|
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב חברים אני חושב באמת שאם יש כבר שתי חברי פורום שרוצים את זה ואני גם בהחלט תומך ברעיון ואני מקווה מאוד שאנשים כאן יראו את זה כיוזמה יפה שלנו אז תהיה לנו כאן הצבעה מכובדת..
אז ככה
חשבתי על זה
ההצבעה תתחיל החל מעכשיו
אני כמובן יהיה המצביע הראשון
רק אל תצביעו לטיאסטו אסור לתת לו...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח סתתתתתתתתתתתתם
עבדתי עליכם אהה???
קיצר אחים שלי הצבעה שאין משום מה בשום מקום שאני מכיר
תצביעו הפעם רק על היוצרים שאתם הכי אהבתם נכון לשנה האחרונה
מאחר וצריך לתת להצבעה קצת לתפוס תאוצה ויש אולי חיילים שירצו להצביע נעשה את זה ככה
ההצבעה תסתיים ביום שישי בלילה בחצות שעון ישראל 22/10/04
שזה 15 ימים מעכשיו
עוד שבועיים
עד אז תחשבו עם עצמכם אם בא לכם
ומתי שיש לכם רשימה תרשמו אותה פה
שימו לב
ההצבעה פשוטה מאוד
תבחרו את 5 היוצרים האהובים עליכם נכון לשנת 2004
ודרגו אותם לפי הסדר מקום ראשון שני שלישי רביעי וחמישי
ביום שבת ה-23/10/04
אחרי שאני יסיים לספור תקולות אני יפרסם את רשימת 20 היוצרים של השנה כפי שכולנו בחרנו...
שימו לב בעיה שבוודאי תווצר עם הזמן ולכן חוק אחד למצעד
אסור לבחור באותו אמן פעמיים
משבוחר באנדי מור לא יכול לבחור בווייטרום אלא רק אם הוא רוצה באדם וויט לבד..
כנ"ל ליאמה ומור על אותו רעיון...
אם יתעוררו עוד בעיות ננסה לפתור אותן...
אז יאללה חברים לעבודה
אני כמו שאתם מכירים אותי תמיד חושב על הדברים האלה עוד לפני אז יש לי רשימה כבר שרק חיכתה להזדמנות הזו
ואני מתכבד לפתוח את המצעד עם הדירוג שלי
1. leama & moor
2. above & beyond
3. ozgur can
4. super 8
5. mark o'tten (a.k.a rio addicts, halifax, lightscape)
וווואווו תאמת היה ל קשה
עשיתי שינויים...
ווואוו היה קשה יש הרבה יוצרים טובים שהתלבטתי ביניהם |
|
|
| yaman |
טוב....
קודם כול נודה לאילן על היוזמה ועל הרעיון
עכשיו להצבעה....
1) Above & Beyond - לא צריך לפרט הרבה,3 בחורים אחושילנג מוכשרים שעשו לנו בן זונה טוב השנה
2) Super 8 - זה התחיל עם אלבה המצוין המשיך ברמיקסים ועכשיו גם את כרייאיט
3) Thrillseekers - לא שמענו עליו הרבה השנה?
4) Signum - עוד אחד
5) DJ Tiesto - אלבום מצוין הרבה שבחים
6) Envio , Ronski Speed - מה אני יעשה? שניהם בלטו השנה כמו שצריך |
|
|
| Segev |
טוב אחלה רעיון אז ככה
1. G&D
2. Andy Moor
3. Thrillseekers
4. Nu Nrg
5. Ferry Corsten |
|
|
| KosmiK-G8 |
מממ בני אז ככה..
לגבי מקום 6 חבל גם לי יש כמה כאלה שנותרו בחוץ ואין מה לעשות...
ותיקון לגבי
super8
זה לא בחור מאבאב אנד ביונד
זה בחור פיני שעונה לשם
miika eloranta
אבל אם חפשת קשר לאבאב אנד ביונד לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא אותו
aalto = miika eloranta (a.k.a. super 8) + Paavo Sijlimjaki (1/3 of above & beyond)
וסקופ מעניין
aalto - resolution פאבו בכבודו ובעצמו חשף תסקופ הזה...סכוי לשחרור לפני סוף השנה... עדיין לא נוגן בשום מקום אז...נשאר במתח
תודה על ההצבעה בני:) |
|
|
| sh33p |
1. Above And Beyond
2. Andy Moor
3. Ronski Speed
4. Thrillseekers
5. Filo And Peri |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מממ בני אז ככה..
לגבי מקום 6 חבל גם לי יש כמה כאלה שנותרו בחוץ ואין מה לעשות...
ותיקון לגבי
super8
זה לא בחור מאבאב אנד ביונד
זה בחור פיני שעונה לשם
miika eloranta
אבל אם חפשת קשר לאבאב אנד ביונד לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא אותו
aalto = miika eloranta (a.k.a. super 8) + Paavo Sijlimjaki (1/3 of above & beyond)
וסקופ מעניין
aalto - resolution פאבו בכבודו ובעצמו חשף תסקופ הזה...סכוי לשחרור לפני סוף השנה... עדיין לא נוגן בשום מקום אז...נשאר במתח
תודה על ההצבעה בני:) |
תודה על התיקון אילן...
תמיד חשבתי שהוא אחד מהם |
|
|
| KrazyDJs |
1. Pig and Dan
2. Luke Chable
3. Henree
4. Dr. Kucho
5. Infusion |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
1. Pig and Dan
2. Luke Chable
3. Henree
4. Dr. Kucho
5. Infusion |
הצבעה מיוחדת שאלה
מי זה הנרי?
ואני מקשיב עכשיו לפרומו מהאלבום של אינפיוז'ן
שמעתי 3 קטעים כבר וזה ממש אלבום יפה
שילוב של רוק ברייקס האוס אלקטרו בנתיים אני מתפעל מאוד ממה ששמעתי
ואני עדיין ישמע עוד
יש לי גם חצי מהאלבום עד טראק 6...
אם למישהו יש את שאר האלבום אני ישמח...
באמת נראה משהו איכותי שימלא לי הרבה זמן איכות בתקופה הקרובה.... |
|
|
| Shahar |
יגאל אני בבלאגן וריב עם עצמי בגלל הטרד.....
adam white \ andy moor
שניהם תותחי על...אנלא מדבר על
WHITE ROOM
אני מדבר על יצירות שלהם לבד
find (andy moor mix)
vs.
adam white - bellerina
thrillseekers אין מה להגיד השנה הפתיעו
oceanlab נחשב גם above and beyond!?
אם כן אז תכלילו אותם ביחד!!
סייטלייט טראק שהפציץ לי תאמאמא
קיצור אני צריך לחשוב עוד
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הצבעה מיוחדת שאלה
מי זה הנרי? |
יוצר ישראלי...
עובד עם עברי לידר , הם יצרו ביחד את כל המופע האלקטרו לייב של עברי לידר
יוצר ממש תותח...מגיע לו כבוד
לאחרונה יצא עם להיט שכולם בטח מכירים
henree - finally
אבל עם כל הכבוד הייתי נותן את הנקודות ליוצרים מחו"ל
ויגאל..
מה דעתך אם כבר פתחת טרד אז להמשיך עם
טראק השנה, אלבום השנה וכו'... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
יגאל אני בבלאגן וריב עם עצמי בגלל הטרד.....
adam white \ andy moor
שניהם תותחי על...אנלא מדבר על
WHITE ROOM
אני מדבר על יצירות שלהם לבד
find (andy moor mix)
vs.
adam white - bellerina
thrillseekers אין מה להגיד השנה הפתיעו
oceanlab נחשב גם above and beyond!?
אם כן אז תכלילו אותם ביחד!!
סייטלייט טראק שהפציץ לי תאמאמא
קיצור אני צריך לחשוב עוד
יוצר ישראלי...
עובד עם עברי לידר , הם יצרו ביחד את כל המופע האלקטרו לייב של עברי לידר
יוצר ממש תותח...מגיע לו כבוד
לאחרונה יצא עם להיט שכולם בטח מכירים
henree - finally
אבל עם כל הכבוד הייתי נותן את הנקודות ליוצרים מחו"ל
ויגאל..
מה דעתך אם כבר פתחת טרד אז להמשיך עם
טראק השנה, אלבום השנה וכו'... |
ואללה ...
למה לא? אילן תפתח גם טרד שידון גם בטראק השנה וגם באלבום השנה
וכן Above & Beyond = Oceanlab = Tranquility Base |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה ...
למה לא? אילן תפתח גם טרד שידון גם בטראק השנה וגם באלבום השנה
וכן Above & Beyond = Oceanlab = Tranquility Base |
נכון ומשבוחר אבאב אנד היונד כמובן לוקח בחשבון את הפרויקטים שלהם...:)
לגבי אלבום השנה אני לא חושב שהרבה אנשים כאן שומעים באמת כל כך הרבה אלבומים במשך השנה....
טראק השנה...מממ רעיון טוב אבל לגבי טראק השנה צריך לחכות להגיע באמת סמוך לסיום השנה כי בחודשיים הקרובים יכולים לצאת עוד קטעים טובים רבים
וגם סביר להניח שיצאו..
:)
ושחר!!!!!!!!!!!!!!
קוראים לי אילן
שמישהו כבר יסביר לו?!?!
אילן\
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
אילן
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!!
קוראים לי אילן!! |
|
|
| ronsh |
Above & Beyond
Armin Van Buuren
The Thrillseekers
Ronski Speed
Markus Schulz
היתה לי התלבטות קשה...
וטייסטו...לא טיפש בכלל...מחכה על ל4 חודשים האחרונים של השנה ומתחיל להפציץ...דיסק + אתונה + עוד קונצרט...
אז החלטתי שלא מגיע לו הצבעה למרות שאני חולה פ33ות על הדיסק שלו... |
|
|
|
|