return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 5)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON







נתראה בקו!
:disbelief




LOL
בדיוק באתי לשאול אם זה נכון מה שקראתי במגזין "תל אביבי"
שגם ראנק 1 ו-
4 strings מגיעים?
כי זה לא רשום על ההזמנות של המסיבה,
אגב לכל המעוניינים אין מכירה מוקדמת של כרטיסים
ולמי ששאל על דארן טייט אז נקסט עדיין
במו"מ איתו ולא בטוח שהוא יגיע!

עריכה:
עריכה:
,
אופס... תתעלמו ראיתי שלארץ מגיעים רק מרקו וי ובריאן קרוס
הבנת הנקרא סיסי נו באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אגב אילן... הרעיון דווקא סבבה אולי יצא לך מזה גם קצת
כסף לשתייה:D
THE_BLUE_DRAGON
אילן זה דקה וחצי הליכה מהתחנה המרכזית החדשה בת"א
תעלה על מונית שירות!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אילן זה דקה וחצי הליכה מהתחנה המרכזית החדשה בת"א
תעלה על מונית שירות!


מונית שירות בשישי בלילה?

לא נראה לי שקיים דבר כזה....
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אילן זה דקה וחצי הליכה מהתחנה המרכזית החדשה בת"א
תעלה על מונית שירות!

גיל אחי אני עדיין מתקשה להביו איך בדיוק ובאיזה אתה רוצה שנגיע???

הרי זה יום שישי בערב!
ולפי מיטב ידיעתי אין אף אוטובוס הפועל בשעות המאוחרות האלה...

תבהיר את המצב בבקשה ... :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul
גיל אחי אני עדיין מתקשה להביו איך בדיוק ובאיזה אתה רוצה שנגיע???

הרי זה יום שישי בערב!
ולפי מיטב ידיעתי אין אף אוטובוס הפועל בשעות המאוחרות האלה...

תבהיר את המצב בבקשה ... :)


סטיבי שאלה ראשונה
מה זה הקטע הזה של אנדי מור שאתה שומע.??
פרטים ומהר!!!

דבר שני.. כמו שחששתי גיל משדל נהגים תמימים לקחת אותו למסיבות בתמורה למציצה טובה

ובגלל הוא לוקח איתו תמיד רדבול.. לטהר את הפה לאחר האקט..
:)
iTAi
מה הסיכוים שאני אוכל להכנס ??
(18)
:conf: :eyes: :conf: :eyes: :conf: :eyes:
THE_BLUE_DRAGON
בטח שיש מוניות שירות בשישי בערב!!!
יש כל הלילה.
אומנם לא כל הקווים פעילים אבל הראשיים פועלים ובתוך ת"א גם.
black mammmba
quote:
Originally posted by iTAi
מה הסיכוים שאני אוכל להכנס ??
(18)
:conf: :eyes: :conf: :eyes: :conf: :eyes:


מצטרף לשאלה :wtf:
coby
מי בא ?
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
בטח שיש מוניות שירות בשישי בערב!!!
יש כל הלילה.
אומנם לא כל הקווים פעילים אבל הראשיים פועלים ובתוך ת"א גם.

WTF...
באמא שלי אין לי מושג על אילו בדיוק מוניות אתה מדבר???!??!?!?!?

???ואילן... לאיזה קטע של אנדי מור התכוונת

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul
WTF...
באמא שלי אין לי מושג על אילו בדיוק מוניות אתה מדבר???!??!?!?!?

???ואילן... לאיזה קטע של אנדי מור התכוונת


גם לי אין מושג עלך מה גיל מדבר..
מקווה שיש אצלי מהיציאה לתל אביב מוניות נבדוק...

והקטע שדברתי עליו זה משהו ששמעת
משהו עם המספר 1000 נראה לי...
taltul
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
גם לי אין מושג עלך מה גיל מדבר..
מקווה שיש אצלי מהיציאה לתל אביב מוניות נבדוק...

והקטע שדברתי עליו זה משהו ששמעת
משהו עם המספר 1000 נראה לי...

אההההההההההההההה

זה? >>> ..::: Arthur Baker Feat Astrid Willi - 1000 Years (Andy Moor 12" Mix) :::..

אחי זה טרארק ישן יחסית...שוחרר לפני שנה...מומלץ בחום... אחד הטראקים הטובים ביותר של שנת 2003...!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement