|
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
אני עם ווינדאוס 98...
איך אני מעיף את הסמל של הרשת שלי. משולחן העבודה?
רשת שלי או באנגלית
my network..
help! :sadgreen: |
נראה לי דרך הרגיסטרי |
|
|
| ronsh |
| אוקיי ... הכרטיס טלוויזיה סודר:crazy: |
|
|
| Star |
יש לי בעייה בכונן
C
נראה עם מישהו יוכל לעזור לי
משום מה הוא מראה שהוא מלא עד הסוף אבל מה שבאמת קורה זה שיש תיקיות כפולות שאי אפשר למחוק אותם והם שוקלות 2 גיגה כל אחת
יש למישהו מושג משהו ? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Star
יש לי בעייה בכונן
C
נראה עם מישהו יוכל לעזור לי
משום מה הוא מראה שהוא מלא עד הסוף אבל מה שבאמת קורה זה שיש תיקיות כפולות שאי אפשר למחוק אותם והם שוקלות 2 גיגה כל אחת
יש למישהו מושג משהו ? |
תעשה סקאן דיסק
זה אמור לטפל בכול השיט הזה |
|
|
| Star |
| עשיתי אחי לא קרה כלום |
|
|
| m0sh |
פחח איך אנשים מעיזים לעשות פה מפרט של אינטל?!!
בזבוז מוחלט של כסף
Athlon 64 Bit
לא רואה ממטר את הפריסוקט וגם יותר זול
ronsh
אני ממליץ לך לגשת ל
www.hwzone.co.il
יש שם הרבה אנשים שמבינים ויתנו לך מפרט בן זונה
אגב אני קניתי מחשב ומחר אני מרכיב אותו:
AMD Athlon 64 3000+ 939
Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4 4X chipset
TwinMOS 512MB Twister Ultra Coated Copper Heat Spreader X2
Western Digital 200GB 7200 8M SATA
Gigabyte NX66T128VP GeForce 6600GT
LG® DVD x16/48
LG DVD RW GSA-4160B
Chenbro Gaming Bomb Case
Thermaltake Silent PurePower 410Watt
Zalman CNPS7000B-AlCu CPU Cooler
Zalman ZM-F2 92mm Case Fan
Thermaltake Thunderblade 120mm LED RGB Case Fan |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
עשיתי אחי לא קרה כלום |
SCANDISK
רק מסדר תבלאן במקרה שהארדיסק מדמיין שיש לך תיקיות עם קבצים בעצם אין
מה הארור שאתה מקבל כשאתה מנסה למחוק?
נסה להיכנס בסייף מוד ולמחוק
ואם לא אז נסה להגיע לדוס
BOOT DISK עם
ותמחק ידני |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Shahar
SCANDISK
רק מסדר תבלאן במקרה שהארדיסק מדמיין שיש לך תיקיות עם קבצים בעצם אין
מה הארור שאתה מקבל כשאתה מנסה למחוק?
נסה להיכנס בסייף מוד ולמחוק
ואם לא אז נסה להגיע לדוס
BOOT DISK עם
ותמחק ידני |
יש לי כל מיני תיקיות כפולות
שאני מנסה למחוק זה רושם שהדיסק מוגן או משהו כזה או בשימוש
אבל שוב אלו תיקיות כפולות
ובגלל זה הארד דיסק מלא יעני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
יש לי כל מיני תיקיות כפולות
שאני מנסה למחוק זה רושם שהדיסק מוגן או משהו כזה או בשימוש
אבל שוב אלו תיקיות כפולות
ובגלל זה הארד דיסק מלא יעני |
תן לי דוגמא לשם של תיקיה כזאת
אולי זה וירוס
בכל מקרה תעבור ל
SAFE MODE
סגור את כל הפרוססים
ותנסה למחוק תתיקיות
אם עדיין כתוב שהם בשימוש זה וירוס
תריץ נורטון מעודכן ותראה מה הולך |
|
|
| Star |
My Recent Documents
Local Settings
SendTo
PrintHood
NetHood
NTUSER
ntuser.dat
Templates
Application Data
spool
SYSBCKUP
אלו התיקיות הבעיתיות במיוחד הראשונות כי הם שוקלות המוןןןןןןןן
והם כפולות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
My Recent Documents
Local Settings
SendTo
PrintHood
NetHood
NTUSER
ntuser.dat
Templates
Application Data
spool
SYSBCKUP
אלו התיקיות הבעיתיות במיוחד הראשונות כי הם שוקלות המוןןןןןןןן
והם כפולות |
טוב קודם כל התיקיות האלה תיקיות מערכת
חוץ מ
templates
שאני מאמין זה חרא
כל מקרה תיכנס ב
SAFE MODE
ותנסה למחוק תתיקיות אבל קודם תוודא שהן באמת כפולות
שלא תמחשב בטעות תתיקיות המקוריות והווינדוס יקרוס
אם לא תצליח אז כנס לדוס עם
BOOT DISK
ותמחק ידני עם
DELETE |
|
|
|
|