכנתי שיעורי בית, אניווי הורדתי מלא חדשים טובים סוףףףףףףףףףף
אבל בוא נראה ת'דירוג החדש ש'ך ונבדוק אם יש מה לשפר;) ;)
KosmiK-G8
יהיה שווה לחכות אני מקוה...

אני חושב שיש לי מקום ראשון חדש (מממ רמז קל.. זאת הולכת להיות כניסה חדשה היישר למקום הראשון)
והפעם אני לא זורק רמזים על הטראק בואו נגיד רק שאני לא מאמין שמישהו פה ינחש מה זה
חברים הטראק הראשון שהזלתי בוא דמעות
עזבו טראק שאומרים שבא לבכות....

אני לא יודע למה אבל פשוט עמדו לי דמעות בעיניים
אין שם ווקאל
אבל דמעות היו... חוויה מיוחדת אולי אני מוזר ואולי לא...
קיצר חכו לסוף שבוע (אם יש פה עוד מישהו חוץ מהנסיכה ומארק שזה בכלל מזיז לו...) וכמובן שמחר א סטייט אוף טראנס משיכול גם להוסיף מועמדים...:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement