return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Heineken Music - 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Huge-A
גם ארמין אמור להגיע באותו חודש..
ואולי כמו שאמר יגאל :P יהיו כנראה עקיצות של מסיבות גם טובות .

וגם לא נשכח צריכים קצת לנוח לפני טיסה... נו מי בא ??? ;)
Shahar
טוב כל מי שחשב שזה רק טייסטו ועופר אז גם שלומי זידן, יהל ואליין פרוג'קט יהיו....
זה בטח יהיה שלומי זידן, טייסטו, עופר, יהל, אליין פרוג'קט
Shahar
טוב כל מי שחשב שזה רק טייסטו ועופר אז גם שלומי זידן, יהל ואליין פרוג'קט יהיו....
זה בטח יהיה שלומי זידן, טייסטו, עופר, יהל, אליין פרוג'קט
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
טוב כל מי שחשב שזה רק טייסטו ועופר אז גם שלומי זידן, יהל ואליין פרוג'קט יהיו....
זה בטח יהיה שלומי זידן, טייסטו, עופר, יהל, אליין פרוג'קט


תחליף את עופר וטיאסטו לדעתי זה יהיה הסדר
markfeldman
quote:
טוב כל מי שחשב שזה רק טייסטו ועופר אז גם שלומי זידן, יהל ואליין פרוג'קט יהיו....
זה בטח יהיה שלומי זידן, טייסטו, עופר, יהל, אליין פרוג'קט


מה זה כל האבוג'ראס הזה ???

מי צריך את כל הפסיכדלי המאפן הזה ?!!?

בונ'ה אילן ראיתי יש דילים טובים לאילת...
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
מה זה כל האבוג'ראס הזה ???

מי צריך את כל הפסיכדלי המאפן הזה ?!!?

בונ'ה אילן ראיתי יש דילים טובים לאילת...


אשכרה אני לא מבין את זה
הייתי כמה פעמים במסיבות של הייניקן והליין אפ תמיד כזה
ובסופו של דבר הייתי מתביס

העניין בלהביא את אומני הפסיכודלי הוא עניין כלכלי
כי ככה יבואו פחות אנשים
ואם יביאו פסיכודלי אז יהיו מלא נרקומנים עם נשות שלהם
YO-I
אם אכן זה הליינאפ, לא שווה לרדת לאילת, טייסטו ינגן אולי שלוש שעות, לא יותר מזה וזה לא שווה, אני זוכר את המסיבה שהוא ניגן בה בניצנים, יהיה באילת אותו סיפור, יעלה לשעתיים שלוש ואז יעלו כל הטראנסינרים

עד שהוא לא ינגן באומן או במועדון דומה, קשה לי לראות את עצמי נוסע למסיבה כלשהי במקומות פתוחים
TTman
אז הנה, פה יש את הליין-אפ




Tiesto !!!
markfeldman
quote:
אם אכן זה הליינאפ, לא שווה לרדת לאילת, טייסטו ינגן אולי שלוש שעות, לא יותר מזה וזה לא שווה, אני זוכר את המסיבה שהוא ניגן בה בניצנים, יהיה באילת אותו סיפור, יעלה לשעתיים שלוש ואז יעלו כל הטראנסינרים


3 שעות ?!!?

זה ממש כלום.

חשבתי לפחות איזה חמש שעות...

במחשבה שנייה, אולי לא כדאי בכלל לרדת לאילת...

מישהו כאן נוסע ?
Shahar
אמרו פה שזה יומיים
זה לא ממש יומיים זה בטח עד שבת בבוקר לא?
אם כן אז הגיוני שטייסטו ינגן 3 שעות מקסימום

Star
כמו שחשבתי וכמו תמיד
רחבה אחת של האוס שתוציא לאנשים את הנשמה (מהיבוש) ורחבה אחת שזה יותר בפנים של טרנס פסיכודלי שאיך שנכנסים אליה מהריח של הגראס באויר אפשר לתפוס ראש

קיצור טיאסטו כנראה יעלה כמו תמיד ב 6 בערב וזה בפעם האחרונה בחוות היען היה יותר מ 3 שעות עם אני לא טועה הוא הרביץ 4 שעות ומשהו!
עכשיו כמו שראיתם בסרט הפקות של הייניקן זה הדבר הכי מושקע במדינה שלנו מבחינת ההפקות

אבל בכל מקרה ליין אפ החימום של טיאסטו לא משהו בכלל ועד שטיאסטו יעלה אנשים ירדמו
.או נראה לי שעופר יעלה אז כל הקהל הפרטי שלו יתעורר קצת אבל חוץ מזה לא משהו בכלל
הייתי משקיע אולי על המלון הולידי אין אקספרס וזה בגלל שכל הכוסיות שם כי זה יותר זול חחחחחחח

אבל להשקיע טיסה או נסיעה ברכב פלוס מלון פלוס בזבוזים בשביל ליין אפ כזה

them
ronsh
יש לי איפה לישון באילת ...השאלה כמה יעלה כניסה למסיבות בלבד בלי כל הדילים של לינה מסביב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement