|
Marco V מגיע ב 5/11
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
| quote: | AMNEZIA world tour
תרגסמב א"תב תחונ הזיביאבש Amnezia -ה ןודעומ לארשיב הנושארל
.ימלועה ובוביס
:וספתי הכורעתה ינגב הדמעה תא
D.J MARCO V
VS
D.J BRIAN CROSS-res Amnezia
בורקב םיפסונ םיטרפ
|
בחסות NXT.
שלכם אלי:wtf: |
|
|
| KrazyDJs |
תהנו..
אני..כרגיל...לא אלך :D |
|
|
| Huge-A |
יש אמת בדבר הוא יגיע לדום ביום שישי ה 5 לנובמבר
והפעם אני לא מפסיד !!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
ב-5 לנובמבר אני יוצא לחפשש..
עכשיו השאלה
ללכת למרקו וי
לא ללכת למרקו וי
ללכת למרקו וי
לא ללכת למרקו וי
אני חושב שאני יתייעץ עם מרקו אף מהפורום שלנו ונראה מה קורה |
|
|
| ronsh |
זה היומולדת שלי...
ואין דבר יותר טוב ממרקו וי לפנים
רק הבעיה זה 23+....
:nervous: :sadgreen: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יש אמת בדבר הוא יגיע לדום ביום שישי ה 5 לנובמבר
והפעם אני לא מפסיד !!! |
עפ"י מה שהבנתי הוא מגיע לגני התערוכה.
| quote: | | אני חושב שאני יתייעץ עם מרקו אף מהפורום שלנו ונראה מה קורה |
אל תבנה עלי אחי, הפעם אני לא הולך. הספיק לי ההופעה מינואר. |
|
|
| YuVaL |
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?
מההההההההההההההההההה
אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב
I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?
מההההההההההההההההההה
אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב
I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!! |
טראק משו בסט :eyespop:
באסה שהוא אף פעם לא ישחרר אותו :( |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?
מההההההההההההההההההה
אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב
I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!!
טראק משו בסט
באסה שהוא אף פעם לא ישחרר אותו |
אולי לא באופן רשמי, אבל ישתחרר. |
|
|
| Viperon |
| מה אתה רומז?#?!@?@#? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה היה כלכך צפוי שיביאו אותו אני כבר המרתי על זה שהוא הבא בתור!
וואלה פעם שעברה היה ממש טוב וחופרני!!!
רק שהיה לך דראג מול הפנים כוסאמשלו!!!
שונא דרגים...................:whip:
בעעעעעעעע....
ועוד על במה מול הדיג'יי שגם מפריעה לרקוד.
אם גם הפעם זה יהיה ככה למחורת אתם תשמעו על רצח קוקסינלית בכל העיתונים!!!
בכל מקרה נתראה שם... |
|
|
|
|