|
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Viber
מאיפה הבאת את המידע הזה? ... |
google.com |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ADiSH
google.com |
:לא בדיוק...יותר יהיה להגיד :)
ProcessLibrary |
|
|
| ADiSH |
| אבל מצאת את זה דרך גוגל, לא?;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אבל מצאת את זה דרך גוגל, לא?;) |
SPAM:
;)....וואללהה....עלית עליי |
|
|
| ronsh |
אוקי..אני ינצל את זה שפתחתם טרד על מחשבים ..
עכשיו שאני הרבה בבית...המחשב שלי ממש ישן (עוד מעט 6 שנים!!)
והגיע זמן לקנות מחשב חדש..עכשיו כל הזין שאני חייל ואין לי יותר מידי כסף...בכמה כסף אפשר לקנות מחשב סבבה ...?
ואם מישהו פה יכול להמליץ לי על חלקים עד 3000 שקל בלי מסך |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by ronsh
אוקי..אני ינצל את זה שפתחתם טרד על מחשבים ..
עכשיו שאני הרבה בבית...המחשב שלי ממש ישן (עוד מעט 6 שנים!!)
והגיע זמן לקנות מחשב חדש..עכשיו כל הזין שאני חייל ואין לי יותר מידי כסף...בכמה כסף אפשר לקנות מחשב סבבה ...?
ואם מישהו פה יכול להמליץ לי על חלקים עד 3000 שקל בלי מסך |
חביבי
ב3000 שקל יהיה לך מחשב מהיר טילים
הקיצר תעשה רשימה והשוואת מחירים
ייצא לך בדוק מחשב פגזז |
|
|
| cluBBer |
| quote: | מפרט טכני :
לוח אם מהיר וחדיש של חברת ASUS דגם P4S800D
תומך בטכנולוגיית HYPER THREADING
תומך בטכנולוגיה החדשה של מעבדי PRESCOTT
תמיכה ב DUAL CHANNEL DDR
תומך בדיסקים SATA
USB 2.0
PCI * 5
AGP*8 לתמיכה בכרטיסי מסך מתקדמים
Wi-Fi – SLOT אפשרות לחיבור אלחוטי LAN
Slot for optional wireless LAN
מעבד מהיר INTEL P4 3.0GHZ/800MHZ/1MB HT
דגם PRESCOTT הכולל 1MB CACHE MEMORY
כרטיס קול משולב: 6 ערוצים AD1980
(S\PDIF מאפשר חיבור דיגטלי למערכת קולנוע ביתי 5.1)
כרטיס מסך מהיר ATI RADEON 9200/128MB TVOUT
יציאת TV להצגת המחשב על גבי מסך הטלויזיה.
דיסק קשיח 120GB 8MB 7200RPM SATA
זיכרון מהיר 512MB DDR 400 MHZ
כונן קומבו המכיל צורב מהיר + כונן DVD +CD
מקלדת איכותית
עכבר גלילה
|
PRICE 2999 שח
מכירה קבוצתית
WALLA SHOPS |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
PRICE 2999 שח
מכירה קבוצתית
WALLA SHOPS |
שתדע לך זה עסקה בת זונה...יחסית למה שאני יודע כמובן...כי מחשב הזה יטוס כמו מטוס...
מצד שני קח בשבון שצריך לקנות רמקולים ומסך... שגם הם עולים כסף...
השאלה היא גם כמה תשלומים הם עושים או שלך יותר נוח לשלם במזומן... :cool: |
|
|
| Flotser |
דווקא זה לא נראה לי דיל כל כך שווה
הכרטיס מסך פה הוא אולי בין הזולים שיש לך
וזה שוב בלי מסך
ועוד כמה חודשים 512 זיכרון כבר ממש לא יספיק,
לא יודע זה לא כזה דיל
ובכלל, ממש בא לי עוד כמה שנים לקנות מחשב נייד
זה חוסך המון מקום בחדר
+
אפשר לקחת אותו לשירותים
+
לא ממש ארצה להוציא אותו מהבית, אבל לפעמים צריך
....
אבל המחירים שלהם, זה משהו מפחיד :( :nervous: |
|
|
| MrBlond |
| תקנה בחו"ל אחי, את הלפטופ שלי קניתי בחו"ל בערך בחצי מחיר ממה שהוא עלה בארץ, ואין מצב שהמכס תופסים אותך, אין מצב בעולם. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by MrBlond
תקנה בחו"ל אחי, את הלפטופ שלי קניתי בחו"ל בערך בחצי מחיר ממה שהוא עלה בארץ, ואין מצב שהמכס תופסים אותך, אין מצב בעולם. |
אבל בחו'לל תצטרך לשלם במזומן ומי יש לו אפילו סתם 5000 להוציא במזומן???... |
|
|
|
|