return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
sabi10
View this Thread in Original format
fusi
!!!!! לא לסגור לי ט'רדים על האיש והאגדה
:whip: :mad:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
!!!!! לא לסגור לי ט'רדים על האיש והאגדה
:whip: :mad:


חן זה מספיק ברור???????????????????:whip: :whip: :whip: :whip:
Flotser
אם סוגרים אז תשלח לחן הודעה בפרטי במקום לפתוח עוד אחד
Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ירון אתה קרוע

:D
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ירון אני מת פההההההההההההההההההה הרגת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחח

:D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha:
Glenn-Holmes
גבירותי ורבותי ליידיס אנד גנטלמן אני גאה להכריז על אחד הקטעים הביזאריים בתולדות הפורום

כידוע בתוכנית של אבאב אנד ביונד אפשר לשלוח מיילים לתחנת רדיו והם קוראים חלק מהם
אז מקרה שהיה כך היה
אני כרגיל שולח להם

קיצר אזור דקה 20 הם מקריאים

hello to avi senior and ilan halmush from israel who is saying to his friend sabi not to be a hatsil and come to armin this friday!!

רגע שהתוכנית תעלה מחר או מחרתיים באתר שלהם וניתן יהיה לשמוע אני יבדוק לכם באיזה דקה בדיוק זה וכולכם תוכלו לשמוע!!!!
Shahar
סאבי עוד יחזור לרחבת הטיאלוי!
Rising
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח !!!!!:crazy:
markfeldman
quote:
גבירותי ורבותי ליידיס אנד גנטלמן אני גאה להכריז על אחד הקטעים הביזאריים בתולדות הפורום

כידוע בתוכנית של אבאב אנד ביונד אפשר לשלוח מיילים לתחנת רדיו והם קוראים חלק מהם
אז מקרה שהיה כך היה
אני כרגיל שולח להם

קיצר אזור דקה 20 הם מקריאים

hello to avi senior and ilan halmush from israel who is saying to his friend sabi not to be a hatsil and come to armin this friday!!

רגע שהתוכנית תעלה מחר או מחרתיים באתר שלהם וניתן יהיה לשמוע אני יבדוק לכם באיזה דקה בדיוק זה וכולכם תוכלו לשמוע!!!!


תאמין לי אילן הפכתם את

TATW

לשכונה...
Silky21
חכו חכו .... 0

sabi10

עוד יפתיע אותכם עם חליפת סייבר מפריעה יותר מכולנו יחד.... זכרו !!! 0

sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גבירותי ורבותי ליידיס אנד גנטלמן אני גאה להכריז על אחד הקטעים הביזאריים בתולדות הפורום

כידוע בתוכנית של אבאב אנד ביונד אפשר לשלוח מיילים לתחנת רדיו והם קוראים חלק מהם
אז מקרה שהיה כך היה
אני כרגיל שולח להם

קיצר אזור דקה 20 הם מקריאים

hello to avi senior and ilan halmush from israel who is saying to his friend sabi not to be a hatsil and come to armin this friday!!


ואני הפסדתי את זה.......
טוב, אני אבדוק את זה בשידור חוזר...

ומה זאת אומרת סוגרים ט'רדים עליי...:eyespop:
fusi
!!!!!!!! הגיב sabi10
:eyes:

בקרוב העמותה להחזרת הסאבי (למסיבות). ובינתיים כולם מחוייבים להציף את סאבי היקר בהודעות פרטיות שיזכירו לו שעליו לבוא למסיבה עם ארמין
(PM)

:אני את שלי כבר שלחתי והיא נראתה ככה
quote:
!!! בוא למסיבה עם ארמין



?נתראה במסיבה סאבי
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement