return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Meltdown
אוקיי, אז לאחר שקראתי כאן את התגובות של האנשים, הגיע הזמן שגם אני אספר את רישומיי מאתמול.
הגעתי לאזור הקו בדיוק מתי שתכננתי ב 12:30, ואכן פגשתי את אילן ואת מוש ואת חבר של מוש.
אף אחד מאיתנו לא רצה להכנס כדי לשמוע את הלפרין, ובשלב מסויים לקראת 1 החלטנו להכנס כדי לנסות ולנצל את ההנחה למחזיקי כרטיס חבר.
שראל שהוא הבנאדם שהיה בעמדת המחשב, הוא מי שדיבר עם אילן על כך שיצא לו לדבר עם הנציג של מרקוס שולץ בארץ, מה גם שהוא ידע לגבי העצומות שאילן החתים בסט האחרון של פרי לגבי ההגעה הפונטציאלית של מרקוס שולץ ושל Above& Beyond לארץ
לבסוף נכנסנו עם מעט בעיות בכניסה לפחות מבחינתי בכל הקשור למחיר, אז לבסוף העניין הסתדר.
כרגיל הלפרין חימם וכמו תמיד לא ממש התלהבתי ממה שהוא ניגן, אך הוא כמו תמיד הצליח לשלהב את עצמו ואת החלק הספציפי מהקהל שבא לשמוע אותו.
בסביבות 1.45 פתאום אנחנו רואים גמד קירח חוצה את הרחבה, ואז אנחנו מבינים שמרקו וי הגיע לקו, לאחר שעלה לעמדה פתאום אחרי מספר טראקים הלך הפטיפון, ולקח זמן עד שסידרו לו פטיפון חדש.
ואז הוא התחיל באמת להכנס לקצב עם הקהל, והסט שלו התחיל לרוץ בצורה מצויינת.
בשלב מסויים בתחילת הערב עוד במהלך הסט של הלפרין בריאן קרוס התמקם בעמדה, ולאחר שהלפרין הלך, קרוס סייע מעט למרקו וי בכל הקשור בהחלפת טראקים, ועזרה בכל הקשור לנושא הטכני.
ירון וחבריו הגיעו בערך ב 3 וכרגיל עשו את הקטעים הרגילים והייחודים להם, עם כל המשתמע מכך. בסביבות 4 ורבע, בריאן קרוס עלה לעמדה, ואנשים זרמו מאוד עם המוזיקה שלו, הוא גם כן שם לב שהקהל מאוד אוהב את הסט שהוא נתן, והוא בהחלט זרם עם הבקשות שקיבל מהקהל דרך האס אם אסים שנרשמו לו על גבי הפלאפונים של כל האנשים שעמדו בקירבת העמדה.
בערך ב 6.30 לאחר שכבר אולי נשארו 50 איש במועדון, קרוס ירד מהעמדה והורם על הידיים ע"י כמעט כל מי שעמד ליד העמדה, הדבר קצת הפתיע אותו, נראה לי שהוא ממש לא ציפה לזה, אבל זה היה בהחלט משהו מרענן מאשר שהוא סתם יירד מהעמדה וכולם ילכו הביתה. לאחר מכן הוא שם שוב את הרמיקס ל
let it all just rain on me
ואז הסתיים הסט.
חזרתי הביתה מפורק, אבל מאוד מאוד מרוצה שהייתי בערב הזה, מי ייתן והמסיבה שאמורה להיות עם דארן טייט בעוד שבועיים תהיה שווה באיכותה למסיבה אשר הייתה אתמול עם מרקו וי ובריאן קרוס.
Black Dragon
קודם כל אילן זה לא
e-cgaig feat. alegria - global drum attack
אלה
e-cgaig vs alegria - global drum attack
ודבר שני.. "אלגריה" זה עוד שם של אי קרייג מה שהוא עשה זה כאילו שילוב של סגנונות בטראק הזה ככה שזה רק אי קרייג בעצם עשה אותו..יש מבין? :)

דבר שני כזה כיף לראות שפעם היינו בוכים על המסיבות האלה וחלמנו שכולם יבואו ובתקופה האחרונה זה פשוט קורה..
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Meltdown
חזרתי הביתה מפורק, אבל מאוד מאוד מרוצה שהייתי בערב הזה, מי ייתן והמסיבה שאמורה להיות עם דארן טייט בעוד שבועיים תהיה שווה באיכותה למסיבה אשר הייתה אתמול עם מרקו וי ובריאן קרוס.


דארן טייט בא עוד שבועיים?!?!
אני שם!!
Meltdown
לפי האתר הרשמי שלו הבנתי שהוא אמור להגיע לארץ ב 18 לחודש, אך כשבדקתי את הנושא היום באתר הרשמי שלו,מסתבר שב 18 לחודש הוא מתקלט באנגליה, כך שכנראה הסט הפוטנציאלי שלו בארץ יידחה במקצת, כך זה נראה.
אני מקווה שאני אתבדה ואכן דארן טייט יגיע בקרוב מאוד לארץ במסגרת הליין של נקסט או במסגרת כל ליין אחר
ronsh
די אני מתחיל לבכות
לא יכול להיות שתותחים מכל העולם יעברו בארצנו הקטנה ויגבילו את הגילאים ל23+
נמאס לאכול את הלב כל פעם מחדש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ronsh
די אני מתחיל לבכות
לא יכול להיות שתותחים מכל העולם יעברו בארצנו הקטנה ויגבילו את הגילאים ל23+
נמאס לאכול את הלב כל פעם מחדש


במקום לזיין את השכל תתקמבן כבר ותתחיל להכנס למסיבות האלה!!!
princess cc
סלחו לי שהריויו שלי יהיה קצר מהרגיל אבל..
אין לי הרבה מה לספר, הגענו למסיבה באחת וחצי,
אולי קצת יותר...
שמענו אולי 3 טראקים של הלפרין שהיה טוב כהרגלו!
אח"כ מרקו עלה, וזהו..
הדבר האחרון שאני זוכרת זה ת'טראק
I Need To Be Loved
ואז לא הרגשתי טוב,
אני גם ככה עם שפעת ושתיתי קצת...
קיצר היה חרא אז חתכנו הבייתה מוקדם...
באסה!
עד שסוף סוף הייתה מסיבה טובה...
:sadgreen: :sadgreen:
Black Dragon
אני אתן לינק להורדה של הסט של מרקו וי מאתמול עוד מעט...אז תציצו בתרד הזה מדיי פעם.
Black Dragon
MARCO V LIVE @ 99ESC RADIO 05-11-2004

Download here:
MARCO V @ 99ESC RADIO 05-11-2004


::::::::::::::::::::::: TRACKLIST:::::::::::::::::::::::::::::

01.
02.Ridgewalkers Feat. El - Find (Original Mix)
03.
04.
05.
06.
07.
08.Marco V vs. Bates - Bang Gang
09.
10.

יאללה תמלאו את הטראקליסט


black mammmba
01.
02.Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
03.
04.
05.
06.
07.
08.Nancy Sinatra - Bang Bang (Marco V 2004 Bootleg)
09.
10.

AboveBeyond
לא מצליח להוריד :\
YuVaL
11) Benjamin Bates Vs Marco V - Bang Bang
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement