|
Marco V מגיע ב 5/11 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| StruckeR |
אתם לא מכירים אולי איזה יחצ"ן או משהו? קומבינה משהו? :|
אני בכל מקרה אנסה להיכנס, אבל אם מישהוא יכול לעזור אני אשמח |
|
|
| YuVaL |
| אנחנו בני 17... אבל זה לא ממש עוזר..... :\ |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא מאמין שהוא הולך לעלות דקה לפני שתיים וחצי..
אולי אפילו קרוב לשעה שלוש |
שעה 2 הוא על העמדה מסובב תתקליט הראשון
גנוב הוא דיג'יי של פריים טיים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שעה 2 הוא על העמדה מסובב תתקליט הראשון
גנוב הוא דיג'יי של פריים טיים |
חחחחחחחחחחחחח.....
רד בול וודקה עלי אם הוא עולה לפני 2 ווחצי... |
|
|
| coby |
טוב בסוף אני ויובל יכלנו להכנס בטוח.. חינם !
ולא ידענו אתזה... אז קיצר
אנחנו הולכים לבעוט בעצמנו בחודש הקרוב
:( |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחחחחחחחחחחחח.....
רד בול וודקה עלי אם הוא עולה לפני 2 ווחצי... |
דברי ניסיון...
| quote: | טוב בסוף אני ויובל יכלנו להכנס בטוח.. חינם !
ולא ידענו אתזה... אז קיצר
אנחנו הולכים לבעוט בעצמנו בחודש הקרוב |
קומבינות מרוברט ? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by markfeldman
דברי ניסיון...
קומבינות מרוברט ? |
לא מישהו אחר.. |
|
|
| Scorchio |
טובבבבב אז ככה
מגיעים בשעה 24:15 ככה פוגשים את אילן אני אלי וגיל
גיל מפעיל את קשרי הלילה ונכנס חינם
הבחורה החביבה שהסענו גם היא מוצאת את דרכה פנימה
אני ואלי ממתינים כי אנחנו רשומים ברשימות של היומולדת וחבל לנו לוותר על הנחה של 40 שקל
פתאום צץ לו מוש וכמובן אילן שהיה כבר מחלוצי המגיעים
אני מנסה לעצבן קצת את מוש ואומר לו שהוא לא ייכנס
ובכן קיבלתי זין כי מוש נכנס ואפילו לפניי
מוש - כבוד
אבל האמת שזה רק בגלל שהוא נכנס עם אילן ועוד אחד שהיה עם אילן אחרת אין מצב שהוא היה נכנס רק הוא והחבר השני שלו.
אני ואלי הולכים לרשימות של היומולדת ומנסים להכנס עם ההנחה של ה-80 אבל
בעסה רוצים מאיתנו תעודות והסלקטורית לא מוכנה לוותר אפילו שאני מתחנן אליה ואומר לה שאנחנו חסידי נקסט
מבקשים ממנה שתשיג את יוסי איכשהוא
היא מסרבת.
השעה כבר 1 ואני נכנס לסרטים של ללכת הביתה וחושב שאני ואלי לא נכנס כבר היום כי הבעלים של הליין שאלי מכיר פשוט לא נמצא במקום
טוב אני מציק לאלי על הנשמה עד שהוא מדבר שם עם אחד הסלקטורים בלה בלה בלה נכנסים
אמרנו לעצמינו כוס אמק בוא ניקח את ההנחה מהרשימות אולי היא עוד שווה משהו למרות שכבר 1:10 וזה אמור לעלות לנו 120 במקום 80
לוקחים את התלוש ובאים לקופאית
מביאים לה 100 מצפים שהיא תבקש עוד 20
להפתעתנו הוא מחזירה לנו 20 עודף
אין מאושרים מאיתנו :)
נכנסים
מברכים את מוש על הכניסה
רואים את סיסי סוף סוף שאחרי זה נעלמו עקבותיה ואיש לא יודע איפה היא עד היום :(
אבישג חבל שהלכת
הלפרין מחמם כהרגלו ומחמם טוב
נותן תקטעים הרגילים ברזומה שלו ממסיבות נקסט של שישי
בשעה:
(ואת זה אני מדגיש במיוחד בשביל אילן)
2:02
(צעיר פעם הבאה אל תתווכח)
מרקו מסובב את התקליט הראשון ומתחיל את הסט
נותן שניים שלושה טראקים ביניהם גירסא מקפיצה שלו ל
I Need To Be Loved
אנחנו משתגעים
פתאום משום מקום הוא מוריד את התקליט מהפטיפון ו.....
אין מוזיקה...
למשך 3 דקות הלפרין מתעסק עם החיבורים
הייתה שם איזה בעיה
מסדרים את זה זמנית מרקו חוזר לנגן ומפיל עלינו את
Dallas 4PM
אחחחחחח האדרנלין
פתאום מביאים לו קרטון עם
Technics 1210 SL-MK2
חדש דנדש ואנחנו נקרעים מצחוק
הפטיפון מתחבר ומרקו ממשיך את הסט
משום מקום מופיעים להם חבורת הסייברס בשלל צבעים ואורות
כרגיל הצלמים עטים עליהם
ירון בא אליי ומתחיל לדבר איתי
אני קולט שהוא שיכור מהתחת כמו שלא ראיתי אותו אף פעם והוא מנסה לשכנע אותי לזיין את ידידה שלו ואומר לי כל הזמן
"אחי העיקר הבולבול היא זורמת אש אני אומר לך אם אתה לא עושה משהו אני נותן בה"
אני קולט את מצב האלכוהול בדמו ואומר לו
"תן בה אחי יש לך אישור"
אחרי זה הוא אמר לי משפט שהפיל אותי
לא יודע למה בקריאה ראשונה זה נשמע סתם פשוט הסיטואציה והדרך שהוא אמר את זה הרגו אותי:
"אחי הבאתי בה 7000 פעם"
אחחחח ירון ירון
פנינים...
פתאום משום מקום אחת באה לאילן ונותנת לו בון של שתייה חינם
אני בא אליה בצחוק ושואל אותה אם יש לה עוד אחד ומצפה שהיא תגיד לי לא
פתאום היא אומרת לי כן ומוציאה עוד אחד מהכיס
הכל הלך על צד ימין במסיבה הזאת
אני ואילן יורדים על רד בול וודקה חינם ונהנים כי חינם זה חינם
וכמובן שמשהו הרבה יותר טוב כשהוא חינם
בקיצור מרקו ממשיך ונותן לנו בראש עם:
Auto Manual
Bang Bang
Santuray [Marco V Bootleg]
Picotto - Back To Cali [Push Remix]
אחחחח איזה אדרנלין
אני ואילן מאבדים את הצפון ומשתגעים ומתחילים לצרוח
MARCO MARCO MARCO
ובדרך לוקחים איתנו חצי מהמועדון בצעקות
פתאום הוא מתחיל לחלק לנו סטיקרים אדומים עם השם
MARCO V
אילן ואני מתלהבים מראים לאדיר ואז הוא עושה לאילן
"לך תבקש ממנו שיחתום לך"
אילן הולך ומבקש ופתאום מרקו מוציא לו סטיקר חתום
ולא מודפס
חתום
אני גם רוצה והולך ומקבל
ובדרך גם אדיר מארגן לעצמו אחד
מרקו וי = מלך
ממשיך לתת בראש
מסיים עם
Dark Side Of The Moon
מכיוון שאתם לא באמת תבינו איך היה שם אלא אם כן הייתם שם
גם לא תבינו מה אני ואילן הרגשנו במהלך הסט שלו
אני חושב שאני יכול לדבר בשם אילן ולתאר את מה שמרקו עשה לנו במשפט אחד:
HE SHOT ME DOWN BANG BANG!!!!!
המון טראקים לא זיהינו האמת אבל היה סט משהו בסטטטט
מרקו מסיים את הסט לקול התשואות
אני ואחד הסייברס מצטלמים איתו
אילן ואלי גונבים תמונה
מרקו יורד מהעמדה בשעה 4:30 בערך
אני ואילן מקבלים אותו בהשתחוויות חוזרות ונשנות
הוא מחייך ולוחץ לנו את היד והולך לדרכו
שעה 5:30 אחרי ששמענו בערך שעה מהסט של בריאן קרוס שנתן סט טוב אבל לנו פשוט אין עוד כוח
אני ואלי מחליטים לפרוש
יותר נכון אני מחליט לפרוש ולוקח איתי את אלי
כי מה לעשות לדרקון אין איך להגיע
אלי ואני לא הולכים לפני שקרוס מסיים לנגן את
Emass - So Please
ואז פורשים לנו לדרכנו.
לסיכום:
כניסה ב-80 שקל
מרקו וי = אלוהים
שתיה חינם
סטיקר חתום של מרקו
תמונה עם מרקו
אני חושב שאפשר למצות את המסיבה הזאת במילה אחת :
הצלחה
לא יודע איך עברה בראשי אפילו המחשבה של לא לבוא
Till the NEXT Time
:D |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טובבבבב אז ככה
מגיעים בשעה 24:15 ככה פוגשים את אילן אני אלי וגיל
גיל מפעיל את קשרי הלילה ונכנס חינם
הבחורה החביבה שהסענו גם היא מוצאת את דרכה פנימה
אני ואלי ממתינים כי אנחנו רשומים ברשימות של היומולדת וחבל לנו לוותר על הנחה של 40 שקל
פתאום צץ לו מוש וכמובן אילן שהיה כבר מחלוצי המגיעים
אני מנסה לעצבן קצת את מוש ואומר לו שהוא לא ייכנס
ובכן קיבלתי זין כי מוש נכנס ואפילו לפניי
מוש - כבוד
אבל האמת שזה רק בגלל שהוא נכנס עם אילן ועוד אחד שהיה עם אילן אחרת אין מצב שהוא היה נכנס רק הוא והחבר השני שלו.
אני ואלי הולכים לרשימות של היומולדת ומנסים להכנס עם ההנחה של ה-80 אבל
בעסה רוצים מאיתנו תעודות והסלקטורית לא מוכנה לוותר אפילו שאני מתחנן אליה ואומר לה שאנחנו חסידי נקסט
מבקשים ממנה שתשיג את יוסי איכשהוא
היא מסרבת.
השעה כבר 1 ואני נכנס לסרטים של ללכת הביתה וחושב שאני ואלי לא נכנס כבר היום כי הבעלים של הליין שאלי מכיר פשוט לא נמצא במקום
טוב אני מציק לאלי על הנשמה עד שהוא מדבר שם עם אחד הסלקטורים בלה בלה בלה נכנסים
אמרנו לעצמינו כוס אמק בוא ניקח את ההנחה מהרשימות אולי היא עוד שווה משהו למרות שכבר 1:10 וזה אמור לעלות לנו 120 במקום 80
לוקחים את התלוש ובאים לקופאית
מביאים לה 100 מצפים שהיא תבקש עוד 20
להפתעתנו הוא מחזירה לנו 20 עודף
אין מאושרים מאיתנו :)
נכנסים
מברכים את מוש על הכניסה
רואים את סיסי סוף סוף שאחרי זה נעלמו עקבותיה ואיש לא יודע איפה היא עד היום :(
אבישג חבל שהלכת
הלפרין מחמם כהרגלו ומחמם טוב
נותן תקטעים הרגילים ברזומה שלו ממסיבות נקסט של שישי
בשעה:
(ואת זה אני מדגיש במיוחד בשביל אילן)
2:02
(צעיר פעם הבאה אל תתווכח)
מרקו מסובב את התקליט הראשון ומתחיל את הסט
נותן שניים שלושה טראקים ביניהם גירסא מקפיצה שלו ל
I Need To Be Loved
אנחנו משתגעים
פתאום משום מקום הוא מוריד את התקליט מהפטיפון ו.....
אין מוזיקה...
למשך 3 דקות הלפרין מתעסק עם החיבורים
הייתה שם איזה בעיה
מסדרים את זה זמנית מרקו חוזר לנגן ומפיל עלינו את
Dallas 4PM
אחחחחחח האדרנלין
פתאום מביאים לו קרטון עם
Technics 1210 SL-MK2
חדש דנדש ואנחנו נקרעים מצחוק
הפטיפון מתחבר ומרקו ממשיך את הסט
משום מקום מופיעים להם חבורת הסייברס בשלל צבעים ואורות
כרגיל הצלמים עטים עליהם
ירון בא אליי ומתחיל לדבר איתי
אני קולט שהוא שיכור מהתחת כמו שלא ראיתי אותו אף פעם והוא מנסה לשכנע אותי לזיין את ידידה שלו ואומר לי כל הזמן
"אחי העיקר הבולבול היא זורמת אש אני אומר לך אם אתה לא עושה משהו אני נותן בה"
אני קולט את מצב האלכוהול בדמו ואומר לו
"תן בה אחי יש לך אישור"
אחרי זה הוא אמר לי משפט שהפיל אותי
לא יודע למה בקריאה ראשונה זה נשמע סתם פשוט הסיטואציה והדרך שהוא אמר את זה הרגו אותי:
"אחי הבאתי בה 7000 פעם"
אחחחח ירון ירון
פנינים...
פתאום משום מקום אחת באה לאילן ונותנת לו בון של שתייה חינם
אני בא אליה בצחוק ושואל אותה אם יש לה עוד אחד ומצפה שהיא תגיד לי לא
פתאום היא אומרת לי כן ומוציאה עוד אחד מהכיס
הכל הלך על צד ימין במסיבה הזאת
אני ואילן יורדים על רד בול וודקה חינם ונהנים כי חינם זה חינם
וכמובן שמשהו הרבה יותר טוב כשהוא חינם
בקיצור מרקו ממשיך ונותן לנו בראש עם:
Auto Manual
Bang Bang
Santuray [Marco V Bootleg]
Picotto - Back To Cali [Push Remix]
אחחחח איזה אדרנלין
אני ואילן מאבדים את הצפון ומשתגעים ומתחילים לצרוח
MARCO MARCO MARCO
ובדרך לוקחים איתנו חצי מהמועדון בצעקות
פתאום הוא מתחיל לחלק לנו סטיקרים אדומים עם השם
MARCO V
אילן ואני מתלהבים מראים לאדיר ואז הוא עושה לאילן
"לך תבקש ממנו שיחתום לך"
אילן הולך ומבקש ופתאום מרקו מוציא לו סטיקר חתום
ולא מודפס
חתום
אני גם רוצה והולך ומקבל
ובדרך גם אדיר מארגן לעצמו אחד
מרקו וי = מלך
ממשיך לתת בראש
מסיים עם
Dark Side Of The Moon
מכיוון שאתם לא באמת תבינו איך היה שם אלא אם כן הייתם שם
גם לא תבינו מה אני ואילן הרגשנו במהלך הסט שלו
אני חושב שאני יכול לדבר בשם אילן ולתאר את מה שמרקו עשה לנו במשפט אחד:
HE SHOT ME DOWN BANG BANG!!!!!
המון טראקים לא זיהינו האמת אבל היה סט משהו בסטטטט
מרקו מסיים את הסט לקול התשואות
אני ואחד הסייברס מצטלמים איתו
אילן ואלי גונבים תמונה
מרקו יורד מהעמדה בשעה 4:30 בערך
אני ואילן מקבלים אותו בהשתחוויות חוזרות ונשנות
הוא מחייך ולוחץ לנו את היד והולך לדרכו
שעה 5:30 אחרי ששמענו בערך שעה מהסט של בריאן קרוס שנתן סט טוב אבל לנו פשוט אין עוד כוח
אני ואלי מחליטים לפרוש
יותר נכון אני מחליט לפרוש ולוקח איתי את אלי
כי מה לעשות לדרקון אין איך להגיע
אלי ואני לא הולכים לפני שקרוס מסיים לנגן את
Emass - So Please
ואז פורשים לנו לדרכנו.
לסיכום:
כניסה ב-80 שקל
מרקו וי = אלוהים
שתיה חינם
סטיקר חתום של מרקו
תמונה עם מרקו
אני חושב שאפשר למצות את המסיבה הזאת במילה אחת :
הצלחה
לא יודע איך עברה בראשי אפילו המחשבה של לא לבוא
Till the NEXT Time
:D |
WORD!
איזה כיף לרשום את זה זה מסכם במילה אחת חח
וואלה היה ליגה שהשגנו את ההנחה בסוף היה טוב
מרקו הזה תותחחחחחחחחחח
מארק הפסד שלך שלא באת!!! פעם הבאה תקשיב לאילן! |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אז ידידי המלומד צח גנב לי את זכת הריביו...
ובכל אופן בוא נספר את הדברים שראיתי מהצד שלי
השעה 23:15 אני מחכה ביציאה לרמלה למונית שירות שלמיטב הפתעתי מגיעה מהר
מהר מדי כנראה
23:40
אני כבר בקו מילניום בעיצומו של תדרוך לעובדי נקסט
מחכה לראות מישהו שאני מכיר מגיע כבר...
24:15 צח ואלי מגיעים סוף סוף ותחושת הבדידות שאפפה אותה מתפוגגת
כמה דקות אחרי מגיע מוש היישר מהקונצרט של טיאסטו עם חבר ומחכה לנס...שקרה בהמשך
..
בסביבות 24:30 אני קולט חבר פורום חדש דנדש אבל בליין ותיק של נקסט העונה לשם אייל
מדברים קצת פה ושם הוא ובין לבין מנסים לדחות את הכניסה לכמה שיותר מאוחר כדי לשמוע כמה שפחות הלפרין וגם מנסים שתינו להפטר מחבילות מסטיקים בטעם מנטה שקנינו בדרך
בסביבות 1 אנחנו מחליטים להכנס עם מוש וחבר שלו מכיוון שכמות האנשים עדיין לא גדולה מדי ואייל שיער שאם יש סיכוי שהם ייכנסו הסיכוי היה באותו רגע
ואכן אלי ביזאווי שהיה מופקד מטעם הבעלים באותו ערב על הניהול השוטף מאחר והם היו במסעדתם בעל השם המקורי "ארמאדה" פונה לאיל ושואל אותו מי בטא איתו
הוא אומר שהוא בא עם עוד שלוש
אלי מבקש ת.ז. ממוש וחבר שלו
מפה לשם אמרו שלא באו איתה והם בני 22 תוך כמה דקות כולנו בפנים
בעמדת כרטיסי חבר מסתבר שבדיוק עברה השעה 1 ואני אמור לשלם 100
לא התווכחתי משכנראה היה טעות כי אלי וצח שנכנסו אחרי שילמו 80
לא נורא הבחור שהיה בעמדה שכרגע ברח לי השם שלו מהראש כבר זיהה אותי בשם (כן העצומה המפורסמת...:)) ונתן לי סקופ מעניין.. יש כבר שיחות עם הסוכן של מרקוס בארץ לגבי הגעתו לנקסט
ואני נותן לכם את המילה שנתתי לו שם
אם מרקוס בא לארץ
אני דופק הופעה מבחינת לבוש
ששווה יהיה לכל בליין להגיע
ואני חושב שאפשר לסמוך על מילה שלי לא?:)
קיצר אנחנו בפנים שומעים קצת הלפרין ..
שכרגיל לא מפגיז עד הסיום שהוא סיים עם 3 קטעים נהדרים
האחרון שבהם היה
e-cgaig feat. alegria - global drum attack...
משהוכיח לי שוב שהלפרין למרות הכל יודע לסיים סטים של חימום בצורה הטובה והנכונה ביותר תלוי בדי גיי שאותו הוא מחמם
ועל זה צריך להעריך אותו
מרקו וי כמו שצח אמר נתן סט מקפיץ אנרגטי וטכנואיסטי ואני כבר יכול להגיד לכם שב4:30 הייתי גמור פיזית מקפיצות צעקות וכו' שתי קטעים בקשתי ממרקו ושתיהם נוגנו בהמשך הערב משגרם לי כמובן להודות לו ולהשתגע במהלכם
bang bang (marco v bootleg)
santuary (marco v remix)
חוץ מזה אין לי מה להוסיף על הקטעים שצח רשם בסט של מרקו וי...
אהה נזכרתי עם מה עוד מרקו וי סיים
MAURO PICOTTO - BACK TO CALI PUSH REMIX!!! פאקין אחד הקטעים האהובים עלי!!! נהייתי מטורף שם
בריאן קרוס עולה ב-4:30
לפני שאני יכתצוב מה הוא ניגן אני רק יגיד משהו על הבחור
ככה מבחינה טכנית הוא תקליטן מצוין
כשתראו את הטראקליסט שאני ירשום תבינו שהוא מנגן שלל סגנונות בבי פי אם שונה ווואלה לא היו קטעים שחשבתי שהוא הרס מבחינת בי פי אם גבוה מדי או נמוך מדי
הבעיה שלו היא אחרת
יש לי תחושה שבעיה עמוקה שכזאת תפריע לו בהמשך...
הוא פשוט לא נותן לקטעים להסתיים...
הוא חותך קטעים לפני העליות השניות משנותן תתחושה במהלך הסט שהוא רוצה רק להבכניס כמה שיותר קטעים וזהו
יעני הנה שמתי את זה זיהיתם יופי אתם מכירים אותו שמעו בבית אני כבר מעביר לקטע הבא...וזה ממש מעיק לפעמים - קיצר דרך ארוכה יש לבחור וכדאי שכבר עכשיו הוא יתן לקטעים להתנגן...
עכשיו לטראקליסט
KATANA - IN SILENCE (TXIXIARO REMIX)
ARMIN VS. MIKE - POUND
ARMIN VS MIKE - INTRUDER
RONALD KLINKENBERG - MONDAY GROOVE
KLINKENBERG VS REMY - TILL YA DROP (בקשתי את זה אחרי שהוא ניגן מנדיי גרוב)
DELIRIUM - SILENCE ׂABOVE ַ BEYOND REMIXׁ
RIDGEWALKERS FEAT. EL - FIND ׂANDY MOOR REMIXׁ
SERGE DEVANT FEAT. JAN JOHNSTON - TRANCEPARENT
ENMASS - SO PURE
THRILLSEEKERS - SYNAESTHESIA ׂFERRY CORSTEN REMIX
RIO ADDICTS - CROSSROADS
OCEANLAB - SATELLITE
KANE - RAIN DOWN ON ME TIESTO REMIX
בסוף כשהוא ירד הוא שם תויניל של זה שוב
וירד לרקוד איתנו המעטים שנשארו עד שש וחצי
כמה הצליחו להצטלם איתו (בעיקר חברים של ירון) וזהו כך נגמרה המסיבה
:)
היה טוב
חזרתי מפורק
ומי יתן ויהיו עוד ימים כאלה |
|
|
| Scorchio |
קרוס מנגן טוב
אבל הוא ממקסס חלש
דאבלים ומתעסק יותר באפקטים מאשר בשלמות המיקס
ואילן אתה לא מדייק
זה לא שהוא חותך לפני העלייה השנייה
זה באמצע של העלייה השניה
ממש אחרי שהמלודיה נגמרת יש עוד מלודיית משנה כזאת שמוציאה את הטראק ל
Outro
והוא מתחיל למקסס את הטראק עליה במקום לחכות לביט סולידי
זו באמת טעות שתפריע לו וגם לקהל... |
|
|
| Hell_Copter |
חברים שלי בסוף הלכו וכמו פקק אני נרדמתי!!!!!
התלבטתי במהלך השבוע אם לבוא או לא...
בסוף החלטתי שאני כן יבוא אם חבר שלי הולך... אבל הוא לא היה סגור עד איזה 9 וחצי שהוא הולך...
והתבאסתי עליו שהוא לא התקשר אליי אלא רק השאיר לי הודעה באנטרנט... :(
קיצר... שמח שנהניתם חבר'ה... כנראה שרק פעם הבאה נראה אתכם במסיבה שם או משהו
ולסיום עוד כמה טראקים שבריאן קרוס שם שאילן לא ציין באדיבות חבר שלי
katana - fancy fair 2005
armin burned with desire brain cross dub remix
perryy oneill - wave force
ian johnson transparence |
|
|
|
|