|
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אמרת שכשאתה שם דיסק לפני שהמחשב עולה, אז הוא לא נכבה
אז כנראה הבעיה בווינדואוס......
זה לא חייבת בעיה בדרייברים, אולי זה איזה ווירוס השאיר עקבות.
לדעתי תגבה כל מה שצריך,
ותעשה התקנה חדשה
(כי אמרת זה כן קורא דיסקים לפני שהמחשב עולה)
ואם אתה צריך דיסק התקנה אני אשמח לעזור
:p |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
אמרת שכשאתה שם דיסק לפני שהמחשב עולה, אז הוא לא נכבה
אז כנראה הבעיה בווינדואוס......
זה לא חייבת בעיה בדרייברים, אולי זה איזה ווירוס השאיר עקבות.
לדעתי תגבה כל מה שצריך,
ותעשה התקנה חדשה
(כי אמרת זה כן קורא דיסקים לפני שהמחשב עולה)
ואם אתה צריך דיסק התקנה אני אשמח לעזור
:p |
התקנה חדשה של מה???
ואפילו אם מדברים על התקנה חדשה איך אתה רוצה שאני אתקין משהו כאשר סידירומים מכבים לי את המחשב...
זה הקטע שיש לי פה בעיה עם אופיס לא קשורה לבעיה זאת ואני צריך להתקין מחדש אותו ואני לא יכול בגלל הכיבוי המזדיין הזה...
טוב עוד מישהו?... |
|
|
| Flotser |
התכוונתי התקנה חדשה של
windows
בגלל שאמרת:
| quote: | | אבל הנה הערה מעניינית ניסיתי לבדוק אם הצורב או סידי יכולים בכלל לקרוא דיסקים...מה שעשיתי זה בזמן שחולונות עולים שמתי מהר דיסק שמתי אוזניות ובדקתי - והם כן קוראים דיסקים ואפשר להריץ שירים והכל... |
והבנתי שלפני שה
windows
עולה הכוננים עובדים כמו שצריך
אז פשוט תעשה
boot
מה
CD
התקנה....
תנסה לפחות |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
התכוונתי התקנה חדשה של
windows
בגלל שאמרת:
והבנתי שלפני שה
windows
עולה הכוננים עובדים כמו שצריך
אז פשוט תעשה
boot
מה
CD
התקנה....
תנסה לפחות |
נו באממממממממממתתתת....
חשבתי אולי אתה צוחק??? התקנה מחדש של חלונות זה דבר האחרון שהייתי ממליץ... מה אתר רציני????
בכל מקרה:
בעיה נפתרה...כלומר חלקית כי לפחות מצאתי בן אדם שקרה לו בדיוק אותו גבר לפני כמה חודשים...
גם אצלו המחשב נכבה כאשר הוא הכניס דיסק לסידי או לצורב... אז הבעיה היא בספק... כשהוא קנה חדש הבעיה נפתרה...ונכון זה מוזר כי הרי מחשב עובד בלי שום בעיה... כנראה שיש איזו בעיה... מוזר בקיצר... אבל הוא תיאר בדיוק אותם תסמינים :)
טוב עכשיו הבעיה היא איפה לקנות...חחח
ד''א אם כבר מדברים על זה - יש לי פנטיום 3 והשאלה היא האם הספקים של פנטיום 4 הם שונים??? או שזה אותו דבר??? |
|
|
| Shahar |
נסה להביא סידירום מחבר
למרות שהבעיה שתיארת אמורה לקרות בכל כונן תקליטורים
נסה ותראה
בקשר ל
BOOT FROM CD
באיזה שלב הוא כבר נכנס לווינדוס ומתקין
אקספלורר לוח בקרה וכו
אז לא יודע
כל מקרה
אם הבעיה בווינדוס
אחרי שתפרמט ותתקין מחדש והוא יחזור לווינדוס זה כבר יהיה ווינדוס חדש ככה שלא אמור להיות בו בעיה
אז אולי זה יעבוד
כל זה בתנאי שהמחשב לא נכבה כשהוא ב DOS |
|
|
| Gil Shwarts |
אם כבר יש אשכול כזה
יש לי איזו בעיה באייסיקיו 5
האקסטרז לא עולה לי
אני מקבל הודעה
cannot connect to server
יש למישהו מושג איך אני מתקן את זה? |
|
|
| Flotser |
שיהיה בהצלחה
עדיין כדאי קודם להתקין מחדש לפני שמבזבזים כסף על ספק. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
שיהיה בהצלחה
עדיין כדאי קודם להתקין מחדש לפני שמבזבזים כסף על ספק. |
ברור
זה יהיה דפוק לקנות ספק ולגלות שהבעיה לא הייתה בו בכלל:D
טלטול נסה להתקין מחדש ותראה מה יהיה... |
|
|
| KrazyDJs |
טלטול, לא נראה לי שיש קשר בין ספק של פנטיום 3 לספק של פנטיום 4..
בסופו של דבר הספק הוא רק מקור החשמל, גם אם תשים מעבד שבא מג'נין הוא יעבוד...
תלוי אבל כמה וואט הספק כמובן...
בכל מקרה לפני שאתה קונה חדש, שלח אותו למעבדה, שיבדקו אותו...
אם יגידו מקולקל, ויש לך את הכסף - תקנה ספק חדש, זה לא ביג דיל בתאכל"ס..
ובנוגע ל boot from cd..
אפשר לעשות גם בוט מדיסקט..
הקטע הוא שצריך להכין את הדיסקט הזה דרך win 98 אם אני זוכר נכון..
או לקחת ממישהו שיש לו כבר דיסקט מוכן כזה לכל מקרה שמור איפשהו...
בקיצור מקווה שתפתור את הבעייה :) |
|
|
| taltul |
תגידו אתם מדברים על התקנת חלונות מחדש????!?!?
מאיפה יש לי זמן לזה!!!!
יקח לי שבוע להגדיר הכל מחדש... והכל אצלי פה בכיוון הפוך לגמרי מהברירות מחדל...!!!
אני לא ארוץ עכשיו לקנות ספק... אבל גם להתקין מחדש אין לי זמן...
ואמרתם פה גיובי....גיבוי למה???? אתם צוחקים או מה אני לא מביןןןןןןן???? סידירום וצורב לא עובדיםםםםםםם מה כבר לא ברור...
לפעמים נראה כי אנשים צוחקים...
אבל עזבו אני אמצא פה כבר משהו בגוגל....
תודה בכל זאת... |
|
|
| Shahar |
איזה הגדרות מיוחדות כבר יש לך בווינדוס?
ומה תרוצה זה הפתרון היחיד שיכול לסדר לך תבעיה בלי להתחיל להנדס את האמא של הווינדוס...עד שתמצא בגוגל משו כזה יכול לקחת לך פול זמן
אם הווינדוס שלך חוקי מגיע לך תמיכה טכנית (אבל נראה לי שהוא לא
קיצור אל תקנה ספק
שב יום שבת אחד שאין לך איזה מבחן תתקין
יותר מ6-7 שעות (וזה בהגזמה) זה לא יכול לקחת.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה הגדרות מיוחדות כבר יש לך בווינדוס?
ומה תרוצה זה הפתרון היחיד שיכול לסדר לך תבעיה בלי להתחיל להנדס את האמא של הווינדוס...עד שתמצא בגוגל משו כזה יכול לקחת לך פול זמן
אם הווינדוס שלך חוקי מגיע לך תמיכה טכנית (אבל נראה לי שהוא לא
קיצור אל תקנה ספק
שב יום שבת אחד שאין לך איזה מבחן תתקין
יותר מ6-7 שעות (וזה בהגזמה) זה לא יכול לקחת.. |
הפירמוט עצמו בלחץ זה שעה...
לי לקח משו כמו 6 שעות להתקין הכל חוץ מהאופיס, שאת זה התקנתי היום ולקח לי בדיוק 3 דקות...
וכן, גם רוב ההגדרות וה tweaking שאני עשיתי לפני שפירמטתי לקח לי מלא זמן..
אז עשיתי הכל מחדש, אז בוא תוסיף לזה עוד שעה וחצי אולי..
ואל תשכח שהייתי צריך להגדיר רשת וכו'...
אתה מגזים טלטול...
אם אתה מכין את עצמך לזה, רושם לעצמך או זוכר בדיוק מה אתה צריך לעשות כדי שהכל יחזור להיות תקין זה לא בעייה... |
|
|
|
|