|
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
ובינתיים אני הכי מרוצה מ
Agnitum Outpost Firewall Pro
אבל עוד לא הצלחתי למצוא גירסה פרוצה שלו שגם עושה
updates
...
אבל כבר כמה חודשים שלא ניסיתי לחפש שוב, אולי כבר יש
זה אחלה של תוכנה |
זה עובד תחת ווינדואס 98? |
|
|
| -CosmicFire- |
| יש לי תמונות מהלונג הורן אני יביא עוד מעט |
|
|
| Rising |
אני עם ווינדאוס 98...
איך אני מעיף את הסמל של הרשת שלי. משולחן העבודה?
רשת שלי או באנגלית
my network..
help! :sadgreen: |
|
|
| ronsh |
טוב חבר'ה חייב את העזרה שלכם דחוף.....
עוד שבוע יש לי יומולדת והחלטתי לפנק את עצמי ולקנות לי מחשב...
אז ככה..אני צריך שמישהו פה ימליץ לי על מחשב בסט ב3,000 שקל
חלקים שיש לי ולא צריך לקנות:
מסך,צורב/סידירום/הרד דיסק/כרטיס קול
כל השאר אני צריך עזרה...
תודה מראש |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by ronsh
טוב חבר'ה חייב את העזרה שלכם דחוף.....
עוד שבוע יש לי יומולדת והחלטתי לפנק את עצמי ולקנות לי מחשב...
אז ככה..אני צריך שמישהו פה ימליץ לי על מחשב בסט ב3,000 שקל
חלקים שיש לי ולא צריך לקנות:
מסך,צורב/סידירום/הרד דיסק/כרטיס קול
כל השאר אני צריך עזרה...
תודה מראש |
CPU Intel Pentium IV 2.8C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX
1106 ₪
Motherboard Asus P4P800S-SE Intel 848P Motherboard (HT, FSB800, DDR400, S-ATA, 5.1 Sound, LAN, USB 2.0)
486.54 ₪
Memory DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory
667.8 ₪
Video Card Sapphire Atlantis Radeon 9200 256MB DDR DVI Video Card
571.92 ₪
Subtotal : ₪ 2832.26
משהו חסר? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
CPU Intel Pentium IV 2.8C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX
1106 ₪
Motherboard Asus P4P800S-SE Intel 848P Motherboard (HT, FSB800, DDR400, S-ATA, 5.1 Sound, LAN, USB 2.0)
486.54 ₪
Memory DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory
667.8 ₪
Video Card Sapphire Atlantis Radeon 9200 256MB DDR DVI Video Card
571.92 ₪
Subtotal : ₪ 2832.26
משהו חסר? |
מארז? |
|
|
| DjChook |
| אני הייתי ממליץ על משהו טיפה יותר חזק מה 9200... |
|
|
| ronsh |
פאאקקק חבר'ה אני צריך עזרה!!
קניתי מחשב חדש והכל סבבה חוץ מ...
הכרטיס טלוויזיה שעושה לי בעיות
AverTV
אם למישהו יש כרטיס כזה או מכיר מישהו שיש לו כרטיס כזה שישלח לי הודעת PM ... דחוף...
שיעזרו לי לסדר את ההגדרות כדי שזה יעבוד... |
|
|
| ronsh |
חבר'ה אני צריך עזרה דחופה...
קניתי מחשב חדש והכל סבבה חוץ מהכרטיס טלוויזיה שעושה בעיות
AverTV
אז למי שיש כרטיס כזה או מכיר מישהו שיש לו כרטיס כזה שישלח לי הודעת PM
דחוף...
:( :( :( |
|
|
|
|