return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
תם עידן - אני פורש מהמוזיקה האלקטרונית המדיות שאנו מכירים אותה
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כן חברים

זה דבר שנמצא לי בראש כבר מספר חודשים וקניית הציוד הקרובה מאוד רק תחיש את התהליך הזה...

באופן עקרוני החלטתי לפרוש תהמדיה של הורדה חינמית של קבצי אמ פי 3
אני מתכוון להתחיל עם זה כבר מהיום
ומקווה לעמוד בזה
מן הסתם אני יתחיל לכרוע תחת הנטל הכלכלי שהשקעה של יותר מ-1000 שקל בחודש בתקליטים תגרום לי
אבל אני שלם עם זה שזה הדבר הכי נכון לעשות
אני לא מצפה לזרם של אנשים שיסכימו איתי כעת
אני אפילו מבין שהטרד הזה יתפתח לדיון מאוד מעניין שאולי לא יהיו לי תומכים בו
אני לא מנסה לגרום לאף אחד להבין מה הדרך הנכונה ומה לא
ההחלטה שלי היא שלי בלבד והיא נובעת מרחשי הלב המצפוניים שמהדהדים בי כבר מספר חודשים
יכול להיות שבסוף תהליך ארוך אני ימצא את עצמי בעוד 3-4 שנים שיוצר מבטיח ודי גי מצליח
ואולי בסוף התהליך אתם תזרקו לי כמה שקלים בכובע במרכז תל אביב
כך או כך זאת החלטתי ואני שלם איתה
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן חברים

זה דבר שנמצא לי בראש כבר מספר חודשים וקניית הציוד הקרובה מאוד רק תחיש את התהליך הזה...

באופן עקרוני החלטתי לפרוש תהמדיה של הורדה חינמית של קבצי אמ פי 3
אני מתכוון להתחיל עם זה כבר מהיום
ומקווה לעמוד בזה
מן הסתם אני יתחיל לכרוע תחת הנטל הכלכלי שהשקעה של יותר מ-1000 שקל בחודש בתקליטים תגרום לי
אבל אני שלם עם זה שזה הדבר הכי נכון לעשות
אני לא מצפה לזרם של אנשים שיסכימו איתי כעת
אני אפילו מבין שהטרד הזה יתפתח לדיון מאוד מעניין שאולי לא יהיו לי תומכים בו
אני לא מנסה לגרום לאף אחד להבין מה הדרך הנכונה ומה לא
ההחלטה שלי היא שלי בלבד והיא נובעת מרחשי הלב המצפוניים שמהדהדים בי כבר מספר חודשים
יכול להיות שבסוף תהליך ארוך אני ימצא את עצמי בעוד 3-4 שנים שיוצר מבטיח ודי גי מצליח
ואולי בסוף התהליך אתם תזרקו לי כמה שקלים בכובע במרכז תל אביב
כך או כך זאת החלטתי ואני שלם איתה

כמו שכבר אמרתי לך אחי - הבעיה אצלי אישית היא רק כסף... אילו היה לי אותו הייתי חיי רק על טקליטים....
ROBERTO
הלוואי עליי...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן חברים

זה דבר שנמצא לי בראש כבר מספר חודשים וקניית הציוד הקרובה מאוד רק תחיש את התהליך הזה...

באופן עקרוני החלטתי לפרוש תהמדיה של הורדה חינמית של קבצי אמ פי 3
אני מתכוון להתחיל עם זה כבר מהיום
ומקווה לעמוד בזה
מן הסתם אני יתחיל לכרוע תחת הנטל הכלכלי שהשקעה של יותר מ-1000 שקל בחודש בתקליטים תגרום לי
אבל אני שלם עם זה שזה הדבר הכי נכון לעשות
אני לא מצפה לזרם של אנשים שיסכימו איתי כעת
אני אפילו מבין שהטרד הזה יתפתח לדיון מאוד מעניין שאולי לא יהיו לי תומכים בו
אני לא מנסה לגרום לאף אחד להבין מה הדרך הנכונה ומה לא
ההחלטה שלי היא שלי בלבד והיא נובעת מרחשי הלב המצפוניים שמהדהדים בי כבר מספר חודשים
יכול להיות שבסוף תהליך ארוך אני ימצא את עצמי בעוד 3-4 שנים שיוצר מבטיח ודי גי מצליח
ואולי בסוף התהליך אתם תזרקו לי כמה שקלים בכובע במרכז תל אביב
כך או כך זאת החלטתי ואני שלם איתה


כל זה יפה ונחמד אבל זה לא דווקא יעזור לך להתקדם כדיג'אי או יוצר כמו שציינת שם...חחח, זתומרת רמת ההפקה שלך או יכולת התקלוט לא ישתנו מעצמם רק בגלל שהפסקת להוריד קבצי אמ פי 3.
אתה רוצה להיות יוצר טוב, תקנה/תוריד סיקוונסר מקצועי ותתחיל ללמוד מה עושים. זה שהתחלת להזמין תקליטים מחוץ לארץ לא ממש יעזור לך בקטע הזה.
אותו דבר עם התיקלוט.
:)
sabi10
ידידי, בשמחה הייתי מצטרף אליך אך שתי בעיות עומדות על הפרק.
האחת שיותר קשה להשיג את הקטעים על תקליטים מאשר פשוט לפתוח את דיסי.
הבעיה השנייה והחמורה יותר היא כמו שאמרת, תזרים המזומנים.

האחל לך בהצלחה ואולי יום אחד אוכל להרשות לעצמי להצטרף אליך!!! :cool:
Star
יופי אילן אני שמח ואתה מקבל ותקבל את כל העזרה שתצטרך ממני!!
כמו שאמרתי חלק מלהיות "תקליטן" זה גם לקנות תמוסיקה ולחפש אותה בכל חנות ומקום אפשרי
ולא כל שרת אפשרי
סחטיין
sabi10
אוופס, טעות....

שיהיה בהצלחה :D :cool:
Rising
כל הכבוד עלה והצלח ! :)
KrazyDJs
ריספקט על זה..


אבל אתה יודע, אתה תמיד יכול להוריד..אם אתה אוהב - לקנות
אם לא - למחוק

לא ככה ?
כי אני די בטוח שאת התקליטים שקנית כבר, או את התקליטים הקרבים, אתה קונה בגלל שכבר שמעת אותם, במועדון לייב, בסט, או כאמ פי שהורדת...
YuVaL
אוקיי אילן, חלק רושמים לך ריספקט ועד כמה שהם היו רוצים לעשות את זה אם הם היו יכולים פיננסית.. אבל אני אישית חושב שזאת טעות

תראה, היום הרבה דיי ג'יים (רובם אפשר להגיד) דווקא הולכים בכיוון השני, של תמיכה בפורמט האמ פי 3.
עכשיו שלא תבין אותי לא נכון אני לא אומר שאומנים תומכים בקבוצות שחרור שמשחררות את התקליטים שלהם, אבל בפורמט הספציפי של האמ פי 3 הם כן תומכים...
תראה, למשל היום חברות תקליטים.. אנשים כבר לא ממש שולחים להם דמואים עם דיסקים, הם מדברים עם האנשים במסנג'ר או באיי סיי קיו ושלוחים להם דמואים באמ פי 3.. ובזה נגמר הסיפור, ותאמין לי שזה עובד.
עוד דוגמא, תסתכל על
Sasha
מגדולי תקליטני ההאוס בעולם, החליט לנטוש גם את התקליטים וגם את הדיסקים כאחד ולעבור לתוכנה ששחכתי איך קוראים לה... אבל זה לא העיקר פה..
זה רק מראה לך שזמנים משתנים, ולנסות לשמר את העבר זה נחמד, אבל אני חושב שבאיזכשהו מקום צריך גם להיות שימוש בטכנולוגיה החדשה, כי לפי דעתי זה בזבוז אם לא.
תשמע, אני מצדיע לך על זה שאתה רוצה לתמוך באומנים ולהשתמש בתקליטים, וגם אני אישית הייתי קונה תקליטים אם היה לי את הכסף ואת השימוש המתאים להם (אין לי פטיפונים) אבל אני חושב שאתה מפספס עולם ומלואו
נגיד ככה.. אתה רוצה לקנות תקליט אבל אתה לא בטוח עד כמה הוא טוב, אתה מוריד את האמ פי 3, שומע כמה פעמים, ואז מחליט!.. תאמין לי שלהסתמך על קליפים קצרים של דקה וחצי שהאתרי תקליטים שמים לך זה לא תענוג רב וגם לא נותן לך הזדמנות לשמוע את השיר כולו ובאורך מלא
אז מה שאני אומר זה... אל תפסיק להוריד אמ פי 3
תמשיך... ואת מה שאתה אוהב, תקנה!.. ואם זה עד כדי כך יושב לך על המצפון שיש לך אמ פי 3 על המחשב... אז תשמע ותמחק
.. :)
אבל אל תבזבז את המדיה.. אל תנסה לשחות נגד הזרם.. תשתמש באמ פי 3 לטובתך ותנצל אותו בדרכים הכי טובות

Just My 2 Cents.. :)
שיהיה בהצלחה אילן!

Glenn-Holmes
יובל אין לי בעיה עם אמ פי...
אני בעד גם המדיה כמו שכן של יוצרי מתחילים ששמים קטעים שלהם פה כדי לקבל פידבקים
אנשים כאלה אם בבוא היום אני יתקלט כל משאני צריך זה לדבר איתם ולבקש אישור לנגן את זה
הכל לגיטימי

אבל בכללי אני כבר לא חושב שאני יתקרב לאמ פי חינמי של אמנים שלא נותנים תאישור שלהם לשחרור הקטע ברשת
בכלל השחרור ברשת זה הדבר שאני מתרחק ממנו החל מעכשיו ולא שאר הצורות הלגיטימיות של חדירת האמ פי לתעשייה
זה עדיין טרי אצלי הכל
אבל אני עומד מאחורי ההחלטה שלי
הדבר היחיד שאני כן מתכוון בנוסף לאנשים ששמים לינקים לקטעים שהם עשו שיהיה לי על המחשב והוא אמ פי זה סטים של יוצרים
אבל גם זה כנראה יהיה כאלה שהקלטתי באופן אישי ול שהורדתי ממישהו באיזה תוכנת הורדה ...
ויהיה לשימושי כדי להאזין יותר מפעם לסטים מסוימים
arik
טוב אני לא יודע מה המצב שבבנק אצלך
אבל רק הזמן יגיד את שלו
כי ברגע שלא יהיה לך כסף
ולא יהיה לך שום חומר חדש
אז נראה אם לא תפתח DC
:)
אבל סחטיין על ההשקעה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement