return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Heineken Music - 2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
כולל לילה במלון?


בית החייל נחשב ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בית החייל נחשב ?


ב 120 שקל אתה מקבל לילה בהולידי אין
Glenn-Holmes
אני חושב שאני מוותר
עם כל הכבוד לשלם על טיאסטו 400 שקל כשאני זקוק לכסף הזה...לא מתאים לי כרגע
קיראו לי חציל אבל טיאסטו גורם ללחיים שלי להפוך לסגולות ומצמיח לי על הראש כרבולת ירוקה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שאני מוותר
עם כל הכבוד לשלם על טיאסטו 400 שקל כשאני זקוק לכסף הזה...לא מתאים לי כרגע
קיראו לי חציל אבל טיאסטו גורם ללחיים שלי להפוך לסגולות ומצמיח לי על הראש כרבולת ירוקה


ייאללה יגאל תבוא יהיה בנזונה נווווו
idanhakia
קלאב אוטל
שישי עד ראשון
420 שקל
כולל המסיבה
אני יהיה שם עם חברים שלי
נראה לי שהולך להיות להיט...
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
קלאב אוטל
שישי עד ראשון
420 שקל
כולל המסיבה
אני יהיה שם עם חברים שלי
נראה לי שהולך להיות להיט...


420 שקל
גם מלון גם מסיבה???

אפשר להזמין את זה לא באינטרנט?
OREN
המסיבה הזאת מתחילה לעשות כאבי ראש
לא יכלו לארגן איזה משהו במרכז הארץ כמו גני התערוכה:(
Shahar
חוות היען הרבה יותר כיף ויותר מיוחד
אבל למה באמצע החורף ולמה לא מפרסמים איפה לקנות כרטיסים ...
DjNumShum
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה
Shahar
quote:
Originally posted by DjNumShum
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה


איפה מזמינים את זה?

idanhakia
quote:
Originally posted by DjNumShum
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה



רגע רגע איך אתה ב300
ואני ב420 ?!?!?!?\


לא פייר


כמה אנשים אתם בחדר?
Shahar
quote:
Originally posted by idanhakia
רגע רגע איך אתה ב300
ואני ב420 ?!?!?!?\


לא פייר


כמה אנשים אתם בחדר?


איפה אפשר לסגור עיסקה על חדר חוץ מבאינטרנט??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement