return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by Flotser
דווקא זה לא נראה לי דיל כל כך שווה

הכרטיס מסך פה הוא אולי בין הזולים שיש לך
וזה שוב בלי מסך
ועוד כמה חודשים 512 זיכרון כבר ממש לא יספיק,
לא יודע זה לא כזה דיל


דום3 מבקש זיכרון של 384 מגה וג"יפורס 3-4,אני חושב שזה מדד להראות שהמחשב הזה יחזיק מצוין ללפחות עוד שנתיים שלוש ויריץ בזמן הזה משחקים בצורה מצוינת.
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by cluBBer

quote:
מפרט טכני :
לוח אם מהיר וחדיש של חברת ASUS דגם P4S800D
תומך בטכנולוגיית HYPER THREADING
תומך בטכנולוגיה החדשה של מעבדי PRESCOTT
תמיכה ב DUAL CHANNEL DDR
תומך בדיסקים SATA
USB 2.0
PCI * 5
AGP*8 לתמיכה בכרטיסי מסך מתקדמים
Wi-Fi – SLOT אפשרות לחיבור אלחוטי LAN
Slot for optional wireless LAN

***P4P800לוח לא הכי מומלץ עדיף ללכת עם ה

מעבד מהיר INTEL P4 3.0GHZ/800MHZ/1MB HT
דגם PRESCOTT הכולל 1MB CACHE MEMORY

***עדיף ללכת עם המעבדים הישנים יותר
NORTHWOOD
שבו כאמור אין את הבעיה שיש בפרסקוט של ההתחממות שמורידה הרבה מהביצועים


כרטיס קול משולב: 6 ערוצים AD1980
(S\PDIF מאפשר חיבור דיגטלי למערכת קולנוע ביתי 5.1)

*אין צורך אתה תסתדר יופי עם הכרטיס שבא על הלוח שהצעתי

כרטיס מסך מהיר ATI RADEON 9200/128MB TVOUT
יציאת TV להצגת המחשב על גבי מסך הטלויזיה.

*** לך על לא פחות מ9600 עדיף XT

דיסק קשיח 120GB 8MB 7200RPM SATA

זיכרון מהיר 512MB DDR 400 MHZ

**לא הוזכרו החברות של ההרדיסק והזכרון
(שכאמור לא כדי לקבל הראד דיסק לא איכותי שישרף אחרי כמה זמן וכל הטראקים איתו)
והזכרונות
שם זה איכות אין פה משחק
Corsair A-DATA Kingstone Geil Samsung

ועדיף להוסיף עוד סטיק של 512 עוד מעט זה באמת לא יהיה כזה משהו..
אני עובר את ה600+ בקלות

כונן קומבו המכיל צורב מהיר + כונן DVD +CD

קומבו לא מומלץ (לצרוב בקומבו לוקח פי2 מברגיל)

מקלדת איכותית
עכבר גלילה


PRICE 2999 שח



בשביל המחיר זה מחשב חמוד
אם יש לך אפשרות להוסיף עוד 1000-2000 אני נותן לך דבר שיתן לך כמעט פי 2ביצועים מזה...

ואגב שלי שנקנה לפני 5חודש

P4 3.0 (Nort)
Asus P4P800
Segate 120GB SATA
Corsair 512X2 400mhz
ATI Readon 9800Pro
מארז (רשמתי כי הוא מאד משחק במחיר מארז מאד יקר)
Antec AMG 1080
LG Flatron F700P

הכל ב7 שבקלות יכלתי לקחת אותו ב6 עם מארז מעפן אבל השקעתי בוא ואני מרוצה
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ATI Readon 9800Pro


you basterd!:p
taltul
:) .....תתחדשו חבר'ה
eXeTik
אגב מחשבים, מישהו יכול להביא פה סקרינשוט של מערכת ההפעלה שהולכת להחליף את ווידוס? לא זוכר איך קורים לה...
tri... משהו
חבר שלי הוריד בטה אמר לי משהו מדהים בעיצוב
DjChook
מה זה להחליף את וינדואז ?
אתה מדבר על משהו של מיקרוסופט אז הדור הבא הוא
LONGHORN

אבל יש שמועות שדווקא גוגל מתכננת להתחרות במיקרוסופט עם מערכת הפעלה משלה... ואיך שאני סומך על גוגל, הם יצרו משהו מטורףףףף וחכם :)
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה להחליף את וינדואז ?
אתה מדבר על משהו של מיקרוסופט אז הדור הבא הוא
LONGHORN

אבל יש שמועות שדווקא גוגל מתכננת להתחרות במיקרוסופט עם מערכת הפעלה משלה... ואיך שאני סומך על גוגל, הם יצרו משהו מטורףףףף וחכם :)


בדיוק...
longhorn

שמעתי שיש לזה עיצוב בןןןןן זונה!
וכן- גוגל באמת יוצאים עם מערכת הפעלה, וגם אני סומך עליהם שזה יהיה מתחרה שווה לווינדוס
Flotser
אין מצב שגוגל יצליחו להוציא מערכת הפעלה נורמלית בשנים הקרובות
אין מצב בעולם,
זה ממש רחוק,

מה שכן אולי הם יוציאו עוד מעט תוכנה כמו
icq
DjNumShum
שאלה לי
מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא מסכי LCD במחיר הכי זול?
DjNumShum
שאלה לי
מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא מסכי LCD במחיר הכי זול?

Flotser
quote:
Originally posted by DjNumShum
שאלה לי
מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא מסכי LCD במחיר הכי זול?


אם אתה לא מכיר את
zap.co.il
אולי זה יעזור
http://www.zap.co.il/models.asp?sog...3%F7&TheNOR=326
DjNumShum
בדקתי אותם אבל האמת במהחירי םשם דיי גבוהים
הם לא מציגים אתרים כמו אולסייל ונטאקשן שם המחירים יותר נמוכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement