return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Heineken Music - 2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by idanhakia
דרך המספר טלפון שהופיע באתר של LAYLA


היום זה היום האחרון שאני יכול לבטל
אולי שווה לי...
אתה יכול לתת בבקשה פרטים?


לא אחי אין לך מה לבטל
מה שהשגתי זה בקומבינה....
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Huge-A
הכי הרבה תארגנו לו מגבת במקרה והוא ישן על הריצפה או מים חמים לאמבטיה...

כן אהה ושכחתי ... הוא גם אוהב רדבולים אז לפנק בבקשה ! :toothless


דרקון זו לא חיית מחמד!
אבל אם מדובר ברד-בולים אני תמיד מתנדב חחחח...:crazy:
Dr.SuS
טוב חברה לא יהיה קשה לזהות אותי אני יהיה בתלבושת סטיקלייט תבינו כשתראו
ותבואו להגיד שלום! אני חן
לפחות שיצא לי כבר להכיר כמה חברה מהפורום פה...
אני בכל זאת כאן כבר חצי שנה או משהו
THE_BLUE_DRAGON
אם מישהו מגיע פה באוטו אשמח שיצור קשר איתי.
אני מהרצליה ויש כסף לדלק חחח.
0545258607.
markfeldman
quote:
אם מישהו מגיע פה באוטו אשמח שיצור קשר איתי.
אני מהרצליה ויש כסף לדלק חחח.
0545258607.


ואללה סמכתי עליך בקשר לאוטו...
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה סמכתי עליך בקשר לאוטו...


איזה גיל ואוטו לא הולך ביחד וזה ידוע!
כאילו וואוו כאילו וואווו כאילו וואאוו איפה אתה חי כאילו וואאווו???
:conf:

בקיצר אני גם מגיע באוטובוס עולה עליו בשעה
11 בבוקר
מתחנה מרכזית בת"א מי שמגיע באוטובוס שיצור איתי קשר אולי נעלה על אותו אחד ונחפור כל הדרך!!!


בקיצר אני ישן אצל ליאב פלד הצלם המפורסם מאילת חחח...
(לא, זה לא זה עם הנחש בטיילת חחחח...:haha: )

אני כבר משתוקק לאכול נקניקייה בצ'יף!!!
:crazy: :eyes: :eyespop:
markfeldman
quote:
איזה גיל ואוטו לא הולך ביחד וזה ידוע!
כאילו וואוו כאילו וואווו כאילו וואאוו איפה אתה חי כאילו וואאווו???


בקיצר אני גם מגיע באוטובוס עולה עליו בשעה
11 בבוקר
מתחנה מרכזית בת"א מי שמגיע באוטובוס שיצור איתי קשר אולי נעלה על אותו אחד ונחפור כל הדרך!!!


בקיצר אני ישן אצל ליאב פלד הצלם המפורסם מאילת חחח...
(לא, זה לא זה עם הנחש בטיילת חחחח... )

אני כבר משתוקק לאכול נקניקייה בצ'יף!!!


בהצלחה ידידי הסוס...

אני די התייאשתי מהרוח החצילית שיש פה בפורום לגבי המסיבה הזו...

מי יתן וטייסטו ישוב למחוזות מרכז א"י....

תהנה !
Dr.SuS
אח אח אח כמה שהיה טוב
סט קצת מפתיע
כמה חדשים כמה ממש ישנים כמו וויאג' אבל היה אדיגו פור סטרינגס וללכת על עננים שבמקום כזה זה קסום לשמוע לא יעזור שום דבר
אני הייתי האיש עם החולצת\מכנסי סטיק לייט אם מישהו קלט
בכל מקרה אף אחד לא בא להגיד שלום בפורום :(
ReAz
יאללה שמישהו ירשום רוויו מטורף על המסיבה
אל תיהיו עצלנים!!
Dr.SuS
אני עוד מעט יתן לינק לסרטון מהמסיבה

idanhakia
אוקי תקשיבו אני חושב שזה היה לי הסופ"ש הכי טוב בעולם.
יצאנו מהבית ביום שישי
הגענו לאילת בסביבות 1.
ישר הולכים לישון
בערב הלכנו לאכול היתה לנו התלבטות בין פאפגאיו לבין אל גאו'צו
בקיצור החלטנו שהולכים לפאפגיו להתפנק עם סטייקים והרבה הרבה בשר
בקיצור אנחנו נכנסים לשם ורואים שיש שם שולחן של איזה 20 איש ריק
קיצור לאט לאט אנשים מגיעים. בהתחלה הגיעו איזה 4 או 5 ולאחד מהם היה רשום על קלסר TIESTO
אז ישר קלטתי שזה קשור להפקה...
כולי מאושר וזה.
קיצור אחרי איזה רבע שעה מגיע עופרה ניסים המתחנגל ההומו הזה...
ואז זהו אמרתי לעצמי טיאסטו בטוח יבוא
ואכן אחרי חצי שעה טיאסטו נכנס פתאום, כולי הייתי בשוק
ישר אני עושה לו שלום מהשולחן שלי, הוא כולו לא מתייחס
אז אמרתי לחבר שלי שיבוא איתי חייבים להשיג ממנו חתימה ולדבר איתו.
קיצור אני וחבר שלי שלא ממש איכפת לו ממנו ואני כולי מתרגש ניגשים אליו
ואז מישהו שישב לידו לא נתן לנו להתקרב אליו בכלל !!!!
:(
כולי מבואס ניסינו עוד איזה כמה פעמים ולא נתן לנו להתקרב אליו :(
אבל לא נורא אפשר לומר שעברתי מאחורי הכסא שלו חחחחח
אההה ודרך אגב הוא הגיע נראה לי גם עם אח שלו MONTANA
90% שזה היה הוא...
...


ואיייי היה פצצה של מסיבה...
נכון היו הרבה ערסים אבל זה לא שינה לי בזה שקפצתי כמו משוגע...
התחיל עם KILLA
והמשיך עם
leama and moor-fact of the matter ואייי שהוא ניגן את זה כולי צמרמורות
והיה גם
whiteroom feat amy cooper-someday instrumental
וגם
Heroes
וגם
Breda 4pm
וגם
TRAFFIC (montana)
וגם
Lethal Industry
וגם
Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Dub)
וגם נראה לי החדש של
Motorcycle - Before We Fade Away
וגם
Tiesto - Nyana (Mark Norman Remix)
וגם
love comes again
דרך אגב מישהו יודע איך קוראים לשיר הברייק ביט הזה שהוא ניגן לפני LOVE COMES AGAIN?
MichaelBoogerd!
good work on the tracks!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement