|
Heineken Music - 2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by idanhakia
דרך המספר טלפון שהופיע באתר של LAYLA
היום זה היום האחרון שאני יכול לבטל
אולי שווה לי...
אתה יכול לתת בבקשה פרטים? |
לא אחי אין לך מה לבטל
מה שהשגתי זה בקומבינה.... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Huge-A
הכי הרבה תארגנו לו מגבת במקרה והוא ישן על הריצפה או מים חמים לאמבטיה...
כן אהה ושכחתי ... הוא גם אוהב רדבולים אז לפנק בבקשה ! :toothless |
דרקון זו לא חיית מחמד!
אבל אם מדובר ברד-בולים אני תמיד מתנדב חחחח...:crazy: |
|
|
| Dr.SuS |
טוב חברה לא יהיה קשה לזהות אותי אני יהיה בתלבושת סטיקלייט תבינו כשתראו
ותבואו להגיד שלום! אני חן
לפחות שיצא לי כבר להכיר כמה חברה מהפורום פה...
אני בכל זאת כאן כבר חצי שנה או משהו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אם מישהו מגיע פה באוטו אשמח שיצור קשר איתי.
אני מהרצליה ויש כסף לדלק חחח.
0545258607. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אם מישהו מגיע פה באוטו אשמח שיצור קשר איתי.
אני מהרצליה ויש כסף לדלק חחח.
0545258607. |
ואללה סמכתי עליך בקשר לאוטו... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה סמכתי עליך בקשר לאוטו... |
איזה גיל ואוטו לא הולך ביחד וזה ידוע!
כאילו וואוו כאילו וואווו כאילו וואאוו איפה אתה חי כאילו וואאווו???
:conf:
בקיצר אני גם מגיע באוטובוס עולה עליו בשעה
11 בבוקר
מתחנה מרכזית בת"א מי שמגיע באוטובוס שיצור איתי קשר אולי נעלה על אותו אחד ונחפור כל הדרך!!!

בקיצר אני ישן אצל ליאב פלד הצלם המפורסם מאילת חחח...
(לא, זה לא זה עם הנחש בטיילת חחחח...:haha: )
אני כבר משתוקק לאכול נקניקייה בצ'יף!!!
:crazy: :eyes: :eyespop: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | איזה גיל ואוטו לא הולך ביחד וזה ידוע!
כאילו וואוו כאילו וואווו כאילו וואאוו איפה אתה חי כאילו וואאווו???
בקיצר אני גם מגיע באוטובוס עולה עליו בשעה
11 בבוקר
מתחנה מרכזית בת"א מי שמגיע באוטובוס שיצור איתי קשר אולי נעלה על אותו אחד ונחפור כל הדרך!!!
בקיצר אני ישן אצל ליאב פלד הצלם המפורסם מאילת חחח...
(לא, זה לא זה עם הנחש בטיילת חחחח... )
אני כבר משתוקק לאכול נקניקייה בצ'יף!!! |
בהצלחה ידידי הסוס...
אני די התייאשתי מהרוח החצילית שיש פה בפורום לגבי המסיבה הזו...
מי יתן וטייסטו ישוב למחוזות מרכז א"י....
תהנה ! |
|
|
| Dr.SuS |
אח אח אח כמה שהיה טוב
סט קצת מפתיע
כמה חדשים כמה ממש ישנים כמו וויאג' אבל היה אדיגו פור סטרינגס וללכת על עננים שבמקום כזה זה קסום לשמוע לא יעזור שום דבר
אני הייתי האיש עם החולצת\מכנסי סטיק לייט אם מישהו קלט
בכל מקרה אף אחד לא בא להגיד שלום בפורום :( |
|
|
| ReAz |
יאללה שמישהו ירשום רוויו מטורף על המסיבה
אל תיהיו עצלנים!! |
|
|
| Dr.SuS |
| אני עוד מעט יתן לינק לסרטון מהמסיבה |
|
|
| idanhakia |
אוקי תקשיבו אני חושב שזה היה לי הסופ"ש הכי טוב בעולם.
יצאנו מהבית ביום שישי
הגענו לאילת בסביבות 1.
ישר הולכים לישון
בערב הלכנו לאכול היתה לנו התלבטות בין פאפגאיו לבין אל גאו'צו
בקיצור החלטנו שהולכים לפאפגיו להתפנק עם סטייקים והרבה הרבה בשר
בקיצור אנחנו נכנסים לשם ורואים שיש שם שולחן של איזה 20 איש ריק
קיצור לאט לאט אנשים מגיעים. בהתחלה הגיעו איזה 4 או 5 ולאחד מהם היה רשום על קלסר TIESTO
אז ישר קלטתי שזה קשור להפקה...
כולי מאושר וזה.
קיצור אחרי איזה רבע שעה מגיע עופרה ניסים המתחנגל ההומו הזה...
ואז זהו אמרתי לעצמי טיאסטו בטוח יבוא
ואכן אחרי חצי שעה טיאסטו נכנס פתאום, כולי הייתי בשוק
ישר אני עושה לו שלום מהשולחן שלי, הוא כולו לא מתייחס
אז אמרתי לחבר שלי שיבוא איתי חייבים להשיג ממנו חתימה ולדבר איתו.
קיצור אני וחבר שלי שלא ממש איכפת לו ממנו ואני כולי מתרגש ניגשים אליו
ואז מישהו שישב לידו לא נתן לנו להתקרב אליו בכלל !!!!
:(
כולי מבואס ניסינו עוד איזה כמה פעמים ולא נתן לנו להתקרב אליו :(
אבל לא נורא אפשר לומר שעברתי מאחורי הכסא שלו חחחחח
אההה ודרך אגב הוא הגיע נראה לי גם עם אח שלו MONTANA
90% שזה היה הוא...
...
ואיייי היה פצצה של מסיבה...
נכון היו הרבה ערסים אבל זה לא שינה לי בזה שקפצתי כמו משוגע...
התחיל עם KILLA
והמשיך עם
leama and moor-fact of the matter ואייי שהוא ניגן את זה כולי צמרמורות
והיה גם
whiteroom feat amy cooper-someday instrumental
וגם
Heroes
וגם
Breda 4pm
וגם
TRAFFIC (montana)
וגם
Lethal Industry
וגם
Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Dub)
וגם נראה לי החדש של
Motorcycle - Before We Fade Away
וגם
Tiesto - Nyana (Mark Norman Remix)
וגם
love comes again
דרך אגב מישהו יודע איך קוראים לשיר הברייק ביט הזה שהוא ניגן לפני LOVE COMES AGAIN? |
|
|
| MichaelBoogerd! |
| good work on the tracks! |
|
|
|
|