return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 3)
View this Thread in Original format
iTAi
פיוזון... אנחנו פה מחכים לבירור שלך!
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
המועדון האיביזאי אמנזיה אכן עורך סיבוב הופעות ברחבי העולם כל שנה. אני אבדוק איתם בנוגע לעניין ואוודא אם יש אמת בדבר הגעתם לישראל ושיתוף פעולה עם נקסט. עדכונים בקרוב


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!

ממתינים!
DJ Alex E.
מארקו יוווווווו אני לא מאמין שהוא מגיע
הייתי תואם כליה בשביל להיות עכשיו בן 23
אגב מה אתם אומרים על האווטר החדש שלי? :D
princess cc
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אגב מה אתם אומרים על האווטר החדש שלי? :D


יפה!!!!!! תמצא לי גם אחד!
פלייייייייייייייייייז
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by princess cc
יפה!!!!!! תמצא לי גם אחד!
פלייייייייייייייייייז


מעוניינת באתר טוב עם מלא אווטארים יפים?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מארקו יוווווווו אני לא מאמין שהוא מגיע
הייתי תואם כליה בשביל להיות עכשיו בן 23
אגב מה אתם אומרים על האווטר החדש שלי? :D


זה כמו להגיד טיאסטו יווווו אני לא מאמין שהוא מגיע
כאילו אני מבין תהתלהבות...
אבל לא מאמין שהוא מגיע?

מארקו וי מבלה פה הרבה:)
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה כמו להגיד טיאסטו יווווו אני לא מאמין שהוא מגיע
כאילו אני מבין תהתלהבות...
אבל לא מאמין שהוא מגיע?

מארקו וי מבלה פה הרבה:)


הגזמתתתתת יגאל
אפילו אם טייסטו היה בא הרבה (כמה הוא כבר בא !? הוא לא היה פה מאז הביקור שלו לפני איזה חצי שנה)
אם גם אם הוא היה בא הרבה הייתי אומר יווווו אני לא מאמין שהוא מגיע
!
:)
זה טייסטו אחי !
fusi
:טוב הבירור המעמיק בוצע ולהלן ההוכחות

DATE: 05.11.2004
VENUE: CONVENTIONS HALL (???)
LINE UP: AMNESIA TRANCE TOUR - MARCO V, BRIAN CROSS
LOCATION: TEL AVIV, ISRAEL

:הכל לקוח מהאתר הרשמי של אמנזיה. והנה הלינק
http://www.amnesia.es/amnesia;jsess...dtour&stepwt=10

נקסט צדקו וגרמו לי להתבדות. כל הכבוד להם על שיתוף הפעולה עם המועדון הטוב ביותר בעולם. נתראה שם
Meltdown
בנתיים, לפי מה שכתוב באתר של נקסט, הסט של בריאון קרוס ומרקו וי, אמור להיות בקו מילניום. לטעמי זאת החלטה לא נכונה, הדום הרבה יותר מתאים מאשר הקו מבחינת גודל המקום
Shahar
הטיאלוי יותר גדול מהדום לא?

princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
הגזמתתתתת יגאל


אילן פור גוד סייק אילן!!!!!!!!
א-י-ל-ן!
למה יגאל? מאיפה הבאת את זה?
princess cc
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מעוניינת באתר טוב עם מלא אווטארים יפים?


דהההההההההההההההההההההההההההה:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement