return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
TA nerd verkiezing van 2004
View this Thread in Original format
Eye-Riz
nou, omdat jullie blijkbaar niets anders kunnen dan diggen, kom ik maar met een echte poll.

Wie is de TA NERD VAN 2004

Willen jullie even de genomineerden doorgeven? Ben dr te lang uitgeweest om te zien wie nou echt erg was afgelopen jaar... :p
DjRV
ik heb gevote :p
New Wave
Ik ook :p
DjRV
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ook :p


op jezelf stemmen is vrij leem :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by DjRV
op jezelf stemmen is vrij leem :rolleyes:


Mwejha, maar misschien ben ikw el de grootste nerd :rolleyes:
DjRV
quote:
Originally posted by New Wave
Mwejha, maar misschien ben ikw el de grootste nerd :rolleyes:


jij wilt het te graag ventje!
New Wave
quote:
Originally posted by DjRV
jij wilt het te graag ventje!


Ik ben al niets, laat me dit dan wel zijn, knulletje.
Eye-Riz
, wist ik veel dat ik de poll niet zou kunnen veranderen!!!!
damn, waarom mag ik die niet veranderen!!!!
eXos
Ik ben TA-nerd!! 2mtr hoog, 2mtr breed, bril & een dikke pab-bek :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
, wist ik veel dat ik de poll niet zou kunnen veranderen!!!!
damn, waarom mag ik die niet veranderen!!!!


Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel :) Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen :p (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt :D

Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Geef maar door wat er veranderd moet worden, ik kan het wel :) Ik dacht er zelf aan om Robin, HBtje en Websley ook toe te voegen :p (dan weet ik wel wie mijn vote krijgt :D

Wel apart trouwens dat er meerdere keuzes mogelijk zijn :D


Ik heeft op mijzelf gestemd! Jippie al 4 votes! :D :D
1 van RV, 1 van New Wave en 1 van mezelf :D Wie is de ander? :D


Maareh.. ik mis bv een HB....want die krijgt mijn stem!
Harmen moet er ook bij, kan hij zijn titel van 2002 prolongeren!

Dus gooi deze dicht en doe er 1 zonder poll. Iedereen gewoon 1 naam noemen!
SnuggLe
LoL, die andere thread is ook mooi, uit 2002 :D
Ik ben wel dik gestegen denk ik in de ranglijst TA-nerd, in 2002 kreeg ik pas 1 stem :D

Ook genomineerden voor mij:
RemyD
Blik
Websley
Cosmic
JP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement