return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 11)
View this Thread in Original format
Huge-A
מקווה שעזרתי...;)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
תקשיב לדעתי זה ההפך...זה הגיוני אפילו...כשמנוע של סידירום קורא את הדיסק הוא מתחיל להסתובב כמו מטורף...שומעים אותו טוב ברגע הזה... והוא צורך הרבה זרם בעקבות זאת...ולכן אני מניח שספק לא עומד במתן אנרגיה לפעולה ספציפית זו...


כבר אמרתי שאם זה ספק זה חייב לקרות גם בדוס
לא הגיוני שכשהוא בווינדוס זה לא יעמוד בזה
וכשהוא בדוס זה כן יעמוד בזה
מבין
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
כבר אמרתי שאם זה ספק זה חייב לקרות גם בדוס
לא הגיוני שכשהוא בווינדוס זה לא יעמוד בזה
וכשהוא בדוס זה כן יעמוד בזה
מבין


אתה קורע לפעמים..
אז הוא יכול להשאיר את המחשב עובד במצב דוס ולחכות לראות לפי הזמנים אם זה קורס באותו זמן גם ..
נו מה הקטע הכי הרבה פורמט ..;)
Shahar
גם אצלכם באייסי אף אחד לא מחובר??
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
גם אצלכם באייסי אף אחד לא מחובר??


כנראה כולם עשו לך איגנור...:stongue:
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
כנראה כולם עשו לך איגנור...:stongue:


לא יש שם בעיה סעמק לא רק לי
תיכנס רגע תבדוק
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
לא יש שם בעיה סעמק לא רק לי
תיכנס רגע תבדוק


חמוד שלי אני מחובר כבר הרבה זמן והכל עובד ..
אותך כבר לא אוהבים יותר .. :toothless
Viber
quote:
Originally posted by guetag
למי יש כאן
NBA 2005
ורוצה לשחק ברשת?


יאללה בוא אני יטביע על הראש של אייברסון עם מיילס
:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
גם אצלכם באייסי אף אחד לא מחובר??


גם אני עכשיו התחברתי ואין אף אחד מחובר משום מה..כנראה בעיה בשרתים..
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
גם אני עכשיו התחברתי ואין אף אחד מחובר משום מה..כנראה בעיה בשרתים..


כן יש בעיה בשרת אבל לא לכל מספר יש תבעיה הזאת...יש כאלה שאצלהם הכל פסדר

Rising
וואלה עכשיו אני נכנס גם לי יש תבעיה הזאת..
:sadgreen:

http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=174192&sid=10
Shahar
יש לי מידע בטוח ומעודכן
זה האימיל שקיבלתי מהתמיכה של אייסיקיו:
quote:
Dear Shahar,
Thank you for taking the time to write us.

Due to networking problems, you may experience difficulties when loading your
ICQ Contact List.

Note: Your ICQ Contact List is saved on our servers.

We apologize for the inconvenience and are working on fixing this, so please try
again later.

Thank you,
The ICQ Support team.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement