|
Heineken Music - 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
טוב אני יכתוב את הריויו הקצר שלי מהמסיבה
שמעו דבר ראשון אני חייב להגיד שלא משנה עם טיאסטו הדיגיי הכי טוב בעולם או לא, האווירה שיש במסיבות שלו יותר טובה מאצל כל דיגיי אחר והייתי במספיק הופעות בארץ כדי להגיד.
אני האמת שהגעתי לאילת הופתעתי מכמות האנשים שהגיעו אילת פשוט היתה מלאה באנשים וכולם בשביל טיאסטו. המלןם (קלאב הוטל) היה פשוט מפוצץ! כאלו אמצע אוגוסט או משהו פשוט מלא בצעירים וכולם הגיעו במטרה אחת.
למסיבה ביום שישי הגעתי בערך ב 00:30 לא התכוונתי להישאר יותר מידי כי רציתי לשמור כוחות למחרת אבל באתי כדי להתרשם מהאווירה. הספקתי לשמוע רק את שלומי זידן שלפי דעתי נתן סט טוב. קצת איטי אבל ככה זה שאתה פותח מסיבה.
החווה זה פשוט המקום הכי יפה בארץ והכי טוב בארץ למסיבה אתה רק נכנס ואתה מרגיש בקסם של המקום ההפקה של הייניקן היתה מצוינת! תפאורה יפה וסאונד מעולה!
ביו םשישי עזבתי בערך ב 3 והלכתי חזרה למלון לישון.
יום שבת קמנו ב 12 בערך ושתינו קצת עד 2 וחצי שיצאנו למסיבה.
שנכנסתי עופרה תיקלט ונתן סט כמו שהוא תמיד נותן עם כל הטראקים שלו. היה נחמד אבל נמאס קצת לשמוע כבר תטראקים האלה.
ואז בערך ב18:00 טיאסטו עולה כמובן זיקוקים וכל מיני בלאגנים כאלה והסט מתחיל.
אני חייב לציין שאני לא כלכך התלהבתי מהסט בגלל שטיאסטו לא נתן שום קטע חדש שהיה "שוס" ,ולמה אני מתכוון..
היו שני שיאים למסיבה. השני אני לא זוכר אבל הראשון היה ב LOVE COMES AGAIN
וזה קצת איכזב אותי שטראק כזה ישן שעוד בגני התערוכה בשבועות שמענו הוא השיא של המסיבה....
בקיצור לא נורא האווירה שהיתה במקום והמקום עצמו פיצו על הכל ובסך הכל היה סוף שבוע מדהים! |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by guetag
נכון צודק!
אני אפילו רשמתי בפלאפון שלי
"everybody want you....everybody needs you"....:) :)
בכל מקרה...יש כמה דברים שאני מחפש גם..
טיאסטו שם גם איזה קטע..
"skydive" אולי למישהו יש מושג...
חוץ מזה..
איזה רימיקס יהל שם ל
Depeche Mode
ואיך קוראים לקטע רימיקס שהוא שם לשיר הזה..
"זה הזמן זה הרגע..." |
לא יודע כלפי הSKYDRIVE
ובכלל יהל היה לפי דעתי הכי משעמם שבעולם
פשוט לא משהו...
אההה ועופרה ניסים יצאה הכי מגעילה בעולם פשוט עצבנה אותי |
|
|
| fusi |
תן פה קישור לתמונה של החליפת סטיק-לייט שלך מהמסיבה. יהיה מעניין לראות איך זה נראה Dr.SuS
?נ.ב: כמה שעות טייאסטו ניגן |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by fusi
תן פה קישור לתמונה של החליפת סטיק-לייט שלך מהמסיבה. יהיה מעניין לראות איך זה נראה Dr.SuS
?נ.ב: כמה שעות טייאסטו ניגן |
3 וחצי שעות
עלה ב5 וחצי וסיים ב9... |
|
|
| Dr.SuS |
אני לא טוב בדברים האלה תנו לי אתר שאני יכול לשים בה דברים כמו תמונות וסרטים ואני יתן לכם קישורים, אין לי מושג איפה להתחיל לחפש
יש למישהו רעיון?
יש לי אחלה סרטון של חמש דקות מאתמול
וגם תמונות של החליפה כמובן
חוץ מזה אני חושב שהיו לפחות 15-20 אלף איש ואני ממש לא מגזים 2 רחבות מפוצצות אנשים על הערים ובמעברים
לילה העלו כבר תמונות מתמול אתם מוזמנים להרגיש את האווירה
http://layla.ynet.co.il/newLayla/gallery.asp?galID=10111&lnkID=479&galType=1&galArea=41 |
|
|
| Shahar |
dj montana
אח של טייסטו!?
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אני לא טוב בדברים האלה תנו לי אתר שאני יכול לשים בה דברים כמו תמונות וסרטים ואני יתן לכם קישורים, אין לי מושג איפה להתחיל לחפש
יש למישהו רעיון? |
תמונה שך תעלה לפה
http://www.**************/
נראה תדברים שסיפרת שישך :D
| quote: | Originally posted by idanhakia
קיצור אני וחבר שלי שלא ממש איכפת לו ממנו ואני כולי מתרגש ניגשים אליו
ואז מישהו שישב לידו לא נתן לנו להתקרב אליו בכלל !!!!
:(
כולי מבואס ניסינו עוד איזה כמה פעמים ולא נתן לנו להתקרב אליו |
לא הגיוני אחי
אין מצב שטייסטו לא היה מסכים
קודם כל הוא ספציפית בנאדם נחמד טילים ותמיד נחמד למעריצים
דבר שני כל דיג'יי שיראה אותך סתם ככה (לא באמצע הופעה שהוא עסוק ויש עליו 8327897 איש) יסכים לחתום לך להצטלם להביא איתך דיבור כמה מילים
או שזה לא היה טייסטו או שהיית שיכור :D |
|
|
| Dr.SuS |
| אני יכול להעלות לשם גם סרט של 10 מגה? |
|
|
| Dr.SuS |
הינה כמה תמונות
אם מישהו זיהה מהמסיבה תגידו










מצטער שאין לי פשוט לינק לאלבום או משהו דומה :tongue2
סתם עשיתי יותר עבודה
והשאלה אם אפשר להעלות 10 מגה של סרט לשם גם תקפה למרות שכשאני עובד עם האתר אני רואה שאפשר רק סוגי תמונות, אז אם יש מקום כזה לסרטים תנו לינק ווקשה... |
|
|
| Huge-A |
יצאת סוס ...
אחלה של חליפה ... חבל שלא רואים את זה ברור ..
אבל זה נראה ממש טוב !!!
מפריע !:disbelief |
|
|
| Shahar |
הופה יש מתחרה לסייברים :D
יצא לך בנזונה תמשיך להשקיע!
ואי אפשר לעלות לשם סרטים
תעלה לנענע או משו |
|
|
| fusi |
נראה נחמד החליפה הזו. טוב לדעת שיש עוד משקיענים בלבוש מסיבתי חוץ מאיתנו
:אתה יכול לפתוח חשבון חינם שתומך בקבצים בנפח עד ל-50 מגה כאן
http://www.tripod.lycos.co.uk/
...שם תוכל לאחסן את הסרטון שלך כמובן |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Shahar
dj montana
אח של טייסטו!?
כן כן אני כמעט בטוח ב99%
לא הגיוני אחי
אין מצב שטייסטו לא היה מסכים
קודם כל הוא ספציפית בנאדם נחמד טילים ותמיד נחמד למעריצים
דבר שני כל דיג'יי שיראה אותך סתם ככה (לא באמצע הופעה שהוא עסוק ויש עליו 8327897 איש) יסכים לחתום לך להצטלם להביא איתך דיבור כמה מילים
או שזה לא היה טייסטו או שהיית שיכור :D |
לא הייתי שיכור ולא כלום אולי פשוט זה שישב לידו היה זה שליווה אותו כל הזמן שהוא היה פה, הוא דיבר עברית אז כנראה שהוא סתם הציק ולא רצה
מניאק ! |
|
|
|
|