|
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Flotser
דווקא זה לא נראה לי דיל כל כך שווה
הכרטיס מסך פה הוא אולי בין הזולים שיש לך
וזה שוב בלי מסך
ועוד כמה חודשים 512 זיכרון כבר ממש לא יספיק,
לא יודע זה לא כזה דיל
|
דום3 מבקש זיכרון של 384 מגה וג"יפורס 3-4,אני חושב שזה מדד להראות שהמחשב הזה יחזיק מצוין ללפחות עוד שנתיים שלוש ויריץ בזמן הזה משחקים בצורה מצוינת. |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by cluBBer
| quote: | מפרט טכני :
לוח אם מהיר וחדיש של חברת ASUS דגם P4S800D
תומך בטכנולוגיית HYPER THREADING
תומך בטכנולוגיה החדשה של מעבדי PRESCOTT
תמיכה ב DUAL CHANNEL DDR
תומך בדיסקים SATA
USB 2.0
PCI * 5
AGP*8 לתמיכה בכרטיסי מסך מתקדמים
Wi-Fi – SLOT אפשרות לחיבור אלחוטי LAN
Slot for optional wireless LAN
***P4P800לוח לא הכי מומלץ עדיף ללכת עם ה
מעבד מהיר INTEL P4 3.0GHZ/800MHZ/1MB HT
דגם PRESCOTT הכולל 1MB CACHE MEMORY
***עדיף ללכת עם המעבדים הישנים יותר
NORTHWOOD
שבו כאמור אין את הבעיה שיש בפרסקוט של ההתחממות שמורידה הרבה מהביצועים
כרטיס קול משולב: 6 ערוצים AD1980
(S\PDIF מאפשר חיבור דיגטלי למערכת קולנוע ביתי 5.1)
*אין צורך אתה תסתדר יופי עם הכרטיס שבא על הלוח שהצעתי
כרטיס מסך מהיר ATI RADEON 9200/128MB TVOUT
יציאת TV להצגת המחשב על גבי מסך הטלויזיה.
*** לך על לא פחות מ9600 עדיף XT
דיסק קשיח 120GB 8MB 7200RPM SATA
זיכרון מהיר 512MB DDR 400 MHZ
**לא הוזכרו החברות של ההרדיסק והזכרון
(שכאמור לא כדי לקבל הראד דיסק לא איכותי שישרף אחרי כמה זמן וכל הטראקים איתו)
והזכרונות
שם זה איכות אין פה משחק
Corsair A-DATA Kingstone Geil Samsung
ועדיף להוסיף עוד סטיק של 512 עוד מעט זה באמת לא יהיה כזה משהו..
אני עובר את ה600+ בקלות
כונן קומבו המכיל צורב מהיר + כונן DVD +CD
קומבו לא מומלץ (לצרוב בקומבו לוקח פי2 מברגיל)
מקלדת איכותית
עכבר גלילה
|
PRICE 2999 שח
|
בשביל המחיר זה מחשב חמוד
אם יש לך אפשרות להוסיף עוד 1000-2000 אני נותן לך דבר שיתן לך כמעט פי 2ביצועים מזה...
ואגב שלי שנקנה לפני 5חודש
P4 3.0 (Nort)
Asus P4P800
Segate 120GB SATA
Corsair 512X2 400mhz
ATI Readon 9800Pro
מארז (רשמתי כי הוא מאד משחק במחיר מארז מאד יקר)
Antec AMG 1080
LG Flatron F700P
הכל ב7 שבקלות יכלתי לקחת אותו ב6 עם מארז מעפן אבל השקעתי בוא ואני מרוצה |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ATI Readon 9800Pro
|
you basterd!:p |
|
|
| eXeTik |
אגב מחשבים, מישהו יכול להביא פה סקרינשוט של מערכת ההפעלה שהולכת להחליף את ווידוס? לא זוכר איך קורים לה...
tri... משהו
חבר שלי הוריד בטה אמר לי משהו מדהים בעיצוב |
|
|
| DjChook |
מה זה להחליף את וינדואז ?
אתה מדבר על משהו של מיקרוסופט אז הדור הבא הוא
LONGHORN
אבל יש שמועות שדווקא גוגל מתכננת להתחרות במיקרוסופט עם מערכת הפעלה משלה... ואיך שאני סומך על גוגל, הם יצרו משהו מטורףףףף וחכם :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זה להחליף את וינדואז ?
אתה מדבר על משהו של מיקרוסופט אז הדור הבא הוא
LONGHORN
אבל יש שמועות שדווקא גוגל מתכננת להתחרות במיקרוסופט עם מערכת הפעלה משלה... ואיך שאני סומך על גוגל, הם יצרו משהו מטורףףףף וחכם :) |
בדיוק...
longhorn
שמעתי שיש לזה עיצוב בןןןןן זונה!
וכן- גוגל באמת יוצאים עם מערכת הפעלה, וגם אני סומך עליהם שזה יהיה מתחרה שווה לווינדוס |
|
|
| Flotser |
אין מצב שגוגל יצליחו להוציא מערכת הפעלה נורמלית בשנים הקרובות
אין מצב בעולם,
זה ממש רחוק,
מה שכן אולי הם יוציאו עוד מעט תוכנה כמו
icq |
|
|
| DjNumShum |
שאלה לי
מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא מסכי LCD במחיר הכי זול? |
|
|
| DjNumShum |
שאלה לי
מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא מסכי LCD במחיר הכי זול? |
|
|
| DjNumShum |
בדקתי אותם אבל האמת במהחירי םשם דיי גבוהים
הם לא מציגים אתרים כמו אולסייל ונטאקשן שם המחירים יותר נמוכים |
|
|
|
|