|
sabi10 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
אם אתה לא מגיע הפעם שוכחים אותך בטוח !!!!
ואחרי זה אתה לא תיהיה פונקציה לאיש כאן .
ואני מתערב איתך שאתה לא תבוא גם עוד אלף שנה למרות שיש לך גג 120 :D
בכל מקרה שמישהו יסגור את הטופיק הזה חבל על המאמץ שלנו
חציל זה חציל ומה לעשות שהוא לא מבשיל :whip:
יאללה סוף נושא לסגור טופיק עכשיו!!!! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אם אתה לא מגיע הפעם שוכחים אותך בטוח !!!!
ואחרי זה אתה לא תיהיה פונקציה לאיש כאן .
ואני מתערב איתך שאתה לא תבוא גם עוד אלף שנה למרות שיש לך גג 120 :D
בכל מקרה שמישהו יסגור את הטופיק הזה חבל על המאמץ שלנו
חציל זה חציל ומה לעשות שהוא לא מבשיל :whip:
יאללה סוף נושא לסגור טופיק עכשיו!!!! |
אני מבין שאתה מאבד תקווה מהר...
אם אמרתי שאני אז אגיע!
אם באתי בעבר אז אבוא גם בעתיד!!! |
|
|
| Shahar |
אבל סאבוש אני מתגייס איפה אני יראה אותך?
מי יודע כמה זמן אני יהיה בכלא
בוא לארמין וגמור עניין בחייייייייית סאבצ'וק |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני מבין שאתה מאבד תקווה מהר...
אם אמרתי שאני אז אגיע!
אם באתי בעבר אז אבוא גם בעתיד!!! |
באת בעבר כי רק שתלו אותך אבל אתה לא התנגדת וכעת אתה חציל סגול עם כרבולת ירוקה על הראש
איך לעזאזל תצא מהאדמה ששתלו אותך בה?!?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
באת בעבר כי רק שתלו אותך אבל אתה לא התנגדת וכעת אתה חציל סגול עם כרבולת ירוקה על הראש
איך לעזאזל תצא מהאדמה ששתלו אותך בה?!?! |
צריך לחפור ולצאת מהאדמה:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
צריך לחפור :D |
רונאלדו רובוטיקה
התקווה האחרונה לביטול החצילות של סאבי! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רונאלדו רובוטיקה
התקווה האחרונה לביטול החצילות של סאבי! |
האמת סאבי חציל לא קל לביטול אבל אין חציל העומד בפני הרונאלדו :D |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by sabi10
תודה חברה אבל לא הפעם..אני מבטיח מתישהו במהלך 2005 שאגיע;) |
את זה אמרת לגבי 2004 ומאז נעלמו עקבותיך
!!! ושוב - סאבי שובי הבייתה |
|
|
| Silky21 |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני מבין שאתה מאבד תקווה מהר...
אם אמרתי שאני אז אגיע!
אם באתי בעבר אז אבוא גם בעתיד!!! |
סבייייייייייייייייי אל תוותר ,אתה יודע שאתה יכול ורוצה...פשוט תזרום עם הזרם !!! זה עמוק בתוכחה ואתה יודע את זהההההההההה.........
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooOoOoOooOOOOOOOooo saaaaaaaaaabi !!!:toothless |
|
|
| princess cc |
סבי אני רוצה לשתף אותך במשהו...
אני גם הייתי שם... כן כן אני...
פעם הייתי חצילה...
אני זוכרת את הגוף העגול והשחור,
את הכרבולת הירוקה שאילן הזכיר שלא הייתה מסתדרת לי בבוקר
והכי הכי אני זוכרת את הטעם המר ותחושת הריקבון
...
זה מתחיל בזה שאין לך זמן להגיע,
זה עובר ל:"אני צריך להיות עם החברה", אני אבוא בשנה הבאה וכ"ו,
בסוף בלי להרגיש זה יגיע למצב שיהיו לך חינמים שתשאיר בארנק בלי להשתמש,
היום זה כבר מאחורי... מאז שהכרתי ת'סייברים
הם שינו לי ת'חיים... אני כמעט כל ערב במסיבה
עזוב אותך סבי שמע לי! צא מזה
זה רק יהרוס לך את החיים,
בוא לארמין:
WE LOVE U SABI10 PLEASE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| fusi |
המסע לשכנוע הסאבי בעיצומו... הרוחות גועשות... הקולות זועקים... התחנונים ממשיכים
ואם בכל זאת בסופו של דבר מוחמד לא יבוא אל ההר אז ההר יבוא אל מוחמד!... פרטים בארמין
:gsmile: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
ואם בכל זאת בסופו של דבר מוחמד לא יבוא אל ההר אז ההר יבוא אל מוחמד!... פרטים בארמין
:gsmile: |
כן יש שמועות שארמין מתכנן לבוא לסאבי הבית לעשות לו מסיבה פרטית :D |
|
|
|
|