return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Heineken Music - 2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dr.SuS
טוב אני הולך כל שנה זה דיי תרדישן בשבילי וכמובן שלא מפספס גם השנה
אני יכול להגיד בביטחון שיש 2 רחבות המסיבה היא יומים שביום הראשון (שישי) זה בשעה 12 בלילה בחוף הדקל בכלל ואחר כל המסיבה המרכזית בחוות היען מ10-11 בבוקר יום שבת.
2 רחבות אחת רחוקה ונידחת עם פסי וכל שאר הכבדים ובמרכזית שהיא הרבה יותר מאורגנת ודיי אינטימית ביחס למקום פתוח שם הכול נעשה, טיאסטו עולה בסיבות 5-6 או יותר נכון עם השקיעה, אבל זה בדרך כלל היה עד עכשיו באוגוסט ולא בינואר אז יכול ליהיות שלפני 5 השנה (השקיעה זה המוטיב) והוא בדרך כלל פותח עם מג'יק ג'רני שזה מדהים שם עם ההפקה הגדולה השקיעה וההרים מסביב שמתחילים לאט לאט ליהיות מוארים קיצור אי אפשר להשוות את זה למסיבה במועדון סגור לי אישית זה יותר מזכיר את איביזה אל אף שבאמת אי אפשר להשוות...
בכל אופן כמה מסיבות במקובות פתוחים יש בארץ?
אני מתכנן לבא עם התלבושת המאירה והמיוחדת שלי למסיבות גדולות שעולה לי הרבה ואשמח לראות שם אנשים מפה גם.
אני חושב שגם הירידה לאילת עושה את זה עוד יותר מיוחד ומנתק...
תבואו !!!
יש לי מקום באוטו לעוד אחד אם מישהו מעונין
Shahar
quote:
Originally posted by Dr.SuS
טוב אני הולך כל שנה זה דיי תרדישן בשבילי וכמובן שלא מפספס גם השנה
אני יכול להגיד בביטחון שיש 2 רחבות המסיבה היא יומים שביום הראשון (שישי) זה בשעה 12 בלילה בחוף הדקל בכלל ואחר כל המסיבה המרכזית בחוות היען מ10-11 בבוקר יום שבת.
2 רחבות אחת רחוקה ונידחת עם פסי וכל שאר הכבדים ובמרכזית שהיא הרבה יותר מאורגנת ודיי אינטימית ביחס למקום פתוח שם הכול נעשה, טיאסטו עולה בסיבות 5-6 או יותר נכון עם השקיעה, אבל זה בדרך כלל היה עד עכשיו באוגוסט ולא בינואר אז יכול ליהיות שלפני 5 השנה (השקיעה זה המוטיב) והוא בדרך כלל פותח עם מג'יק ג'רני שזה מדהים שם עם ההפקה הגדולה השקיעה וההרים מסביב שמתחילים לאט לאט ליהיות מוארים קיצור אי אפשר להשוות את זה למסיבה במועדון סגור לי אישית זה יותר מזכיר את איביזה אל אף שבאמת אי אפשר להשוות...
בכל אופן כמה מסיבות במקובות פתוחים יש בארץ?
אני מתכנן לבא עם התלבושת המאירה והמיוחדת שלי למסיבות גדולות שעולה לי הרבה ואשמח לראות שם אנשים מפה גם.
אני חושב שגם הירידה לאילת עושה את זה עוד יותר מיוחד ומנתק...
תבואו !!!
יש לי מקום באוטו לעוד אחד אם מישהו מעונין


אז יעני ביום שבת זה יגמר ב 9-10 בערב ככה?
ודבר עם מארק הוא חיפש הסעה
Dr.SuS
quote:
Originally posted by Shahar
אז יעני ביום שבת זה יגמר ב 9-10 בערב ככה?
ודבר עם מארק הוא חיפש הסעה


טיאסטו סוגר את הערב ועולה עם השקיעה לסט של 3-4 שעות, אחר כך גם ככה אף אחד לא נשאר כי הם עושים מוסיקה מעפנה לגמרי בכוונה שילכו כבר
מה שכן תצפו לזקוקי דינור פירוטכניקה מופעים שילטי אש אומגות של אנשים ומלא באמת הפקה מושקעת

אההה והכי חושב !! יש שם שיטה מיוחדת למשקאות אתה קונה כרטיסים ב10 שקל כל כרטיס וקונה אם זה מה שבא לך ש חצי ליטר בירה טובה (היניקן מן הסתם עולה 10 שקל !)
ככה שאלכוהול דיי חופשי שם וסבבה, אל אף שנראה לי שהרבה דווקא לא ישתו שם :crazy:
שני חברים שלי
"תגיד אכלת?
לא
לא, לא אוכל
אההה, לא אוכל אכלתי":toothless
markfeldman
quote:
יש לי מקום באוטו לעוד אחד אם מישהו מעונין;


ואללה מתאים לי...
djGoosh
יש לכם מושג דרך איפה אני קונה כרטיסים
ואם יש כל מיני דילים כאלה של בית מלון + כרטיסים וכו' ?
Shahar
quote:
Originally posted by djGoosh
יש לכם מושג דרך איפה אני קונה כרטיסים
ואם יש כל מיני דילים כאלה של בית מלון + כרטיסים וכו' ?


כרטיסים תסתכל בלינק שיש בלילה
ובקשר למלון
בהולידי-אין אקספרס לילה עולה 120 בערך
אנחנו נהיה בסוויטה ברויאל ביצ' וכנראה יהיה מקום לעוד מישו אז אם לא תמצא דבר איתי
djGoosh
אז ככה
110.5 ש"ח לאוטובוס הלוך חזור
90 שקל ללילה באכסניית הנוער אילת
הולכים ל2 לילות
170 שקל כרטיס

קיצר בא לי בטוב :)

הולך עם עוד 2 חברים בעזרת השם
קניתי כבר כרטיסים
markfeldman
quote:
אז ככה
110.5 ש"ח לאוטובוס הלוך חזור
90 שקל ללילה באכסניית הנוער אילת
הולכים ל2 לילות
170 שקל כרטיס

קיצר בא לי בטוב

הולך עם עוד 2 חברים בעזרת השם
קניתי כבר כרטיסים


בכללי נראה זול.
כמה עולה כרטיס רק למסיבה של יום שבת ?

מישהו פה מעוניין לרדת לאילת ?

אילן ... מה אתה אומר ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
בכללי נראה זול.
כמה עולה כרטיס רק למסיבה של יום שבת ?

מישהו פה מעוניין לרדת לאילת ?

אילן ... מה אתה אומר ?


אני אומר שלפחות הפעם אין הוצאה נלווית על חולצה...

שאת הכבוד שלו יקבל (והרבה מעבר למשלדעתי יגיע לו) משאר קהל הבליינים
Shahar
איפה אפשר לקנות כרטיסים לא דרך האינטרנט???

יגאל החלטת לבוא בסוף?

markfeldman
quote:
איפה אפשר לקנות כרטיסים לא דרך האינטרנט???

יגאל החלטת לבוא בסוף?


שחר, אני ואילן עשינו היום חישוב זול לכל החבילה - 350 ש"ח לאדם כולל הכל (למעט אוכל ובזבוזים).

אני עוד צריך לשכנע את אילן, מה איתך ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, אני ואילן עשינו היום חישוב זול לכל החבילה - 350 ש"ח לאדם כולל הכל (למעט אוכל ובזבוזים).

אני עוד צריך לשכנע את אילן, מה איתך ?


כולל לילה במלון?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement