|
המצעד! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סטיבוש שמת תמצעד במרכאות אני מרגיש שיש לך משקעים כנגדו....
|
חחח..חס וחלילה אילנ'וש...
אין לי משהו נגד המצעד...
| quote: | ובאלרינה זה כמובן של אדאם וויט התבלבלת קצת...
ומה מצאתי?
תשמע
הקטע המסומפל יפהפה
לפני זה יש בילד אפ יפה והמלודיה אדירה...
לפעמים השילוב של כל אלה ביחד לא עושה למרות הכל כלום וזה משקרה אצלך...
לפעמים זה פשוט מתחבר טוב במוח..
המוחש לי עיכל את זה
שלך לא...
טבעי..
אל תדאג כמו שכבר התבטא גם במצעד הנוכחי אנחנו עוד נסכים על הרבה קטעים ולא נסכים גם על עוד הרבה קטעים אחרים... |
וואי אוטומטית יצא אנדי מור ולא אדם ווייט... :) סבבה... עדיין הוא יוצר טוב רק שהפעם לא התלהבתי בכלל מהקטע...
המנגינה של הבאלרינה ממש צורמת לדעתי... יש יותר מדי צלילים מיותרים לדעתי... טוב... נשמע עוד פעם אולי הפעם המצב ישתנה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
חחח..חס וחלילה אילנ'וש...
אין לי משהו נגד המצעד...
וואי אוטומטית יצא אנדי מור ולא אדם ווייט... :) סבבה... עדיין הוא יוצר טוב רק שהפעם לא התלהבתי בכלל מהקטע...
המנגינה של הבאלרינה ממש צורמת לדעתי... יש יותר מדי צלילים מיותרים לדעתי... טוב... נשמע עוד פעם אולי הפעם המצב ישתנה... |
במקרה שלך הייתי אומר לך לבדוק שלא הפעלת במקרה טראק אחר...:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
במקרה שלך הייתי אומר לך לבדוק שלא הפעלת במקרה טראק אחר...:) |
לא לא.... בדקתי את זה עוד פעם...
מנגינה פשוט מכוערת...עצובה כן...אבל מכוערת... לא מרגשת אותי... ויש יותר מדי "זזזזזזזזזזז" בטראק פשוט יותר מדי.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני יודע שלא אהבת..
אבל מנגינה מכוערת??
טוב..
שלא יגידו שרק אני לא סבלני פה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וואי אוטומטית יצא אנדי מור ולא אדם ווייט... סבבה... עדיין הוא יוצר טוב רק שהפעם לא התלהבתי בכלל מהקטע...
המנגינה של הבאלרינה ממש צורמת לדעתי... יש יותר מדי צלילים מיותרים לדעתי... טוב... נשמע עוד פעם אולי הפעם המצב ישתנה... |
כל מילה זהב !
אמרתי לך אילן... |
|
|
| KosmiK-G8 |
אז אומרים לי
אתה יודע שקטלו כבר גם את
enmass-cq?
אף פעם לא כולם יהיו מרוצים
קח את הקלאסיקות הגדולות ביותר וגם להן תמצא אנשים שלא ממש מתים עליהם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אז אומרים לי
אתה יודע שקטלו כבר גם את
enmass-cq?
אף פעם לא כולם יהיו מרוצים
קח את הקלאסיקות הגדולות ביותר וגם להן תמצא אנשים שלא ממש מתים עליהם |
עם ENMASS
אנחנו תמימי דעים... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אז אומרים לי
אתה יודע שקטלו כבר גם את
enmass-cq?
אף פעם לא כולם יהיו מרוצים
קח את הקלאסיקות הגדולות ביותר וגם להן תמצא אנשים שלא ממש מתים עליהם |
ד''א לסי קיו התחברתי בסופו של דבר... טראק טוב יותר נכון חזק!...התחברתי אליו מפעם שלישית נראה לי... :) |
|
|
| Vortex_SA |
| אני לא מבין איך אתה מצליח לעשות מצעד? יש כל כך הרבה קריטריונים מבחינתי לטראק טוב, שכל טראק יכול להיות טוב במשהו אחר... נגיד טראק מלודי מצויין שבו הקצב לא כזה חשוב והמנגינה היא הכי חשובה, או טראק קצב כמו קטנה, או טראק פרוגרסיבי כמו החידוש של סיגנם לסקונד ווייב... בכל כזה קריטריון יש לי טראקים שכל אחד טוב במשהו אחר כל טראק נותן הרגשה אחרת באותה רמה, איך אפשר לדרג את זה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני לא מבין איך אתה מצליח לעשות מצעד? יש כל כך הרבה קריטריונים מבחינתי לטראק טוב, שכל טראק יכול להיות טוב במשהו אחר... נגיד טראק מלודי מצויין שבו הקצב לא כזה חשוב והמנגינה היא הכי חשובה, או טראק קצב כמו קטנה, או טראק פרוגרסיבי כמו החידוש של סיגנם לסקונד ווייב... בכל כזה קריטריון יש לי טראקים שכל אחד טוב במשהו אחר כל טראק נותן הרגשה אחרת באותה רמה, איך אפשר לדרג את זה? |
זה פשוט, אל תסבך את זה יותר מידי.
אהבת/לא אהבת - בכל רמה וקנה מידה אפשרי.
אח שלי, מצעד זה לא ניסוי בביולוגיה ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני לא מבין איך אתה מצליח לעשות מצעד? יש כל כך הרבה קריטריונים מבחינתי לטראק טוב, שכל טראק יכול להיות טוב במשהו אחר... נגיד טראק מלודי מצויין שבו הקצב לא כזה חשוב והמנגינה היא הכי חשובה, או טראק קצב כמו קטנה, או טראק פרוגרסיבי כמו החידוש של סיגנם לסקונד ווייב... בכל כזה קריטריון יש לי טראקים שכל אחד טוב במשהו אחר כל טראק נותן הרגשה אחרת באותה רמה, איך אפשר לדרג את זה? |
טוב מארק התחיל להסביר את זה
תכלס זה כן השוואה בין עוצמות הרגש שכל טראק נותן לי בטווח זמן קצוב
עכשיו זה נשמע כמו ביולוגיה אמנם
ולכן מצעד שכזה דורש ממני 3 שעות של שמיעה
3 שעות!!!
זה בנוסף לכך שבמהלך השבוע אני כבר מלקט ורושם לעצמי את הטראקים שאני יודע שיש סיכוי שאני יכניס למצעד
זה לא פשוט...
אבל זה כיף..
ואתה צודק בגדול במה שאתה אומר
חוץ מדבר אחד
סיגנאם גרסה פרוגרסיבית לסקונד וייב?
אחי הגרסה היא לא פרוגית
בי פי אם מעט נמוך אבל המלודיה העוצמתית עדיין שם ובכלל מיותר מאוד הרימייק הזה
...
בוא נגיד שלא נראה אותו מאיים בכלל להתקרב למצעד שלי |
|
|
| princess cc |
אפרופו עבודה קשה....
אני כבר כמה שעות יושבת על המצעד שלך מנסה לדרג אותו...
מממממממממ עוד מעט [מקווה שעוד היום] אני אתן ת'דירוג שלי:)
סורי לוקח לי זמן כי יש פה כמה ממש טובים אז אני נותנת רפיט:D |
|
|
|
|