return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
אני עם ווינדאוס 98...
איך אני מעיף את הסמל של הרשת שלי. משולחן העבודה?

רשת שלי או באנגלית
my network..

help! :sadgreen:


נראה לי דרך הרגיסטרי
ronsh
אוקיי ... הכרטיס טלוויזיה סודר:crazy:
Shahar
XP משתמשי :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3036938,00.html
Star
יש לי בעייה בכונן
C
נראה עם מישהו יוכל לעזור לי
משום מה הוא מראה שהוא מלא עד הסוף אבל מה שבאמת קורה זה שיש תיקיות כפולות שאי אפשר למחוק אותם והם שוקלות 2 גיגה כל אחת
יש למישהו מושג משהו ?
Viber
quote:
Originally posted by Star
יש לי בעייה בכונן
C
נראה עם מישהו יוכל לעזור לי
משום מה הוא מראה שהוא מלא עד הסוף אבל מה שבאמת קורה זה שיש תיקיות כפולות שאי אפשר למחוק אותם והם שוקלות 2 גיגה כל אחת
יש למישהו מושג משהו ?


תעשה סקאן דיסק
זה אמור לטפל בכול השיט הזה
Star
עשיתי אחי לא קרה כלום
m0sh
פחח איך אנשים מעיזים לעשות פה מפרט של אינטל?!!
בזבוז מוחלט של כסף
Athlon 64 Bit
לא רואה ממטר את הפריסוקט וגם יותר זול

ronsh
אני ממליץ לך לגשת ל
www.hwzone.co.il
יש שם הרבה אנשים שמבינים ויתנו לך מפרט בן זונה

אגב אני קניתי מחשב ומחר אני מרכיב אותו:

AMD Athlon 64 3000+ 939

Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4 4X chipset

TwinMOS 512MB Twister Ultra Coated Copper Heat Spreader X2

Western Digital 200GB 7200 8M SATA

Gigabyte NX66T128VP GeForce 6600GT

LG® DVD x16/48

LG DVD RW GSA-4160B

Chenbro Gaming Bomb Case

Thermaltake Silent PurePower 410Watt

Zalman CNPS7000B-AlCu CPU Cooler

Zalman ZM-F2 92mm Case Fan

Thermaltake Thunderblade 120mm LED RGB Case Fan
Shahar
quote:
Originally posted by Star
עשיתי אחי לא קרה כלום


SCANDISK
רק מסדר תבלאן במקרה שהארדיסק מדמיין שיש לך תיקיות עם קבצים בעצם אין

מה הארור שאתה מקבל כשאתה מנסה למחוק?
נסה להיכנס בסייף מוד ולמחוק
ואם לא אז נסה להגיע לדוס
BOOT DISK עם

ותמחק ידני
Star
quote:
Originally posted by Shahar
SCANDISK
רק מסדר תבלאן במקרה שהארדיסק מדמיין שיש לך תיקיות עם קבצים בעצם אין

מה הארור שאתה מקבל כשאתה מנסה למחוק?
נסה להיכנס בסייף מוד ולמחוק
ואם לא אז נסה להגיע לדוס
BOOT DISK עם

ותמחק ידני


יש לי כל מיני תיקיות כפולות
שאני מנסה למחוק זה רושם שהדיסק מוגן או משהו כזה או בשימוש
אבל שוב אלו תיקיות כפולות
ובגלל זה הארד דיסק מלא יעני
Shahar
quote:
Originally posted by Star
יש לי כל מיני תיקיות כפולות
שאני מנסה למחוק זה רושם שהדיסק מוגן או משהו כזה או בשימוש
אבל שוב אלו תיקיות כפולות
ובגלל זה הארד דיסק מלא יעני


תן לי דוגמא לשם של תיקיה כזאת
אולי זה וירוס
בכל מקרה תעבור ל
SAFE MODE
סגור את כל הפרוססים
ותנסה למחוק תתיקיות
אם עדיין כתוב שהם בשימוש זה וירוס
תריץ נורטון מעודכן ותראה מה הולך

Star
My Recent Documents
Local Settings
SendTo
PrintHood
NetHood
NTUSER
ntuser.dat
Templates
Application Data
spool
SYSBCKUP

אלו התיקיות הבעיתיות במיוחד הראשונות כי הם שוקלות המוןןןןןןןן
והם כפולות
Shahar
quote:
Originally posted by Star
My Recent Documents
Local Settings
SendTo
PrintHood
NetHood
NTUSER
ntuser.dat
Templates
Application Data
spool
SYSBCKUP

אלו התיקיות הבעיתיות במיוחד הראשונות כי הם שוקלות המוןןןןןןןן
והם כפולות


טוב קודם כל התיקיות האלה תיקיות מערכת
חוץ מ
templates
שאני מאמין זה חרא

כל מקרה תיכנס ב
SAFE MODE
ותנסה למחוק תתיקיות אבל קודם תוודא שהן באמת כפולות
שלא תמחשב בטעות תתיקיות המקוריות והווינדוס יקרוס

אם לא תצליח אז כנס לדוס עם
BOOT DISK
ותמחק ידני עם
DELETE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement