|
Heineken Music - 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| OREN |
| שחר אחי כרטיסים אפשר להשיג בקפה הברווז בשנקין |
|
|
| markfeldman |
שחר, המחירים שנקבתי בהם זה כולל אוטובוס הלוך חזור.
אז מה קורה ? מה החלטת ?
נ.ב.
אילן יא חציל ! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by idanhakia
רגע רגע איך אתה ב300
ואני ב420 ?!?!?!?\
לא פייר
כמה אנשים אתם בחדר? |
4 |
|
|
| Shahar |
רגע בקפה ברווז אתה קונה כרטיס למלון + מסיבה?
מארק המחיר שלך זה + מלון? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק המחיר שלך זה + מלון? |
אוטובוס הלוך חזור + בית החייל + ארוחת בוקר + כניסה לשתי המסיבות. |
|
|
| Shahar |
| נשמע טוב אני אדבר עם חברים אני אחזיר תשובה היום או מחר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר, המחירים שנקבתי בהם זה כולל אוטובוס הלוך חזור.
אז מה קורה ? מה החלטת ?
נ.ב.
אילן יא חציל ! |
טיאסטו מחצל אותי |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
4 |
איך? דרך מי?
טלפון משהו? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יכול להיות שאני יגיע!
אם למישהו לא איכפת שאני אשן אצלו בחדר על הריצפה או באמבטיה אני אשמח!
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by idanhakia
איך? דרך מי?
טלפון משהו? |
מאיפה אתה הזמנת את שלך? |
|
|
| idanhakia |
| quote: | Originally posted by Shahar
מאיפה אתה הזמנת את שלך? |
דרך המספר טלפון שהופיע באתר של LAYLA
היום זה היום האחרון שאני יכול לבטל
אולי שווה לי...
אתה יכול לתת בבקשה פרטים? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יכול להיות שאני יגיע!
אם למישהו לא איכפת שאני אשן אצלו בחדר על הריצפה או באמבטיה אני אשמח!
:D |
הכי הרבה תארגנו לו מגבת במקרה והוא ישן על הריצפה או מים חמים לאמבטיה...
כן אהה ושכחתי ... הוא גם אוהב רדבולים אז לפנק בבקשה ! :toothless |
|
|
|
|