|
Heineken Music - 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
בית החייל נחשב ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בית החייל נחשב ? |
ב 120 שקל אתה מקבל לילה בהולידי אין |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני חושב שאני מוותר
עם כל הכבוד לשלם על טיאסטו 400 שקל כשאני זקוק לכסף הזה...לא מתאים לי כרגע
קיראו לי חציל אבל טיאסטו גורם ללחיים שלי להפוך לסגולות ומצמיח לי על הראש כרבולת ירוקה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שאני מוותר
עם כל הכבוד לשלם על טיאסטו 400 שקל כשאני זקוק לכסף הזה...לא מתאים לי כרגע
קיראו לי חציל אבל טיאסטו גורם ללחיים שלי להפוך לסגולות ומצמיח לי על הראש כרבולת ירוקה |
ייאללה יגאל תבוא יהיה בנזונה נווווו |
|
|
| idanhakia |
קלאב אוטל
שישי עד ראשון
420 שקל
כולל המסיבה
אני יהיה שם עם חברים שלי
נראה לי שהולך להיות להיט... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by idanhakia
קלאב אוטל
שישי עד ראשון
420 שקל
כולל המסיבה
אני יהיה שם עם חברים שלי
נראה לי שהולך להיות להיט... |
420 שקל
גם מלון גם מסיבה???
אפשר להזמין את זה לא באינטרנט? |
|
|
| OREN |
המסיבה הזאת מתחילה לעשות כאבי ראש
לא יכלו לארגן איזה משהו במרכז הארץ כמו גני התערוכה:( |
|
|
| Shahar |
חוות היען הרבה יותר כיף ויותר מיוחד
אבל למה באמצע החורף ולמה לא מפרסמים איפה לקנות כרטיסים ... |
|
|
| DjNumShum |
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה |
איפה מזמינים את זה? |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גם אני קלאב הוטל
שישי עד ראשון
300 שקל כולל המסיבה |
רגע רגע איך אתה ב300
ואני ב420 ?!?!?!?\
לא פייר
כמה אנשים אתם בחדר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by idanhakia
רגע רגע איך אתה ב300
ואני ב420 ?!?!?!?\
לא פייר
כמה אנשים אתם בחדר? |
איפה אפשר לסגור עיסקה על חדר חוץ מבאינטרנט?? |
|
|
|
|