return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
.....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::..... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
תמיד הייתי משתמש ב
norton firewall
כי אהבתי שיש תוכנות שהוא מכיר לבד
אבל הפסקתי כי שמתי לב שבגללו לוקח כמה דקות!!!! מאז שהמחשב נדלק עד שאני יכול לגלוש וזה שיגע אותי

ובינתיים אני הכי מרוצה מ
Agnitum Outpost Firewall Pro
אבל עוד לא הצלחתי למצוא גירסה פרוצה שלו שגם עושה
updates
...

אבל כבר כמה חודשים שלא ניסיתי לחפש שוב, אולי כבר יש
זה אחלה של תוכנה
MrBlond
הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך זה תמיד להוריד את הדרייברים הכי מעודכנים לכל מה שיש לך ולסגור את כל התוכנות שרצות ברקע, במיוחד אלה שיש להם אייקון ליד השעה. פשוט תעיף אותם מהסטרט אפ... היום משום מה כל תוכנה שניה חושבת שזה קריטי בשבילה להתחיל יחד עם הוינדווס, אני מעיף את כולם, שום דבר אצלי לא מתחיל יחד עם וינדווס למעט נורטון אנטי וירוס, בקרה של צליל ובקרה של כרטיס מסך, וזהו.

ברור שגם תמיד עדיף לשמור על מקום בהרד דיסק באזור ה-2-3 ג'יגה ואז המחשב עובד יותר חלק.

ואם יש לך נורטון יוטיליטיס, תריץ דיסק דוקטור וספיד דיסק כל שבוע (עדיף להריץ ספיד דיסק לפני שאתה הולך לישון כי זה יכול לקחת זמן). זה לוקח זמן אבל זה שווה את זה, חבר שלי לא הריץ ספיד דיסק חצי שנה, המחשב שלו צלע, עשה ספיד דיסק, לקח איזה 10 שעות, ואחרי זה המחשב שלו טס.

בגדול זה מה שאני עושה כדי לשמור על המחשב שלי מהיר, אבל משום מה, המחשב תמיד מאט בסופו של דבר. אני מנסה לפרמט את המחשב בערך כל חצי שנה ככה ולהתקין הכל שוב, מה לעשות, הוינדווס לא מערכת הפעלה מושלמת ומשאירה לך הרבה שאריות שבסופו של דבר מאטים את המחשב שלך, ואז אתה מפרמט ומרגיש הבדל משמעותי.

אבל אם תריץ ספיד דיסק כל שבוע, ותשמור על המחשב נקי מוירוסים, אדוור וספייוור, ותימנע כמה שאפשר מתוכנות שצריכות לרוץ ברקע כל הזמן, המחשב שלך ישמור על המהירות שלו כמה שאפשר. ודרייברים מעודכנים + דיירקטס מעודכן יגרמו למשחקים להיות יעילים כמה שאפשר ולרוץ מהר.

אם אתה מעוניין בטיפ יותר רציני, זה כבר תלוי בחומרה שיש לך, אבל קירור של המחשב זה משהו קריטי שהרבה פעמים מוזנח, במיוחד כשאתה משלם למישהו שירכיב לך מחשב. אם יש לך מעבד של איי אם די, או מעבד חדש של אינטל, קירור נכון של המחשב יכול לשפר את המהירות שבה הוא עובד בצורה מדהימה. הדבר הכי טוב שיש היום זה קירור מים, שהוא קריטי לכאלה שעושים אוברקלוקינג, אבל גם אם לא, הוא יוריד את הטמפרטורה של המחשב שלך בצורה מדהימה, הרבה יותר טוב מ-7 מאווררים של מארז גם, והוא הרבה יותר שקט ממאווררים גם. אבל בשביל זה צריך כבר להוציא כסף ולעבוד על המארז שלך מבפנים. רק תזכור שטמפרטורה של המארז ושל המעבד משפיעה ישירות על הביצועים של המחשב, אז גם אם אתה לא הולך על קירור מים, תלך על כמה שיותר מאווררים שאתה יכול, ותשמור על הפנים של המחשב נקי מחוטים (תקנה אזיקונים ותצמיד חוטים לשלדה של המארז) כי ככה אתה שומר על זרימת אוויר אופטימלית במחשב. וכמובן, תנקה את הפילטרים של המאווררים כל שבוע, בישראל יש אוויר די מזוהם, מלא אבק בקיץ, הפילטרים נסתמים מהר מאוד.
s0undw4v3
לבעלי האקס פי יש גם פאץ' חדש לעידכון
Framework 1.1
תתקינו אותו והווינדווס יגיב קצת יותר מהר.

כל התוכנות הדפוקות של נורטון גמרו לי לפרמט פעם שעברה.
עד הנורטון קומאנדר הכל היה בסדר, אבל אחרי זה הם נפלו כבר
:D

בקשר לפיירוול - הכי טוב
HW Firewall

כלומר - כל בעלי המרכזיות של די-לינק, לינק סיס או חברות דומות שהמודם איי די אס אל או כבלים מחובר ישירות למכשיר, יכולים לשלוט בפורטים הפתוחים דרך המכשיר, וזה בלתי אפשרי לפרוץ אליו.
(כמובן שאני לא מדבר על ההאקרים הכי טובים בעולם שיכולים גם לפרוץ את זה, אבל זה כמה רמות מעל כל תוכנת פיירוול)
taltul
quote:
Originally posted by s0undw4v3
בקשר לפיירוול - הכי טוב
HW Firewall

כלומר - כל בעלי המרכזיות של די-לינק, לינק סיס או חברות דומות שהמודם איי די אס אל או כבלים מחובר ישירות למכשיר, יכולים לשלוט בפורטים הפתוחים דרך המכשיר, וזה בלתי אפשרי לפרוץ אליו.
(כמובן שאני לא מדבר על ההאקרים הכי טובים בעולם שיכולים גם לפרוץ את זה, אבל זה כמה רמות מעל כל תוכנת פיירוול)

ומה עם צריכת המשאבים???
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
ומה עם צריכת המשאבים???


חוץ מחשמל זה לא צורך שום משאבים כי זה
hardware
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
חוץ מחשמל זה לא צורך שום משאבים כי זה
hardware

אההההההההההההה....סליחה סליחה טעות שלי....

HW = HARDWARE....
לא הבנתי בהתחלה....

כלומר הכוונה היא לראוטר ודברים כאלה שבו מובנה פיירוואל כבר...
Viber
quote:
Originally posted by s0undw4v3
לבעלי האקס פי יש גם פאץ' חדש לעידכון
Framework 1.1
תתקינו אותו והווינדווס יגיב קצת יותר מהר.


יעבוד על וינדוס לא חוקי גם?
Viber
quote:
Originally posted by MrBlond
הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לך זה תמיד להוריד את הדרייברים הכי מעודכנים לכל מה שיש לך ולסגור את כל התוכנות שרצות ברקע, במיוחד אלה שיש להם אייקון ליד השעה. פשוט תעיף אותם מהסטרט אפ... היום משום מה כל תוכנה שניה חושבת שזה קריטי בשבילה להתחיל יחד עם הוינדווס, אני מעיף את כולם, שום דבר אצלי לא מתחיל יחד עם וינדווס למעט נורטון אנטי וירוס, בקרה של צליל ובקרה של כרטיס מסך, וזהו.

ברור שגם תמיד עדיף לשמור על מקום בהרד דיסק באזור ה-2-3 ג'יגה ואז המחשב עובד יותר חלק.

ואם יש לך נורטון יוטיליטיס, תריץ דיסק דוקטור וספיד דיסק כל שבוע (עדיף להריץ ספיד דיסק לפני שאתה הולך לישון כי זה יכול לקחת זמן). זה לוקח זמן אבל זה שווה את זה, חבר שלי לא הריץ ספיד דיסק חצי שנה, המחשב שלו צלע, עשה ספיד דיסק, לקח איזה 10 שעות, ואחרי זה המחשב שלו טס.

בגדול זה מה שאני עושה כדי לשמור על המחשב שלי מהיר, אבל משום מה, המחשב תמיד מאט בסופו של דבר. אני מנסה לפרמט את המחשב בערך כל חצי שנה ככה ולהתקין הכל שוב, מה לעשות, הוינדווס לא מערכת הפעלה מושלמת ומשאירה לך הרבה שאריות שבסופו של דבר מאטים את המחשב שלך, ואז אתה מפרמט ומרגיש הבדל משמעותי.

אבל אם תריץ ספיד דיסק כל שבוע, ותשמור על המחשב נקי מוירוסים, אדוור וספייוור, ותימנע כמה שאפשר מתוכנות שצריכות לרוץ ברקע כל הזמן, המחשב שלך ישמור על המהירות שלו כמה שאפשר. ודרייברים מעודכנים + דיירקטס מעודכן יגרמו למשחקים להיות יעילים כמה שאפשר ולרוץ מהר.

אם אתה מעוניין בטיפ יותר רציני, זה כבר תלוי בחומרה שיש לך, אבל קירור של המחשב זה משהו קריטי שהרבה פעמים מוזנח, במיוחד כשאתה משלם למישהו שירכיב לך מחשב. אם יש לך מעבד של איי אם די, או מעבד חדש של אינטל, קירור נכון של המחשב יכול לשפר את המהירות שבה הוא עובד בצורה מדהימה. הדבר הכי טוב שיש היום זה קירור מים, שהוא קריטי לכאלה שעושים אוברקלוקינג, אבל גם אם לא, הוא יוריד את הטמפרטורה של המחשב שלך בצורה מדהימה, הרבה יותר טוב מ-7 מאווררים של מארז גם, והוא הרבה יותר שקט ממאווררים גם. אבל בשביל זה צריך כבר להוציא כסף ולעבוד על המארז שלך מבפנים. רק תזכור שטמפרטורה של המארז ושל המעבד משפיעה ישירות על הביצועים של המחשב, אז גם אם אתה לא הולך על קירור מים, תלך על כמה שיותר מאווררים שאתה יכול, ותשמור על הפנים של המחשב נקי מחוטים (תקנה אזיקונים ותצמיד חוטים לשלדה של המארז) כי ככה אתה שומר על זרימת אוויר אופטימלית במחשב. וכמובן, תנקה את הפילטרים של המאווררים כל שבוע, בישראל יש אוויר די מזוהם, מלא אבק בקיץ, הפילטרים נסתמים מהר מאוד.


קודם כול תודה על ההשקעה
:)
ועכשיו הבעיות:
אין מצב ל2 ג"יגה פנויים,יש לי מקסימום 200 מגה שאני יכול לפנות,מוזיקה של 6 שנים תופסת את הכול אין מה לעשות.
ובקשר לדרייברים - לפי מה שאני יודע הדרייבר היחיד שאפשר לעדכן זה הדרייבר של הכרטיס מסך לא?
איך קוראים לתוכנה של הספיד דיסק באנגלית?
לא ניראה לי יש לי בעיה עם הקירור אבל אני יודע שיש דיי הרבה אבק בפנים,ניראה לך זה משפיע בכלל?

למישהו יש מושג מה זה:
SVCHOST.EXE
NAVAPSVC.EXE
CMESYS.EXE
?
תופסים לי איזה 40 מגה ביחד על הזיכרון

דוגרי ניראה לי הכי חכם היום זה לקנות מחשב ב1800 שקל+צורב דיוידי ופלייסטישן2\3 שיצא אם יצא,זה פשוט יותר משתלם וכיף...

יאללה נקנה גם כרטיס מסך לסאן אנדראס ונ.ב.א לייב2005...
:toothless
Rising
quote:
Originally posted by Viber
למישהו יש מושג מה זה:
SVCHOST.EXE


לא יודע מה עם האחרים...
כנראה שהם שייכים לנורטון שלך כיזה נראה ככה.

בכל מקרה
SVCHOST.EXE
זה קובץ סרבר של טרויאן..
יעני הוא משמש
remote control
ממחשבים אחרים..
בקיצור גישה להאקרים

תעיף אותו!!
ADiSH
svchost.exe
זה קובץ חשוב של ווינדוס

taltul
quote:
Originally posted by Viber
קודם כול תודה על ההשקעה
:)
ועכשיו הבעיות:
אין מצב ל2 ג"יגה פנויים,יש לי מקסימום 200 מגה שאני יכול לפנות,מוזיקה של 6 שנים תופסת את הכול אין מה לעשות.
ובקשר לדרייברים - לפי מה שאני יודע הדרייבר היחיד שאפשר לעדכן זה הדרייבר של הכרטיס מסך לא?
איך קוראים לתוכנה של הספיד דיסק באנגלית?
לא ניראה לי יש לי בעיה עם הקירור אבל אני יודע שיש דיי הרבה אבק בפנים,ניראה לך זה משפיע בכלל?

למישהו יש מושג מה זה:
SVCHOST.EXE
NAVAPSVC.EXE
CMESYS.EXE
?
תופסים לי איזה 40 מגה ביחד על הזיכרון

דוגרי ניראה לי הכי חכם היום זה לקנות מחשב ב1800 שקל+צורב דיוידי ופלייסטישן2\3 שיצא אם יצא,זה פשוט יותר משתלם וכיף...

יאללה נקנה גם כרטיס מסך לסאן אנדראס ונ.ב.א לייב2005...
:toothless

אבק לא משפיע על מהירות העיבוד של הנתונים וכאלה - אלא רק יכול לגרום לשריפת ספק כוח שזה מה שקרה לי 5 פעמים שנה שעברה...מאז משתדל לקנות את פנים המחשב מדי פעם...

!-------------------------------------------------------------!
:ולגבי התהליכים ששאלת עליהם
1>>>
Process File: svchost.exe
Process Name: Microsoft Service Host Process

Description: svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated.

Author: Microsoft Corp.
Part of: Microsoft Windows Operating System

System Process: Yes
Application: No
Background Process: Yes
Uses Network: No
Uses Internet: No
Hardware Related: No

Virus: No
Trojan: No
Spyware: No
Security Risk (0-5): 0


MORE INFORMATION
The Svchost.exe file is located in the %SystemRoot%\System32 folder. At startup, Svchost.exe checks the services part of the registry to construct a list of services that it must load. Multiple instances of Svchost.exe can run at the same time. Each Svchost.exe session can contain a grouping of services. Therefore, separate services can run, depending on how and where Svchost.exe is started. This grouping of services permits better control and easier debugging.



2>>>
Process File: navapsvc.exe
Process Name: Norton AntiVirus Auto-Protect Service

Description: navapsvc.exe is a part of the Norton AntiVirus application. It is running in the background and provides auto-protection features to the system. This process should not be removed to ensure that your system security is not breached.

Author: Symantec Corporation
Part of: Norton AntiVirus

System Process: Yes
Application: No
Background Process: Yes
Uses Network: No
Uses Internet: No
Hardware Related: No

Virus: No
Trojan: No
Spyware: No
Security Risk (0-5): 0


3>>>
Process File: cmesys.exe
Process Name: Gator GAIN Adware

Description: cmesys.exe is an AdWare by Thiefware.com, from the Gator variant. Gator GAIN is installed mainly through consent by shareware and other free applications. this Adware pops up advertisements as well as analyses computer usage. This program is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process

Author: ThiefWare.com
Part of:

System Process: No
Application: No
Background Process: Yes
Uses Network: Yes
Uses Internet: No
Hardware Related: No

Virus: No
Trojan: No
Spyware: Yes
Security Risk (0-5): 2


!-------------------------------------------------------------!

אורן אתה לא צודק - אני זוכר עוד שאפילו הטכנאים של בזק פעם לפני הרבה זצן ניסו להסביר לי שהבעיה שהייתה לי במחשב זה בגלל הוירוס שנקרא
SVCHOST.EXE ןאמרן לי למוק אותו או לא יודע מה
קיצר בסוף נאלצתי לפרמט את המחשב...
Viber
ואי תודה רבה!
מאיפה הבאת את המידע הזה? יש לי עוד איזה 5 דברים כאלה על המחשב...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement