return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Marco V מגיע ב 5/11
View this Thread in Original format
black mammmba
quote:
AMNEZIA world tour




תרגסמב א"תב תחונ הזיביאבש Amnezia -ה ןודעומ לארשיב הנושארל
.ימלועה ובוביס
:וספתי הכורעתה ינגב הדמעה תא
D.J MARCO V
VS
D.J BRIAN CROSS-res Amnezia
בורקב םיפסונ םיטרפ








בחסות NXT.

שלכם אלי:wtf:
KrazyDJs
תהנו..

אני..כרגיל...לא אלך :D
Huge-A
יש אמת בדבר הוא יגיע לדום ביום שישי ה 5 לנובמבר
והפעם אני לא מפסיד !!!
KosmiK-G8
ב-5 לנובמבר אני יוצא לחפשש..

עכשיו השאלה

ללכת למרקו וי
לא ללכת למרקו וי
ללכת למרקו וי
לא ללכת למרקו וי

אני חושב שאני יתייעץ עם מרקו אף מהפורום שלנו ונראה מה קורה
ronsh
זה היומולדת שלי...
ואין דבר יותר טוב ממרקו וי לפנים

רק הבעיה זה 23+....
:nervous: :sadgreen:
markfeldman
quote:
יש אמת בדבר הוא יגיע לדום ביום שישי ה 5 לנובמבר
והפעם אני לא מפסיד !!!


עפ"י מה שהבנתי הוא מגיע לגני התערוכה.

quote:
אני חושב שאני יתייעץ עם מרקו אף מהפורום שלנו ונראה מה קורה


אל תבנה עלי אחי, הפעם אני לא הולך. הספיק לי ההופעה מינואר.
YuVaL
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?

מההההההההההההההההההה

אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב

I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by YuVaL
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?

מההההההההההההההההההה

אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב

I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!!


טראק משו בסט :eyespop:
באסה שהוא אף פעם לא ישחרר אותו :(
markfeldman
quote:
Originally posted by YuVaL
Marco V בארץ?!!?!?!?!?!!?!?

מההההההההההההההההההה

אני חייב ללכת
זיין 23+.. חייבבבבבב

I was 5 and he was 6
we rode on horses made of sticks..
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang bang, he shot me down, bang bang
i hit the ground, bang bang.. that awful sound.. bang bang
my baby shottttttt meeeeee downnnnnnnnnnnnnnnnnnn down down down!!!!


טראק משו בסט
באסה שהוא אף פעם לא ישחרר אותו


אולי לא באופן רשמי, אבל ישתחרר.
Viperon
מה אתה רומז?#?!@?@#?

princess cc
אני הולכת:)
THE_BLUE_DRAGON
זה היה כלכך צפוי שיביאו אותו אני כבר המרתי על זה שהוא הבא בתור!

וואלה פעם שעברה היה ממש טוב וחופרני!!!
רק שהיה לך דראג מול הפנים כוסאמשלו!!!
שונא דרגים...................:whip:
בעעעעעעעע....
ועוד על במה מול הדיג'יי שגם מפריעה לרקוד.
אם גם הפעם זה יהיה ככה למחורת אתם תשמעו על רצח קוקסינלית בכל העיתונים!!!

בכל מקרה נתראה שם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement