return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Heineken Music - 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjNumShum
לא קראתי את הכל פה אבל רק רציתי לציין שזה 2 מסיבות ולא מסיבה אחת

אחת ב שישי בלילה עם כל האלה של הפסיכודלי

וביום שבת טיאסטו אם עופר שיחמם אותו ולא יודע מי עוד

אז לפי דעתי הוא ינגן יותר מ3 שעות
TTman
קיצר, טיאסטו יתקלט ביום שבת ה 15 לינואר 2005

מחיר כרטיס לשתי המסיבות הוא 180 ש"ח

לפי דעתי מחיר מוגזם, אבל שיהיה
Shahar
רגע המסיבה של טייסטו זה בשבת בלילה או בצהריים ככה?
ויש מצב לקנות כרטיס רק לטייסטו?
DjNumShum
טיאסטו זה שבת בצהריים

ואני שמעתי שכרטיס 150 לא 180
Tarantula
פפפייייייי איזה בררנים אתם
נותנים לכם מסיבה פסיכודלית לפנים, ואתם מתחילים לא לא מתאים, מה עד אילת?1 כן פאקין שיט עד אילת שווה ביותר! גראס שמגראס למי אכפת
אוירה טובה מוזיקה ממסטלת, שמח וווואאוווווו
:eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
אני שם בייי@!!
Huge-A
בקיצור תשמרו את הכסף שלכם למסיבות יותר טובות שבטוח יהיו באותו חודש..
או שיש פה עשירים עם כסף מייותר :)

ניו יורק האוס
פרוגרסיב טראנס
פסיכודלי
אני אישית לא אוהב שמערבבים ג'אנרים הכי לא קשורים כמו במסיבה הנ"ל..

זה קשה לעיכול וזה לא נכנס טוב לבטן
ושאני רעב אני חייב לאכול משהו טוב !! מוזיקה על טהרת איחוד מההתחלה ועד הסוף. יאללה חצילים חמודים תתאימו את עצמכם לאיזה איכותית ולא :
"רייב ערס בהרים" רק שהצונמי לא יגיע לשם מרוב עצבים
:D תהנו לכל מי שהולך.
Shahar
מישו יכול לכתוב בדיוק מתי תתחיל המסיבה בשישי ומתי בשבת?
DjNumShum
שישי זה בלילה כמו כל מסיבה בלילה ב 23:30 בטח פתיחת שערים

בשבת זה מתחיל ב 11 בבוקר
Shahar
ומתי נגמר בשבת?
זה חשוב למה חברים צריכים לחזור לצבא
DjNumShum
5 אחרי הצהריים לפי דעתי

DJ Alex E.
בתאריכים האלה השכבה שלי תהיה בטיול שנתי שאני ועוד כמה חברים לא יוצאים אליו...
נשמע לי רעיון טוב לבוא לאיזה יומיים לאילת ...
אז מי בינתיים מגיע?יאלה תעשו רשימה
markfeldman
אני רוצה להגיע, הבעיה היא הסעה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement