return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Huge-A
גם אני יהיה לעשות כבוד למרקו שמחפש את אמא ...
מוות לחושך :disbelief אני שם!!
markfeldman
quote:
הטיאלוי יותר גדול מהדום לא?


אותו דבר בערך...
fusi
ממש לא. הטי.אל.וי על כל חדריו וחצרותיו בערך פי שניים מהגודל של הדום על כל חדריו וחצרותיו
markfeldman
quote:
ממש לא. הטי.אל.וי על כל חדריו וחצרותיו בערך פי שניים מהגודל של הדום על כל חדריו וחצרותיו


פריפריאלי משהו...
DJ Alex E.
סיסי שלחתי לך בפרטי את הכתובת
ואילן,
זה ממש לא כמו טייסטו!
טייסטו יכול לקבל שפשפת מצידי למי אכפת ממנו
מארקו הוא אחד הדיג'יים האהובים עלי מה לעשות אני מתלהב מזה שהוא מגיע לארץ בדיוק כמו שהתלהבת שארמין הגיע
princess cc
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סיסי שלחתי לך בפרטי את הכתובת
ואילן,
זה ממש לא כמו טייסטו!
טייסטו יכול לקבל שפשפת מצידי למי אכפת ממנו
מארקו הוא אחד הדיג'יים האהובים עלי מה לעשות אני מתלהב מזה שהוא מגיע לארץ בדיוק כמו שהתלהבת שארמין הגיע


ראיתי
Tha!
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סיסי שלחתי לך בפרטי את הכתובת
ואילן,
זה ממש לא כמו טייסטו!
טייסטו יכול לקבל שפשפת מצידי למי אכפת ממנו
מארקו הוא אחד הדיג'יים האהובים עלי מה לעשות אני מתלהב מזה שהוא מגיע לארץ בדיוק כמו שהתלהבת שארמין הגיע


קוראים לו יגאל ואיך אתה משווה את מרקו וי לטייסטו אתה חיי בסרט או מה!?
אין על טייסטו כפרה
איזה הופעות מיוחדות מרקו וי כבר נתן..!?
DJ Alex E.
לא אוהב את טייסטו
שומעתי סטים אדירים של מארקו
לא יודע הופעות או לא הופעות,אבל אני מת על סטים שלו
KosmiK-G8
שחר ואלקס
בלי להכנס לוויכוחי טיאסטו נגד מרקו וי..
אני מבין תהתלהבות של אלקס...
פשוט מרקו וי די מבקר פה הרבה אז להגיד שהוא לא מאמין שמרקו וי מגיע היה נשמע מצחיק

גם ארמין כבר היה פה הרבה בשנה וחצי האחרונות

אם הוא יבא שוב אני בטוח יהיה שמח ויתלהב...אפילו יותר ממשאלקס התלהב עכשיו
אבל אני בטוח לא יגיד שאני לךא מאמין שהוא בא כי הוא כבר היה פה הרבה לאחרונה

קפיש?
;)
markfeldman
quote:
לא אוהב את טייסטו
שומעתי סטים אדירים של מארקו
לא יודע הופעות או לא הופעות,אבל אני מת על סטים שלו


שוב אנחנו הפוכים בדיעות.. מה יהיה ?

לא מתאים...

THE_BLUE_DRAGON




quote:

ליין ה
satisfaction
של נקסט נבחר לארח בישראל את סיבוב
המסיבות הבינלאומי של אמנזיה, המועדון המוביל בעולם מאיביזה,
הנוחת בארצנו כדי לתת גם לקהל הישראלי לטעום מהאווירה, ההרגשה
והתחושה של איביזה .
בסיבוב עולמי זה משתפים פעולה טובי הדי ג'ייז בעולם כמו:
Mike
Thrillseekers
Rank 1
Pulser
Marco V

ועוד אשר ינגנו בסיבוב ההופעות בפיקוד הרזידנט:
.Brian Cross
לארץ הקודש זוכים להגיע
Brian Cross (בפעם הראשונה בישראל)
ו-
Marco V
שמתארח בפעם השלישית בליין ה
satisfaction.
יפתח את הערב רזידנט נקסט אלון הלפרין.
בערב זה מתוכננת הפקה גרנדיוזית בעלת אופי בינלאומי שתזכיר את
לילות איביזה.

רזומה:

Brian Cross
הספרדי הוא אחד מהדי ג'ייז הגדולים בספרד.
הוא מאייש בקביעות את מועדון האמנזיה שבאיביזה.
בימים אלו הוא היחיד שמייצר רמיקסים מלאי אנרגיה לענקים כמו
Rank1 ,Armin Van Buuren ועוד.
סגנונו המוזיקלי של בריאן נע בין טראנס קליל ומרומם
ועד טראנס עמוק וחד. בריאן ניגן
בפסטיבלים נחשבים כמו:
Bacardi ministry of sound
Megaaplec dance

בפני יותר מ 20,000 איש לצד די ג'ייז גדולים כמו
Ferry Corsten
Armin Van Buuren
Judge Jules

בריאן כאן כדי לתת לעולם לטעום מכשרונו הספרדי במסגרת
Amnezia Trance World Tour.


Marco V
, הדי ג'יי המדורג 15 בעולם לשנת 2003
(והדי ג'יי שרשם את הקפיצה הגדולה ביותר בהיסטוריה של ה-
DJMAG)
ואחד היוצרים והמפיקים המוכשרים בעולם.
מילות המפתח לשתי הקריירות המפותחות
והמצליחות שלו הן אנרגטיות, ריצוי הקהל ואיכות ללא פשרות.
למרות שהוא מנגן בכל רחבי העולם, בסצינה קשוחה הדורשת שינוי
מתמיד בקו המוסיקלי, הצליח מרקו לייסד סגנון גאוני וייחודי
(Marco V style)
אינטנסיבי מאוד המבוסס על קצב קבוע ומלודיות
טק האוס וטקנו טראנס דוחפות
("constant drive and uplifting melodies")
"להיות די ג'יי זו עבודה קשוחה, וגם אני מתעייף לפעמים, אבל
תרועות הקהל מעירות אותי פעם אחר פעם לחיים.."
וכך בדיוק הקהל מגיב ל –
MarcoV מריע!
לא משנה אם זה באיביזה או
באוסטרליה, אם זה באחד הפסטיבלים הגדולים
(Global Gathering / Innercity)
או באווירת מועדון אינטימית – הסט של מרקו
תמיד סוחט מחיאות כפיים ותשואות מהקהל, שאוהב אותו ולעולם לא
משאיר את הרחבה לא מלאה.
לאחרונה שחרר מרקו כמה פרוייקטים ייחודיים, ביניהם דיסק אוסף
לפסטיבל ה
InnerCity
האחרון, וסטים חיים
מהמועדונים
GateCrasher (UK)
Government (CA)

בהם הוא מאייש משרת רזידנט חד חודשית.
“לא תמיד אפשר להעביר את חווית הקלאב דרך דיסק אבל זו
דרך נהדרת להיחשף בפני אלפים".
את הקפיצה הגדולה כיוצר, עשה מרקו עם הלהיטים
Godd
ו
Simulated
שחשפו אותו לעולם המוסיקה וסללו לו את הדרך לאלבום
האומן הראשון שלו:
Con:Fusion
WWW.MARCOV.NL



נתראה בקו!
:disbelief


KosmiK-G8
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON







נתראה בקו!
:disbelief




אני שוקל ברצינות לבוא...
בעיה יחידה היא שזה שישי בערב ואין לי איך לבוא
גיל לך תמיד יש פתרונות ביזאריים לנושאים שכאלה
אז...
מה הפתרון?

ולא אני לא מוכן לעמוד ערום בצומת ולחכות שמישהו חרמן ייקח אותי למחוז חפצי...יש גבול גיל...באמת...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement