|
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | אההההההההההההההה
זה? >>> ..::: Arthur Baker Feat Astrid Willi - 1000 Years (Andy Moor 12" Mix) :::..
אחי זה טרארק ישן יחסית...שוחרר לפני שנה...מומלץ בחום... אחד הטראקים הטובים ביותר של שנת 2003...!!! |
ואללה, קטע ישן - נוגן בשלהי שנת 2003 בתוכניתו של ארמין... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז מי מגיע???
- Black Dragon
- coby
- fusi
- Huge-A
- KosmiK-G8 (?)
- mOsh
- princess cc
- THE_BLUE_DRAGON
|
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז מי מגיע???
- Black Dragon
- coby
- fusi
- Huge-A
- KosmiK-G8 (?)
- mOsh
- princess cc
- THE_BLUE_DRAGON
|
[list][b]
[*]Black Dragon
[*]coby
[*]fusi
[*]Huge-A
[*]KosmiK-G8 (?)
[*]mOsh
[*]THE_BLUE_DRAGON
[v.i.p list]
[*]princess cc
רק שתהיו בעניינים לי יש כרטיס בחמישים ש"ח
נה נה נה נה נה |
|
|
| StruckeR |
אני בן 19... ויש לי חוגר
אין מצב להיכנס אתם אומרים? או שיש מצב לקומבינה ככה? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז מי מגיע???
- Black Dragon
- coby
- fusi
- Huge-A
- KosmiK-G8 (?)
- mOsh
- princess cc
- THE_BLUE_DRAGON
|
טוב ככה...
מישהו מהנוכחים כאן מגיע במקרה מאיזור הדרום עם אוטו?
huge-h ? איך אתה מגיע? |
|
|
| YoraY |
מרקו ויייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כפרה עליךךך אתה מספר אחתתת!!!!!
מרקווו ויייייייייי בארץץץץץץץץ וכרגיייייל לא אוכל לראות אותו כי אני קטנצ''''''יק יייייייייייייייייששששש.......
טוב קיצר כבר התרגלתי לעובדה המחורבנת הזאת אני מתחיל לשנוא תגיל הזה (23)
ו... זהו מרקו וי אמן מספר אחת בעולם הוא מנגן בול את הסיגנון שאני אוהב כל הקלאבטראנס שתקעו לו מקצבי טכנו שזה פשוט הדבר הכי טוב שישששששש!!!!!:)))))
קיצר תהנו ... |
|
|
| YuVaL |
אני וקוב ברשימת מוזמנים... ז"א אנחנו נכנסים חינם והכל
אבל אנחנו לא יודעים אם יכניסו אותנו.....
:\ |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני וקוב ברשימת מוזמנים... ז"א אנחנו נכנסים חינם והכל
אבל אנחנו לא יודעים אם יכניסו אותנו.....
:\ |
קח סיכון... אולי יתמזל לך איזה משהו... איזה חינם פה ושם...:)
מנסיוני אבל - אין כמו סלקטורים הנאצים של נקסט.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
קח סיכון... אולי יתמזל לך איזה משהו... איזה חינם פה ושם...:)
מנסיוני אבל - אין כמו סלקטורים הנאצים של נקסט.... |
בן כמה אתה? |
|
|
| black mammmba |
MARCO V
הולך לנגן באולפן של 99
ESC
ביום שישי (היום)
בחצות
שוווה
כל הנראה שהוא ינגן במשך שעה, ואז יטוס למסיבה של
NXT.
מרקו במסיבה של
NXT
יתחיל באיזה 2
שלכם אלי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני וקוב ברשימת מוזמנים... ז"א אנחנו נכנסים חינם והכל
אבל אנחנו לא יודעים אם יכניסו אותנו.....
:\ |
יובל כמו שאמרתי כבר לקובי
התקווה שלכם היא לברר מעכשיו טלפון של אחד היחצנים...
ולדבר איתם
אם תגיעו לשם ותתחלו לדבר זה לא ילך להערכתי
מה גם שנקסט כנראה תהיה כעת קפדנית יותר לאחר המעבר לקו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by black mammmba
MARCO V
הולך לנגן באולפן של 99
ESC
ביום שישי (היום)
בחצות
שוווה
כל הנראה שהוא ינגן במשך שעה, ואז יטוס למסיבה של
NXT.
מרקו במסיבה של
NXT
יתחיל באיזה 2
שלכם אלי |
לא מאמין שהוא הולך לעלות דקה לפני שתיים וחצי..
אולי אפילו קרוב לשעה שלוש |
|
|
|
|