| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אתה והרכב שלך חחחחח :toothless |
אח שלי אמר לי דירבלאק אתה לוקח אוטו לשם תחוזר בלי אוטו
וגם קילומטרג' על אוטו חדש
מה אני מניאק
| quote: | Originally posted by markfeldman
ביום שבת ? אוטובוסים ? |
למה שבת אחי?
המסיבה הראשונה בשישי בלילה
יוצאים חמישי בלילה או שישי בבוקר ...
חוזרים שבת בלילה
למה שלא יהיו?
| quote: | Originally posted by Huge-A
עזוב מארק שחר דלוק כנראה ..:toothless
שחר תוציא את הרכב יעשיר (בלי עין רעה ;) )
אמרתי לך שחר מספיק ללכת לבולדוג :stongue: |
תיכול לעזוב תאוטו שלי בשקט? :D
ויזבלללללל די להסתלבטט על הבולדוגגגג |
|
|