return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
האלבומים שהשפיעו עליכם במוזיקה האלקטרונית
View this Thread in Original format
YO-I
כל אחד מאיתנו הרי התחיל ממשהו, אני בטוח שדבר כזה לא תשכחו לעולם, אז חבר'ה, שכל אחד כאן ייתן את רשימת האלבומים שהשפיעו עליו וגרמו לו להאזין למוזיקה האלקטרונית, זה יכול להיות בכל ז'אנר במויקה הזאת, יהיה נחמד לדעת ממה הכל התחיל

ואני יהיה הראשון

בז'אנר הקלאב טראנס, האלבום הראשון שעשה לי את זה וגרם לי להתאהב במוזיקה הזאת ובכלל האלבום שגילה לי את טייסטו היה
magik_1_-_first_flight_(mixed_by_dj_tiesto)

בשבילי האלבום הזה היה הדבר הכי מדהים ששמעתי, הרבה בזכות טראק הפתיחה של האלבום
sunday_club_-_healing_dream_(main_mix)
שיש בו שילוב של הכל, מלודיה מדהימה, ווקאל, פסנתרים, עד היום יש לי צמרמורת שאני שומע את הטראק הזה והפנטזיה שלי היא שטייסטו יפתח עם הטראק הזה את אחד מהמסיבות שלו

בז'אנר הפרוגרסיב האלבום שהכי הדהים אותי היה
Global Underground 007 - Paul Oakenfold - New York
גם כאן, הטראק הפותח של מיסטיקה-בליס, היפנט אותי לגמרי, בכלל האלבום הזה הוא בין האלבומים הכי מדהימים ששמעתי בחיים שלי, לימים עברתי לפרוגרסיב האפל, אני מטורף על הסאונד של מושיק שהוא מספר אחד היום בעולם לדעתי, אבל עזבו אני משוחד

אלבום ההאוס שעשה לי את זה וגילה לי את הז'אנר הזה היה
deep dish - Yoshiesque
ללא ספק אלבום ההאוס הכי טוב בכל הזמנים, גם כאן הטראק הכי יפה ששמעתי הוא
Brother Brown Under The Water (Deep Dish Underpressure Remix)

זהו בינתיים, יש את הברייק ביט ואת הטקנו אבל נשאיר את זה לאח"כ ואגב בז'אנר הטראנס אטמוס היה היחידי ששמעתי ואפילו קניתי אלבום שלו, כל השאר ממש לא התחברתי אליהם
fusi
Paul Van Dyk - 45 RPM

Sasha - Global Underground 013 (Ibiza)

Deep Dish - Yoshiesque

היו עוד המוןןןןןןןןןןןןןןןןן אבל לא עולים לי בראש כרגע עוד משמעותיים כמו שלושת אלו
:toothless
Flotser
הכניס אותו לפסיי טראנס
Infected Mushroom - Classical Mushroom

אבל בעיקר זה היה אחי שהקשיב להרבה דאנסים כאלה של שנות ה90 בבית

וגם את הקלאב טראנס גיליתי בעיקר עם התוכנית של רוברט גיטלמן וארתור גורדון
Club 99
YuVaL
Dj Tiesto Presents. Magik 6
ISOS 1 + 2
Paul Van Dyk - The Politics Of Dancing
Yahel - Waves Of Sounds
KrazyDJs
אני הייתי ילד "נצחונות" :D

Mr. Club Trance, האלבום של הולימן, אייל ברקן וכו'
וגם אלבום שקניתי מקורי והלך לי לאיהוד
Infected Mushroom - B.P. Empire
כמה שאהבתי את האלבום הזה :(
Viperon
האלבום האחרון של קוסמיק גייט
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
וגם אלבום שקניתי מקורי והלך לי לאיהוד
Infected Mushroom - B.P. Empire
כמה שאהבתי את האלבום הזה :(


וואי גם ה
BP
שלי הלך לאיבוד
:(
וגם
converting
הלך לי לאיבוד, אבל זה לא כל כך אכפת לי
:p
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
וואי גם ה
BP
שלי הלך לאיבוד
:(
וגם
converting
הלך לי לאיבוד, אבל זה לא כל כך אכפת לי
:p


אני אביא לך את הקונברטינג שלי אם אתה רוצה :D
yaman
dj_tiesto-summerbreeze

Gorgeous.dk_presents_DJ_Johan_Gielen
markfeldman
אוספי ה"פאוור דאנס" של פונוקול....

Dr.SuS
DJ Tiesto - Magik 1 The First Flight
DJ Tiesto - Magik 6 Live in Amsterdam
DJ Tiesto - Summerbreeze
DJ Tiesto - In My Memory (My Fav)
DJ Tiesto - Just Be !
Sasha & Digweed - Northern Exposure
Deep Dish - Yoshiesque
Deep Dish - Live In Mosko
In Trance We Trust 1-4
Paul Oakenfold - Connecting
Paul Oakenfold - Traveling
Yahel - Waves Of Sound

אני מושפע בקלות :toothless
DJ Alex E.
לא זוכר איזה אלבום הכניס אותי לאפליפטינג ולמלודי,אבל אני זוכר מצויין שדיסק הפרוג הראשון ששמעתי שגם היה זה שגרם לי מאד לאהוב את הסגנון הוא
Tiesto-Nyana
עם כל זה שאני לא אוהב את טייסטו,הדיסק הזה היה מדהים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement