| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

נתראה בקו!
:disbelief
     |
LOL
בדיוק באתי לשאול אם זה נכון מה שקראתי במגזין "תל אביבי"
שגם ראנק 1 ו-
4 strings מגיעים?
כי זה לא רשום על ההזמנות של המסיבה,
אגב לכל המעוניינים אין מכירה מוקדמת של כרטיסים
ולמי ששאל על דארן טייט אז נקסט עדיין
במו"מ איתו ולא בטוח שהוא יגיע!
עריכה:
עריכה:
,
אופס... תתעלמו ראיתי שלארץ מגיעים רק מרקו וי ובריאן קרוס
הבנת הנקרא סיסי נו באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אגב אילן... הרעיון דווקא סבבה אולי יצא לך מזה גם קצת
כסף לשתייה:D |
|
|