|
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
איפה אפשר לקנות כרטיסים?
כמה עולה כרטיס?
ועל איזה טראק דברתם? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה אפשר לקנות כרטיסים?
כמה עולה כרטיס?
ועל איזה טראק דברתם? |
אם יהיה מכירה מוקדמת סביר להניח שיהיה אפשר במשרדים של נקסט ברחוב יהודה הלוי 98 תל אביב
כרטיס יעלה במוקדמת סביר להניח משהו בין 80 ל-140 קשה לדעת עד לאן יגיע המחיר מאחר ומגיעים שתי די גיים מחו"ל אני מאמין שגם בריאן קרוס שווה כמה דולרים...
הטראק המדובר הוא כמובן
nancy sinatra - bang bang (marco v bootleg remix)
מעניין אם הוא ינגן אותו...
בכל זאת הוא חרש אותו בסטים כבר כמה חודשים טובים...
אני כמובן אם אני יבוא ידרוש את הקטע המצוין הזה!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
לדעתי זה נשמע כמו שיר של ילדים בכיתה א' מפגר כזה.
לא הבנתי זה אמור להיות מצחיק או משהו?
לדעתי קטע גרוע.
אני לאומת זאת ידרוש נוסטלגיות כמו סרטנלי,סימולטד וריוולט |
|
|
| ronsh |
| רגע אם זה בגני התערוכה יש מצב שלא יהיה סלקציה עצבנית? |
|
|
| Shahar |
אני אישית מחכה ל
Origene - Sanctuary (Marco V bootleg)
| quote: | Originally posted by ronsh
רגע אם זה בגני התערוכה יש מצב שלא יהיה סלקציה עצבנית? |
תנסה מה יהיה יהיה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
לדעתי זה נשמע כמו שיר של ילדים בכיתה א' מפגר כזה.
לא הבנתי זה אמור להיות מצחיק או משהו?
לדעתי קטע גרוע.
אני לאומת זאת ידרוש נוסטלגיות כמו סרטנלי,סימולטד וריוולט |
מהההההההההה?!?!
יואוווווו, טוב כל אחד והטעם שלו.. וזה.. אבל פאקקקקקק אחי
הטראק פשוטטט מטורףףףףףף
אני מת לבואאאאאא
מרקו רולז
:( |
|
|
| Huge-A |
קשה לי להאמין שיעשו את זה בתקופה כזאת בגני התערוכה...
ובכלל לפי האתר הרישמי שלו רשום שזה יהיה בדום |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
קשה לי להאמין שיעשו את זה בתקופה כזאת בגני התערוכה...
ובכלל לפי האתר הרישמי שלו רשום שזה יהיה בדום |
למה?
בגלל החורף או בגלל המצב הבטחוני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
למה?
בגלל החורף או בגלל המצב הבטחוני |
או בגלל שניהם ! בגלל המצב החורפי! |
|
|
| fusi |
?מה הקשר של מרקו וי לאמנזיה
(ואיך זה שמעולם לא שמעתי על ה"רזידנט" בריאן קרוס? (שאני בספק אם הוא רזידנט של אמנזיה
?מי מאחורי כל ההפקה הגדולה הזו
:למה נקסט טועים באתר שלהם באיות באנגלית של מילה פשוטה כמו
AMNESIA ?
כל זאת ועוד נדע בפרק הבא. לי בכל זאת נשמע תמוה כל העסק ושמנסים להדביק שם של מותג ("אמנזיה") למסיבה הזו של נקסט רק על מנת לגרור אותנו (=פליטי איביזה) לבוא לשם
:conf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
או בגלל שניהם ! בגלל המצב החורפי! |
מזה משנה?
זה מקום סגור.
| quote: | Originally posted by fusi
?מי מאחורי כל ההפקה הגדולה הזו
|
כתוב באתר של נקסט שזה חלק מסיבוב עולמי שהמועדון עושה.
:conf: |
|
|
| fusi |
| המועדון האיביזאי אמנזיה אכן עורך סיבוב הופעות ברחבי העולם כל שנה. אני אבדוק איתם בנוגע לעניין ואוודא אם יש אמת בדבר הגעתם לישראל ושיתוף פעולה עם נקסט. עדכונים בקרוב |
|
|
|
|